کد خبر : 11824

رنگ دانه های پوستی

رنگدانه‌های پوستی بعد از 40 سالگی یکی از شایع‌ترین دغدغه‌های خانم‌هاست. پیش از این، درمان‌های پوستی در کلینیک چندان رایج نبود، اما اخیراً خانم‌های بیشتری این راه را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش ورنداز :

با رنگدانه‌های پوستی بعد از 40 سالگی چه کنیم؟

رنگدانه‌های پوستی بعد از 40 سالگی یکی از شایع‌ترین دغدغه‌های خانم‌هاست. پیش از این، درمان‌های پوستی در کلینیک چندان رایج نبود، اما اخیراً خانم‌های بیشتری این راه را انتخاب کرده‌اند. برخلاف تصور عموم، درمان‌های کلینیکی، درمان‌های نوین جوان‌سازی زیبایی پوست و درمان‌های بهبود پوست نه تنها بی‌خطر هستند، بلکه از نظر پزشکی آزمایش‌شده و تأیید شده‌اند. تنها عاملی که باید در نظر بگیرید این است که تحقیقات کاملی در مورد نیازهای پوستتان انجام دهید و بدانید باید درمان را از چه کسی بگیرید.

مرطوب کردن پوست ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما در واقعیت، رسیدن به هیدراتاسیون ایجاد عملکردی مناسب در پوست را پس از وارد شدن به 40 سالگی دشوار می‌کند. پوستی که به خوبی هیدراته شده باعث می‌شود که تمام سلول‌ها به طور کامل هیدراته شوند. 

با افزایش سن، پوست ناهموار، کدر و خشک می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند که منجر به ظهور بافت ضعیف و رنگدانه پوست می‌شود. به غیر از افزایش سن، چندین عامل دیگر مانند آلودگی، کمبود خواب، تغذیه ناکافی، استرس و ژنتیک در ایجاد رنگدانه نقش دارند. مهم است که هر روز از پوست خود مراقبت کنید تا پوست سالمی داشته باشید. پوست سالم کمتر در معرض رنگدانه قرار دارد.

چندین درمان پوستی موجود است که می‌توانند بافت و درخشش از دست رفته پوست را بازگرداند، اما تنها تعداد کمی از آنها به این وعده عمل می‌کنند. شما می‌توانید روش‌های مختلف زیبایی شناسی پیشرفته را متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

درمان‌هایی وجود دارد که با تحریک سلول‌های پوست و آبرسانی و تغذیه کافی به داشتن پوست سالم کمک می‌کنند. این کار با قرار دادن مستقیم محصول بر روی پوست در ریز قطرات و با قرار دادن آنها در عمق پوست با کمک سوزن‌های ریز انجام می‌شود. سوزن‌ها وارد لایه‌های عمیق پوست می‌شوند و از موانع پوستی عبور می‌کنند و مواد مغذی را به پوست می‌رسانند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی