کد خبر : 9922

تصادف | تصادف در محور فیروزکوه | تصادف یک دستگاه کامیون با ۹ خودرو | تصادف کامیون

فرمانده پلیس راه محور دماوند فیروزکوه گفت:ساعاتی پیش تصادف زنجیره ای یک دستگاه کامیون با ۹ دستگاه خودرو در محور فیروزکوه دماوند محدوده پل شلمبه رخ داده است.

به گزارش ورنداز :

تصادف یک دستگاه کامیون با ۹ خودرو در محور فیروزکوه

سرهنگ محمد رضا محمودی، فرمانده پلیس راه محور دماوند فیروزکوه روز دو شنبه درباره تصادف یک دستگاه کامیون با ۹ خودرو به خبرنگاران گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که علت این تصادف توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه دلیل اصلی این تصادف زنجیره ای بوده است.

او ادامه داد: ساعاتی پیش در محور دماوند به تهران محدوده بلوار آیت الله خامنه ای تصادف کوچکی رخ می دهد که همین امر موجب ترافیک در این محور از فیروزکوه به سمت تهران می شود.

فرمانده پلیس راه محور دماوند – فیروزکوه توضیح داد: در همین زمان یک دستگاه کامیون باری تره بار که به سمت دماوند در حرکت بود، در محدوده پل شلمبه به دلیل سرعت زیاد با ۹ دستگاه خودروی سواری برخورد می کند که خساراتی نیز به این دستگاه ها وارد می شود.

محمودی علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز در شیب تند محدوده پل شلمبه دانست و بیان داشت: این حادثه خسارات جانی نداشته که امید می رود با همت مسئولان و با احداث کمربندی جنوبی شهر دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

از ابتدای وقوع حادثه تا این ساعت ۱۸ مصدوم ناشی از حادثه ترافیکی در بیمارستان امام خمینی (رض) فیروز کوه بستری شدند و در بخش اورژانس تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند.

شهرستان فیروز کوه با جمیعیی سیال ۵۰ تا ۱۵۰ عزار نفر در فضول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی