کد خبر : 5799

آرامش در خانه

آیا به دنبال ایجاد آرامش و حس خوب در خانه خود هستید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

نکات تزیین منزل با شمع در منزل

شمع بهترین چیز در دفع انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت در فضا است. موجودیت شمع باعث ایجاد حس آرامش، صلح و عشق می‌شود. شمع‌ها کمک کننده در افزایش جذابیت کاربرد هر اتاق هستند که با تمرکز و چیدمان درست می‌توانند بیشترین تاثیر را ایجاد کنند. شمع علاوه بر زیبایی ظاهری خود دارای نور و گرما است که می‌تواند باعث ایجاد فضایی متمایزشود به‌طور مثال باعث دلنشین‌تر شدن فضای شما می‌شود. در ادامه به ایده های تزیین خانه با شمع می‌پردازیم.

نکات تزیین منزل با شمع

روی میز اصلی اتاق نشیمن

میز اتاق نشیمن باید به یک اندازه کارآمد و زیبا باشد، اگر آن را زیبا بچینید در پایان روز محلی برای آرامش و لذت بردن از تزئینات قشنگ خواهد بود. قرار دادن شمع روی این میز فضا را گرم و دلپذیر می‌کند و چه هنگام پذیرایی از میهمان‌ها، چه هنگام تماشای فیلم با خانواده، آرامش خاصی به فضا می‌بخشد.

نکات تزیین منزل با شمع

در قفسه کتابخانه

استفاده از شمع در تزئین قفسه‌های کتابخانه یکی از کارهای همیشگی طراحان حرفه ای است. می‌توانید چندین شمع را در فاصله بین کتاب‌ها یا تعدادی را روی کتاب‌های افقی چیده شده قرار دهید. سعی کنید رنگ شمع و جاشمعی‌ها با رنگ کتاب‌ها هماهنگی داشته باشد.

آشپزخانه

قرار دادن شمع روی میز ناهارخوری کار نسبتا رایجی است، اما فراموش نکنید از زیبایی شمع باید در قسمت‌های دیگر نیز بهره برد. قراردادن چند شمع روی کابینت‌ها انجام کارها را دوچندان لذت‌بخش خواهد کرد.​

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی