کد خبر : 5725

بازیگر|۴۸ ساله

این بازیگر قدیمی و خوش تیپ را شناختید ؟ اکثر کاربران اشتباه حدس زدند .

به گزارش ورنداز :

فرهاد مهادیان متولد 28 اردیبهشت 1353 در تهران فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معدن دانشگاه آزاد تهران جنوب می باشد و مربی بدنسازی فیتنس می باشد .

فرهاد مهادیان

فرهاد مهادیان بازیگر سینما و تلویزیون است. به گفته خودش در کودکی بسیار پر انرژی و با احساس بود و عاشق این بود که کارتون ببیند و بعد ادای شخصیتهای کارتونی را برای دوستانش دربیارد. وی سالهاست که ازدواج کرده و همسری به نام عسل دارد و حتی یکی از ترانه هایش را نیز برای او خواند. پدرش قبلا کشتی گیر بود.

فرهاد مهادیان

آیا این بازیگر 48 ساله ایرانی را میشناسید !؟فرهاد مهدیان فعالیت هنری خود را از سال 1376 با فیلم آژانس شیشه ای در کنار پرویز پرستویی و رضا کیانیان شروع کرد .

از یاد رفته دهه 60 !فرهاد مهدیان فعالیت هنری خود را از سال 1376 با فیلم آژانس شیشه ای در کنار پرویز پرستویی و رضا کیانیان شروع کرد .

کودکی منحصربفرد خوش تیپ ترین بازیگر

فرهاد مهادیان

کلانتر، مجموعه ای به کارگردانی محسن شاه محمدی بود. در این سریال او نقش دستیار سرگرد امیری را ایفا میکرد که در قسمتهای پایانی فیلم با یکی از همکاران خود ازدواج میکند. این سریال در کنار مجموعه عشق گمشده به کارگردانی حسین سهیلی زاده نقش پررنگی در به شهرت رسیدن فرهاد مهادیان ایفا کردند.

فرهاد مهادیان

دختران نام دیگر سریال شناخته شده ایست که او در آن به نقش آفرینی پرداخت. وی مدتی به کلی از فعالیت های بازیگری فاصله گرفت و از طرفی به دلیل نقشهای ضعیفی که به او پیشنهاد میشد تصمیم گرفت در کاری حضور نیابد، بنابراین تمام وقت خود را صرف خوانندگی کرد اما بعد مدتی آن را نیز مانند کار بازیگریش رها نمود.

از سال 86 کم کم وارد عرصه موسیقی شد .

فرهاد مهادیان با انتشار عکس کودکی اش نوشت :

farhad_mahadian
عشق است…
عشق است دستان قدرتمند پدر ، پدری که با دستانش عشق،غرور، قدرت و آسایش را هدیه میدهد.
عشق است دستان مهربان مادر، مادری که با دستانش عشق،نجابت،تربیت و آرامش را هدیه میدهد.
هزاران بار این عکس رو دیده بودم و گذشته بودم اما وقتی کادر بستم دیگه نتونستم براحتی بگذرم، دستان پدرم رو بر شانه هایم دیدم و دستان مادرم که پشت دستان پدرم شانه های من رو هم گرفته، دیگه نتونستم بگذرم ، من عشق رو دیدم .
عشق است پدر و مادر

منبع دلگرم
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی