کد خبر : 7445

علیرضا نیکبخت | استوری

علی رضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی با انتشار یک استوری، جملاتی کنایه آمیز منتشر کرده است.

به گزارش ورنداز :

علی رضا نیکبخت در زمان بازی اش در استقلال، چه در زمین فوتبال چه در بیرون از زمین همواره با انواع حواشی و جنجال ها سرگرم بود.

او که علاقه زیادی به حاشیه دارد این روزها نیز با انتشار عکس های شخصی خودش و همسرش و یا توئیت زدن جملاتی کنایه دار باز هم سعی دارد که در مرکز توجه باشد.

نیکبخت که اخیرا یکی از دوستان صمیمی خود را از دست داده است، با نوشتن جملاتی در صفحه شخصی اش مخاطبین را به قدردانی از لحظات باهم بودن فرا خوانده است.

123

بیوگرافی علی رضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که به آن نرسید.

او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

به مطالعه علاقه ای ندارد و عاشق سینما و بازیگری است با مصطفی راد، جواد رضویان، مهران غفوریان و مجید صالحی رابطه دوستانه و نزدیکی و رفت و آمد دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است.

 

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی