کد خبر : 7333

سلبریتی | متهم به قتل

می‌گویند افراد مشهور الگوی جامعه هستند؛ اما بعضی از این افراد کارنامه اخلاقی خوبی ندارند.

به گزارش ورنداز :

می‌گویند افراد مشهور الگوی جامعه هستند؛ اما بعضی از این افراد کارنامه اخلاقی خوبی ندارند. تعدادی از افراد مشهور هستند که کارهای خلافی انجام داده‌اند یا متهم به قتل شده‌اند. در اینجا چند نفر از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. 

1-اسنوپ داگ 

اسنوپ داگ و یکی از محافظانش به نام مک کینلی در سال 1992 متهم به قتل یکی از اعضای گروه فیلیپ ولدرماریان شده‌اند. اسنوپ داگ متهم به آن شد که راننده ماشینی بوده که مک کینلی از آن به مقتول شلیک کرده است. او در سال 1996 از همه اتهامات تبرئه شد و پس از آن به خواننده‌ای مطرح تبدیل شد.  

2- امی رز لوکان 

امی رز در سال 2010 وقتی که در حالت مستی رانندگی می‌کرد زنی 60 ساله را کشت. او در فوریه 2013 به سه سال زندان محکوم شد. خانواده مقتول خواستار آن بودند که حداقل به 10 سال زندان محکوم شود ولی قاضی تشخیص داد که او فقط سه سال در زندان بماند.  

3- بروس جنر 

بروس جنر قهرمان سابق المپیک در تصادف وحشتناک رانندگی باعث کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر شد. بروس در این تصادف آسیب جدی ندید. 

4- جیمز استوارت 

این بازیگر مشهور در جنگ جهانی دوم خلبان نیروی هوایی امریکا بود و در چندین مأموریت نیز شرکت کرد. او باعث کشته شدن تعدادی از غیرنظامیان و سربازان دشمن‌شان شد. 

5- متیو برودریک 

او در طول تعطیلات خود در روز 5 آگوست سال 1987 در ایرلند به همراه همکار خود در جاده‌ای رانندگی می‌کرد که از راه منحرف شد و موجب کشته شدن زنی 63 ساله شد که با دو دختر خود در ماشین دیگری بودند. او را به بی‌احتیاطی در رانندگی متهم کردند و 175 دلار جریمه کردند. 

6- پل کلی 

این بازیگر محبوب امریکایی در سال 1927 با ری ریموند بر سر زن ریموند مشاجره کرد و او را کتک زد. این دعوا منجر شد که ریموند پس از دو روز بستری در بیمارستان از دنیا برود. او بلافاصله دستگیر و به 10 سال زندان محکوم شد. این بازیگر پس از آزادی از زندان با زن سابق ریموند ازدواج کرد. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)   

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع 55آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی