کد خبر : 3631

سلامت

دنیای ما دنیای عجایب و ناشناخته ها است. گاهی این عجایب مربوط به زیبائیهای این دنیاست و گاه ممکن است مربوط به سختی ها و مشکلات این دنیا. امروز بخش سلامت خبرنامه به ده بیماری خاص پرداخته است که شاید به نظر افسانه بیاید، اما واقعیت دارد.

به گزارش ورنداز :

بیماری های عجیب و ناشناخته

در میان اختلالات ژنتیکی و اختلالات روانی، مجموعه ای از بیماری ها وجود دارد که به همان اندازه که آزاردهنده هستند، ممکن است عجیب باشند. بسیاری از بیماری ها وجود دارند که نادر و عجیب هستند و قطعا موضوع بدترین کابوس های هر کسی می تواند باشد. اگرچه تصور می شود بیشتر آنها افسانه هستند، اما بیماری های نادر واقعی هستند و وارد ادبیات پزشکی شده اند.

در اینجا ۱۰ بیماری عجیب و ناشناخته از سندرم جسد در حال راه رفتن گرفته تا آلرژی به آب آورده شده است. با ما باشید.

 

کوتارد (سندرم جسد متحرک)

بیماری های عجیب و ناشناخته

بیماران مبتلا به این سندرم نادر احساس می‌کنند که اعضای بدنشان پوسیده شده است و در برخی موارد حتی فکر می‌کنند که مرده‌اند. این بیماری جدی که با اختلالات اضطرابی و افسردگی مرتبط است، می‌تواند باعث شود که بیمار بمیرد، به خصوص زمانی که فکر ‌کند که قبلاً مرده است.

هایپرتریکوزیس (سندرم گرگینه)

cok-garip-ve-nadir-10-hastalik_7151-1024x683هایپرتریکوزیس یک بیماری دردناک نیست، اما همچنان یکی از مخرب ترین بیماری ها در زندگی روزمره است. همانطور که می توانید تصور کنید، افراد مبتلا به این بیماری رشد موی قوی و به معنای واقعی کلمه تهاجمی دارند. این عارضه ناشی از عدم تعادل هورمونی، عوامل ژنتیکی یا مصرف برخی داروها است و می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

منبع خبرنامه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی