کد خبر : 8111

پیمان معادی | انتقاد از ازندگان عنکبوت مقدس

پیمان معادی در انتقاد از سازندگان عنکبوت مقدس گفت: هیچ کس حق توهین به باورهای مردم را ندارد.

به گزارش ورنداز :

پیمان مَعادی (زادهٔ ۹ تیر ۱۳۴۹) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی زادهٔ آمریکا است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های دربارهٔ الی (۱۳۸۷) و جدایی نادر از سیمین ساختهٔ اصغر فرهادی شناخته شد. او برای جدایی نادر از سیمین جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را دریافت کرد. از دیگر نقش‌های بین‌المللی او می‌توان در نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها فیلم وست ورلد و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب و فیلم شش زیرزمینی در نقش برادر رئیس‌جمهور ترکستان اشاره کرد.

او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم سینمایی درخت گردو (۱۳۹۸) شد.

پیمان معادی شب گذشته در لایوی در اینستاگرام  درباره جشنواره فیلم کن توضیحاتی را مطرح کرد. او در رابطه با فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: من این فیلم را کامل ندیدم، اما کسانی که دیدند می‌گویند به مقدسات ما توهین شده و اگر اینطور باشد واقعا متاسفم. هیچ کس حق ندارد به باورهای مردم توهین کند آن هم مردم سرزمین خودش. اگر این فیلم توهین کرده باشد به هیچ وجه مورد تایید من نیست.

 

حجم ویدیو: 6.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03
منبع چند ثانیه
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمد معصومی

    فیلم تارعنکبوت
    خانه تارعنکبوت سست ترین
    بنیان را دارد

تبلیغات متنی