کد خبر : 13651

رابطه جنسی | مشکلات جنسی | دانستنی‌های جنسی

آیا از رابطه جنسی خود راضی هستید ؟

به گزارش ورنداز :

داشتن رابطه جنسی رضایت بخش امتیاز مهمی برای بقای زندگی زناشویی است. سوال اینجاست که آیا از رابطه جنسی خود با همسرتان راضی هستید؟ به نظر شما داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش چه تاثیری در بقای زندگی شما دارد؟​

چند درصد از زندگی زناشویی وابسته به روابط جنسی است؟ این ها سوالاتی است که جوابش را همه می دانند. شما هم می دانید. رابطه جنسی خصوصا از نوع رضایت بخش و اصولی یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در داشتن یک زندگی شاد و موفق است.

عوامل رابطه جنسی رضایت بخش چیست؟

در عوامل رابطه جنسی رضایت بخش بسیاری از شرایط دخیل هستند.

آرامش روانی و دوری از استرس و تنش و اضطراب و دوری از اختلافات خانوادگی و سلامت جسم و روان از مهم ترین عوامل رابطه جنسی رضایت بخش است.

توصیه می کنیم که زمانی رابطه جنسی داشته باشید که دو طرف به لحاظ روحی و جسمی آمادگی کامل را داشته باشید. متاسفانه برخی خانم ها و آقایون درک کاملی از شرایط همسرشان ندارند وبرایشان مهم نیست که او در چه شرایطی است و تنها به خودفکر میکنند. رابطه جنسی خوب اگر در محیطی آرام و بدون تنش باشد قطعا رضایت کامل را به دنبال خواهد داشت.

 

ویژگی های رابطه جنسی رضایت بخش چیست؟

از ویژگی های رابطه جنسی رضایت بخش و پایدار دور کردن اضطراب و استرس است.

ترس از بچه دار شدن یا اضطراب های شغلی در حین رابطه جنسی باعث کاهش لذت جنسی در زن و شوهرها خواهد شد. پس باید ترس را از خود دور کنید و تنها روی احساس جنسی تان تمرکز کنید.

تحریکات و شور جنسی قبل از رابطه، مهم تر از خود رابطه است.

کنار گذاشتن انتظارات غیر منطقی همسران از هم از دیگر ویژگی های رابطه جنسی رضایت بخش است. به عنوان مثال رابطه مقعدی باید با رضایت دو طرف باشد.

قبل از رابطه به ظاهر خود برسید و لباس های زیبا بپوشید و عطر های تحریک کننده و خوش بو بزنید.

حتما قبل از رابطه نکات بهداشتی را رعایت کنید و برای همسرتان تمیز و شیک به نظر برسید.

چه عواملی باعث کاهش روابط جنسی می شود؟

 مهم ترین دلایل کاهش رابطه جنسی رضایت بخش استرس و اختلافات خانوادگی است

زن و شوهری که هنوز نتوانسته اند مشکلات خود را حل کنند و هنوز از هم ناراحتند و کینه دارند قطعا نمی توانند روابط جنسی رضایت بخشی داشته باشند. به گفته مشاوران و روانشناسان این زوجین باید هر چه زودتر مشکلاتشان را حل کنند و به زندگی عادی برگردند.

بی خوبی یا کم خوابی

خستگی و داشتن شغل های پر درد سر و پر استرس

مصرف الکل و مواد مخدر

اختلالات نعوظ و زود انزالی

نداشتن صمیمت در روابط جنسی

بیماری های جنسی

تنوع طلبی

از دیگر دلایل کاهش روابط جنسی رضایت بخش است که حتما باید آن را جدی گرفت. اجازه ندهید هیچ چیز لذت رابطه جنسی با همسرتان را از شما بگیرد. در غیر اینصورت باید منتظر فروپاشی خانواده بود.

عواملی که رابطه جنسی را لذت بخش می کند چیست؟

اولین نکته در رابطه جنسی در نظر گرفتن زمان مناسب برای این کار است. بعضی وقت ها هست که آماده رابطه جنسی هستیم ولی شوهر یا همسرمون در وضعیت جسمی و یاروحی مناسبی نیست. اینجاست که هرگز او را با کنایه و یا تهدید وادار به رابطه جنسی نکنیم!!!متاسفانه برخی در اثر تبلیغات احساس میکنند سکس خشن برای طرف مقابل لذت بخشه در حالی که این مساله صرفا” زاده افکار منحرف است.

نکته دیگه انجام رابطه جنسی در مکانهای مختلف و متنوع است. تنوع در انتخاب مکان های مختلف منزلتون ضمن لذتبخش کردن این رابطه، خاطرات خوبی رو در جای جای خونه برای خود و همسرتون به همراه خواهد داشت.

نکته دیگه انجام روش یا در اصطلاح پوزیشن های مختلف در رابطه جنسی هست. هرگز از یک روش استفاده نکنید و بدانید پوزیشن های مختلف لذت های خاص و ویژه ای برای یک مرد و خصوصا برای خانم ها ایجاد میکنه.

نکته دیگه این است که کاری کنید که خانم یا شوهرتون احساس کنه در هنگام رابطه جنسی به او و لذتش هم توجه میشه و براتون مهمه است،کاری نکنید که او فکر کنه فقط دنبال ارضای خودتون هستید گفتن اینکه دوست دارم به اوج لذت برسونمت میتونه این حس رو در او ایجاد کنه.

نکته دیگه به همسرتون و شیوه ارضای میل جنسیش توجه کنید. مثلا اگر اقایی هستید که زود دچار انزال میشید با انجام تکنیک هایی در حین رابطه جنسی همچون تکنیک stop & start (ایست و ادامه) زمان این رابطه رو افزایش بدید و یا اگر خانمی هستید که دیر به مرحله ارگاسم میرسید، باید حتما با پوشیدن لباس های جذاب و چسبان و رفتارهای لوندی و طنازگونه ضمن تحریک شوهرتون از او بخواهید با پیش نوازی شما و انجام رفتارهایی همچون نوازش اندامهای شما به ارضای سریع این میل درشما کمک کند

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی