کد خبر : 26577

شب های مافیا زودیاک | گریه در شب های مافیا زودیاک

در قسمت جدید شب های مافیا زودیاک بهرنگ علوی و مهران غفوریان یادی از مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند کردند که اشک همه را درآورد. در ادامه ویدویی از گریه در شب های مافیا زودیاک را ببینید

به گزارش ورنداز :

گریه در شب های مافیا زودیاک

در قسمت جدید شب های مافیا زودیاک بهرنگ علوی و مهران غفوریان یادی از مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند کردند که اشک همه را درآورد. در ادامه ویدویی از گریه در شب های مافیا زودیاک را ببینید.

علی انصاریان و مهرداد میناوند

علی انصاریان در برنامه اینترنتی ویژه دربی در ۲۲ دی ۱۳۹۹ که از قضا مهرداد میناوند نیز مهمان برنامه بود مبتلا به ویروس کرونا شد.

طبق اعلام یکی از نزدیکان این دو ورزشکار در آن برنامه مهرداد علائم بیماری کرونا رو داشته که از یکی دو روز بعد علی نیز علائم ابتلا به کرونا را در خود می بیند.

علی و مهرداد بخاطر توصیه همکاران و دوستانشان، خوددرمانی را پیش گرفته تا اینکه با بدتر شدن وضعیت به بیمارستان مراجعه می کنندبعد از آزمایش مشخص می شود ریه هر دو ۸۰ درصد درگیر کرونا شده است که متاسفانه مهرداد میناوند روز ۸ بهمن ۱۳۹۹ بخاطر وخامت حال در ۴۵ سالگی درگذشت.

پژشکان برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت روحی عل ، فوت دوست اش را از وی پنهان کرده و به او اعلام کردند بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است.

علی انصاریان هم با وجود مقاومت در مقابل ویروس و در حالی که اخبار امیدوار کننده از وضعیت اش به گوش می رسید به یکباره در بامداد ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ به کما رفت.

در نهایت با درگیر شدن ۱۰۰ درصد ریه ها و بالا نرفتن میزان اکسیژن خون، علی انصاریان روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بنابر خواسته خودش او در قطعه ۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدر مرحومش «اسماعیل انصاریان» به خاک سپرده شد.

بسیاری از دوستانش از جمله علی کریمی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری و … با شنیدن خبر خود را به بیمارستان رساندند

حجم ویدیو: 22.26M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی