کد خبر : 6448

صدای جادو | فیلم و سریال

صدای جادو ساخت کشور کره جنوبی ،سریال جالب و خاصی است که هم ناراحت‌کننده است و هم امیدبخش. شخصیت‌ها هم چهره‌های متفاوتی از خودشان نشان می‌دهند؛ انگار هر کسی در عین مهربانی می‌تواند یک چهرۀ خشن و بی‌رحم هم داشته باشد.

به گزارش ورنداز :

صدای جادو سریال جالب و خاصی است که هم ناراحت‌کننده است و هم امیدبخش. شخصیت‌ها هم چهره‌های متفاوتی از خودشان نشان می‌دهند؛ انگار هر کسی در عین مهربانی می‌تواند یک چهرۀ خشن و بی‌رحم هم داشته باشد. 

سریال صدای جادو بر اساس وبتون صدای جادو اثر ایلکون ها (Ilkwon Ha) ساخته شده است که در آن جی چانگ ووک (Ji Chang-wook) ،چوی سونگ یون ( Choi Sung-eun) و هوانگ این یوپ (Hwang In-youp) ایفای نقش میکنند. این سریال موزیکال درام، داستان یون آه یی (چوی سونگ یون) و لی ائول (جی چانگ ووک) را روایت میکند. یون آه یی، دختری است که میخواهد خیلی سریع بزرگ شود و لی ائول، شعبده بازی بالغ است که میخواهد همیشه کودک بماند.

آه‌یی در افسرده‌ترین و مایوس‌ترین حال خودش قرار دارد که خیلی اتفاقی در یک شهربازی خلوت با مرد عجیب و غریبی ملاقات می‌کند؛ مردی که ادعا می‌کند یک جادوگر است و البته شایعات زیادی هم درباره‌اش وجود دارد. می‌گویند او همکاران خودش را به قتل رسانده یا مثلا هرکس را که ناپدید کرده دیگر هیچوقت دوباره پدیدار نشده.
 
آه‌یی در شرایطی است که کمترین روزنه‌های امید هم برایش ارزشمند و وسوسه‌کننده هستند و از شانس خوب او انگار این آدم با همۀ رفتار‌های عجیب و غریب و دیوانه‌وارش واقعا یک جور کار‌های جادویی هم از دستش برمی‌آید. اما آیا برای کار‌هایی که او می‌تواند بکند بهایی باید پرداخت شود؟ این هم دغدغه‌ای است که آه‌یی نمی‌تواند کاملا نادیده‌اش بگیرد.
سریال کره‌ای «صدای جادو»؛ ترکیب سحرانگیز راز و تخیل و موسیقی
«صدای جادو» سریال واقعا جالب توجه و خاصی است که هم ناراحت‌کننده است و هم امیدبخش. شخصیت‌ها هم چهره‌های متفاوتی از خودشان نشان می‌دهند؛ انگار هر کسی در عین مهربانی می‌تواند یک چهرۀ خشن و بی‌رحم هم داشته باشد. جی چانگ ووک نقش جادوگر را واقعا جذاب و رازآمیز از کار درآورده است؛ او آدمی است که هم می‌توانیم یک قهرمان تصورش کنیم و هم یک تبهکار شرور.
 
این سریال مخاطب را خیلی سریع وارد دنیای خودش می‌کند؛ دنیایی که انگار درست روی مرز باریک واقعیت و خیال ساخته شده است. ما هم خودمان را در همان وضعیتی احساس می‌کنیم که آه‌یی در آن گرفتار است و همان پرسش‌هایی را می‌پرسیم که او در ذهنش دارد: آیا این جادویی که ادعا می‌شود واقعا وجود دارد؟ آیا این آدم حقیقتا قصد کمک دارد؟
سریال کره‌ای «صدای جادو»؛ ترکیب سحرانگیز راز و تخیل و موسیقی
اما فقط این پرسش‌ها نیستند که بیننده را تا پایان سریال مشتاق و پی‌گیر نگه می‌دارند. «صدای جادو» از لحاظ جلوۀ بصری و موسیقی هم درخشان و جالب توجه است. این سریال به نوعی در ژانر موزیکال هم می‌تواند دسته‌بندی شود، چون پر است از آواز‌ها و موسیقی‌های زیبایی که در ترکیب با داستان تاریک و رازآمیزش طعمی دلپذیر و خاص به آن بخشیده‌اند.
 
نکتۀ دیگر در مورد «صدای جادو» ریتم تند آن است که هیچ جای خستگی و ملالی برای بیننده باقی نمی‌گذارد. بر خلاف بیشتر سریال‌های کره‌ای که هر فصلشان معمولا بیشتر از ده قسمت دارد، این سریال فقط شش قسمت دارد و داستانش بسیار سریع اوج می‌گیرد و زمان خیلی زیادی هم برای دیدنش لازم نیست.
 
 
 
منبع فرارو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی