کد خبر : 8987

کیمیا علیزاده | تصویر جدید کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده قهرمان سابق تکواندوی کشور، باز همچون روزهای گذشته با انتشار عکسی از خودش و مطلبی مبهم به منتقدانش پاسخ عجیبی داده است.

به گزارش ورنداز :

ظاهرا کیمیا علیزاده از روش همیشگی و تکراری خودش در مواجه با انتقادهای رسانه ها و کاربران مجازی خسته نشده است.

چرا که در طول تمام روزهای پیشین با هر انتقاد کوچک و حتی سازنده ای با منتشر کردن جوابیه ای تند مقابله کرده است.

 

اغلب خواسته کاربران و کارشناسان ورزشی این است که کیمیا به جای پرداختن به حواشی، تمام توان خود را برای ورزش و پیشرفت به کار ببرد.

در این رابطه به تازگی هم کیمیا تصویری سیاه سفید از خودش به نمایش گذاشته که با جملاتی کنایه آمیز و طعنه وار همراه است. او نوشته است: پرندگانی که در قفس به دنیا آمده‌اند، فکر می کنند پرواز بیماری ست…

طعنه تند کیمیا علیزاده به منتقدان مهاجرت اش

این فعالیت کیمیا هم با بازتاب های منفی زیادی روبه رو شده است.

 
به عقیده مخاطبین اگر این روزها علیزاده به جای اتلاف انرژی و حرکات جنجالی از آگاهی و مشورت یک مشاور درست در مسیر ورزش حرفه ایش بهره می برد، قطعا به نتایج درست تری می رسید.

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده  در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.

وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

تبلیغات متنی