کد خبر : 5644

پوست و مو

روغن بادام که در دو نوع روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین یافت می‌شود یکی از بهترین روغن‌ها برای سلامت پوست و مو محسوب می‌شود.

به گزارش ورنداز :

روغن بادام برای رشد مو

روغن بادام از جمله روغن‌های طبیعی است که برای پوست و مو کاربرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. روغن بادام به دلیل داشتن مواد مغذی برای پوست و فولیکول‌های مو بسیار مفید است. چرا که باعث افزایش رشد مو می‌شود. هم‌چنین از موی سر در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند. شما می‌توانید برای یک ماه هر روز موهای خود را با روغن بادام تلخ یا شیرین ماساژ دهید. این امر باعث تقویت و افزایش مو می‌شود. این روغن دارای آنتی‌اکسیدان بوده که باکتری‌ها و قارچ‌های پوست سر را از بین می‌برد و از شوره سر پیشگیری می‌کند.

 افزایش رشد مو

این روغن سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین به همراه مواد معدنی است که از خشکی و شکستگی مو محافظت کرده و باعث افزایش رشد مو می‌شود. استفاده از روغن بادام نه تنها برای  برطرف کردن خشکی و شکنندگی موها موثر است، بلکه باعث درمان شوره سر هم می‌شود و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده روغن بادام برای افزایش رشد مو

جهت استفاده از روغن بادام برای افزایش رشد مو کافی است، مقداری از آن را داخل بطری بریزید و مستقیم بر روی موها و پوست سر خود اسپری کنید. برای برخورداری از فواید روغن در پوست سر و موها کافی است اجازه دهید این روغن به مدت یک شب روی پوست سر و موهای شما باقی بماند، سپس آن را با آب ولرم و شامپو شستشو دهید.

روغن بادام

منبع دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی