کد خبر : 8084

فال شمع |4 تیر

فال شمع ۴ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ورنداز :

 

فال شمع روزانه متولدین فروردین:

 در مورد متولدین فروردین میگه:

ممکن است حس و حال خوبی به دلیل مشکلاتی که در زندگی عاطفیتان دارید نداشته باشید. روابط با همکاران و شرکای کاری تان کمی تنش‌زا میشود به دلیل سوء تفاهمی که میان شما و آنها وجود دارد. زمان خوبی برای برطرف کردن این سوءتفاهم‌ها نمی باشد زیرا همه چیز را بدتر خواهد کرد. آرامش خود را حفظ کنید و با کسی بحث نکنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت:

 در مورد متولدین اردیبهشت میگه:

امروز صبح به دلیل تغییراتی که در برنامه‌های تان ایجاد می شود عصبی خواهید شد، این تغییرات شامل تغییر مکان و تعامل با شرکای کاری تان می باشد. حتی اگر خودتان را با شرایط جدید وفق دهید احساس می کنید که نسبت به شما بی عدالتی شده است. زمان خوبی برای مرتب کردن این گونه مسایل نمی باشد زیرا خیلی سریع بحث جدی شروع می شود. زندگی عاطفی تان کمی نگران کننده است. یک بحث جزئی به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود.

فال شمع روزانه متولدین خرداد:

در مورد متولدین خرداد میگه:

همکاری یا کمک از مسائلی هستند که باعث موفقیت شما بر روی پروژه‌های تان می شود. در حال حاضر نباید نسبت به مسئله ای موضع‌گیری کنید زیرا که باعث شروع دعوایی می شود. استدلال های خود را آماده کنید و در روزهای آینده بیان کنید. می توانید امشب را در خانه سپری کنید و در کنار شریک عاطفیتان آرامش داشته باشید.

فال شمع روزانه متولدین تیر:

در مورد متولدین تیر میگه:

ممکن است به دلیل دیدگاه یکی از دوستانتان به صورت ناخوشایندی سوپرایز شوید و از او ناامید شوید. بیشتر احتیاط کنید، امروز شی گران قیمتی را خریداری نکنید و در ارتباط با سرمایه گذاری تصمیم گیری نکنید. امروز بعد از ظهر یکی از بستگان از شما درخواست وام می‌کند به دلیل مشکلات سلامتی که دارد.

فال شمع روزانه متولدین مرداد:

 در مورد متولدین مرداد میگه:

مجبور هستید که سخت تر از هر زمانی کار کنید، زیرا یکی از همکارانتان اشتباهی انجام داده است که باید آن را جبران کنید. روز خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم نمی باشد زیرا انتخابات شما بهترین نیست و تمرکز کردن برای شما سخت است. امشب را در خانه سپری خواهید کرد و آرام خواهید بود به شرط اینکه با افرادسالمند خانواده بحث نکنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور:

در مورد متولدین شهریور میگه:

ستاره شناسان امروز به شما توصیه می کنند که انجام هر کار مهم یا تصمیم‌گیری را به زمان دیگری موکول کنید چه در زندگی حرفه‌ای و چه در زندگی تجاری.امشب شخصی نزدیک، از شما درخواست وام می کند، اگر می‌توانید به او کمک کنید زیرا برای یک مشکل جدی این مبلغ پول را نیاز دارد. امشب اخبار خوبی از سمت یکی از دوستان تان دریافت می کنید، ممکن است در ارتباط با یک امتحان و یا قرارداد باشد.

فال شمع روزانه متولدین مهر:

 در مورد متولدین مهر میگه:

از نظر ستاره شناسی امروز ممکن است کمی عصبی شوید و از اطرافیانتان انتقاد کنید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید زیرا درخطر خراب کردن روابط با همکاران و دوستان تان هستید. بستگانی از خارج از شهر به دیدن شما خواهند آمد. امشب برای آینده برنامه ریزی می کنید و یا برای یک سفر شخصی آماده می شوید.

فال شمع روزانه متولدین آبان:

 در مورد متولدین آبان میگه:

به نظر می‌رسد که از کار کردن زیاد احساس خستگی میکنید.گرفتن تصمیمات مهم را به زمان دیگری موکول کنید و از انجام کارهای چالش برانگیز اجتناب کنید و فقط کارهایی که اورژانسی هستند را انجام دهید. باید بیشتر استراحت کنید. بهترین کار این است که از بحث و دعوا اجتناب کنید زیرا که امروز به سادگی بحث ها به دعوا تبدیل می شوند.

فال شمع روزانه متولدین آذر:

 در مورد متولدین آذر میگه:

به دلیل مسائلی که در زندگی عاطفی تان دارید سخت است که بر روی مشکلات کاری و حرفه ای تان تمرکز کنید.سعی کنید گرفتن هرگونه تصمیم مهم را به زمان دیگری موکول کنید. زمان خوبی برای برخورد با موضوعات خانگی و انجام کارهای روزانه میباشد بیشتر به اعضای خانواده تان توجه کنید مخصوصاً کسانی که سالمند هستند.

فال شمع  روزانه متولدین دی: در مورد متولدین دی میگه:

امروز صبح بدون هیچ گونه دلیل خاصی ناراحت میشوید. تمایل دارید که با دوستان و خانواده تان بحث کنید. آرامش خود را حفظ کنید وگرنه از کلماتی استفاده میکنید که بعداً پشیمان خواهید شد.

فال شمع روزانه متولدین

 در مورد متولدین بهمن میگه:

امروز صبح اخبار ناخوشایندی از شخص نزدیک دریافت می کنید. سعی کنید سریع نتیجه گیری نکنید زیرا آنطور که به نظر میرسد پیچیده و سخت نیست. از هر گونه بحث و دعوا با شریک عاطفی و اعضای خانواده تان اجتناب کنید. ملاقات های مهم را به زمان دیگری موکول کنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند:

 در مورد متولدین اسفند میگه:

نباید مسئولیت زیادی را در محیط کاری و تجاری تان به عهده بگیرید و از انجام کارهای فیزیکی و فکری بیش از حد اجتناب کنید. بیشتر مواظب خودتان باشید و استراحت کنید. احتمالاً با کوچکترین چیز در زندگی عاطفیتان عصبی شوید. بیشتر یکدیگر را درک کنید.

منبع آوتاف
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی