کد خبر : 4438

سبک زندگی

جذابیت زنان همیشه موضوع بسیاری از مقالات، فیلم ها و برنامه های آموزشی بوده است

به گزارش ورنداز :

1- وقتی جذابیت برای یک زن تبدیل به طبیعت دومش می شود

یک زن جذاب همیشه ظاهر خود را کنترل می کند. این بدان معنا نیست که باید خود را مجبور کنید همیشه لبخند بزنید. این بدان معناست که حتی زمانی که تنها هستید می توانید جذاب و درخشان بمانید. به یاد داشته باشید، این فقط برای این نیست که برای دیگران خوب به نظر برسید بلکه در واقع لذت بردن از زندگی و خودتان است.

2- وقتی یک زن خودش را دوست دارد

درهر کاری که انجام می دهد، هرگز خود را تا مرز خستگی کامل پیش نمی برد. هیچ فایده ای ندارد که به خاطر موفقیت در کار یا خوشحال کردن عزیزان خود تا حد مرگ تلاش کنید این جاده به هیچ جا منتهی نمی شود! از سوی دیگر، وقتی احساس آرامش و آسایش نسبت به دنیا دارید، شانس بسیار بیشتری برای برآورده کردن خواسته های خود در خانه و یا محل کار دارید. مطمئن شوید که همیشه بخشی از درآمدتان را صرف رسیدگی به خودتان کنید تا درخشان و زیبا و شاد باقی بمانید و به زندگی دیگران نور بدهید.

3- وقتی یک زن رفاه معنوی خود را بالاتر از همه قرار می دهد

او هرگز از دنیا دلخور نمی شود و غافلگیری های کمتر لذت بخش زندگی را توهین شخصی نمی داند. هیچ چیز نمی تواند احمقانه تر از این باشد که فکر کنید سرنوشت به دنبال شماست! این به ما بستگی دارد که از هر فرصتی به طور کامل استفاده کنیم یا اعصاب خود را با بی قراری های غیر مهم حفظ کنیم.

4- وقتی یک زن می داند چگونه تعریف و تمجید را بپذیرد

یک زن شیک پوش همیشه در مرکز توجه است. او می داند که چگونه تعریف و تمجید را بپذیرد. او نه از محبوبیت طفره می رود و نه از آن کور می شود. او ارزش خود را می داند. وقتی یک همکار از ظاهر او تعریف می کند، پاسخ نمی دهد : نه بابا، این بلوز واقعا قدیمی است! او به سادگی آن را بدیهی می داند و در مقابل از او تشکر می کند.

- وقتی یک زن با بدن خود راحت است

اگر هنوز فکر می‌کنید که یک زن زیبا باید دارای کمری لاغر و باسنی ببزرگ باشد، پس وقت آن است که به این کلیشه بخندید و آن را فراموش کنید! نمونه‌های زیادی وجود دارد که نشان می ‌دهد خانم‌های نرم، لطیف و چاق چقدر می‌توانند جذاب باشند به شرطی که بتوانند ویژگی های خوب خودرا مطرح کنند. برای جذاب به نظر رسیدن، چنین زنی نیازی به پوشیدن شلوار جین تنگ یا لباس های 2 سایز خیلی کوچک ندارد. بلکه لباس او باید با بدنش هماهنگ باشد. چاق بودن زمانی زیباست که تحت تأثیر خواسته های مد مدرن قرار نگیرد.

منبع طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی