کد خبر : 22976

مژده لواسانی | استوری مژده لواسانی

واکنش مژده لواسانی به گاف مجری همکارش که برای او دردسر ساز شد بود.

به گزارش ورنداز :

گاف بشیر حسینی برای مژده لواسانی دردسر درست کرد

واکنش مژده لواسانی به گاف مجری همکارش که برای او دردسر ساز شد بود.

مژده لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده‌است،مژده لواسانی همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داده‌است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم تجربه کرده‌است.مژده لواسانی همچنین در سنین نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴»  و «خبرنگار»را داشتع است ، مژده لواسان در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی را بر عهده داشته‌است. مژده لواسانی  همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است.مژده لواسانی از سال ۱۳۸۳ و اجرای برنامهٔ کبوتر دات کام تا کنون مجری و نویسندهٔ برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌است.مژده لواسانی در سال ۱۳۹۶ به انتخاب مردم در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد کاملاً دخترونه از برنامه‌های او در شبکهٔ سه سیما بوده‌است.

مژده لواسانی مجری تلویزیون درباره گافی که در برنامه زنده توسط بشیر حسینی رخ داد و تا به امروز جنجال های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است واکنش جدیدی نشان داد.

مژده لواسانی نوشت: من دو ساله بابت گاف یک آدم دیگه که خودم هیچ گناه و نقشی در اون نداشتم، شدیدترین تهمت ها و طعنه ها و کنایه ها رو تحمل کردم.

مژده+لواسانی+

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی