کد خبر : 4404

پاکسازی|مردان

در ادامه این بخش اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با پاکسازی پوست صورت مردانه و فواید آن کسب خواهید کرد .

به گزارش ورنداز :

مدت‌ هاست که دوران درمان‌ های زیبایی که فقط مخصوص خانم‌ ها بود ، گذشته است و این روزها مردان بیشتر و بیشتری به دنبال درمان هایی برای افزایش سلامت و زیبایی پوست خود هستند !  بنابراین اگر این بار با عبارت پاکسازی پوست صورت مردانه مواجه شدید ؛ اصلا تعجب نکنید . زیرا اینکار در بین آقایان نیز بسیار محبوب شده و بسیاری از آرایشگاه ها و اسپاهای مردانه خدمات متنوعی را در زمینه پاکسازی پوست صورت مردانه ارائه می دهند .

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با پاکسازی پوست صورت مردانه کسب کنید و با مراحل انجام این کار و فواید آن آشنا شوید حتما در ادامه این بخش با زیبامون دات کام همراه بمانید .

 

پاکسازی پوست صورت مردانه چیست ؟

برای درک بهتر این موضوع فقط کافیست یک فیشیال و پاکسازی معمولی را تصور کنید که فقط کمی با نیازهای منحصر به فرد مردان تنظیم شده است . پاکسازی پوست صورت خانم ها و آقایان در اصل تا حد زیادی شبیه به هم هستند ، اما روی مشکلاتی که برخی از مردان ممکن است معمولا با آنها دست و پنجه نرم کنند ، تمرکز می کنند ، مانند سوختگی با تیغ ، موهای زیر پوستی، تیرگی پوست و حساسیت .

فیشال صورت برای مردان نه تنها باعث آرامش می شود ، بلکه می تواند ترمیم کننده نیز باشد . اگر از روغن‌ های ضروری استفاده می‌ شود ، معمولاً با رایحه‌ های آرام‌ بخش و آشنا مانند چوب صندل و سدر همراه هستند .

به طور کلی ، برای پاکسازی پوست صورت مردانه ده‌ ها درمان مختلف وجود دارد ، اما بیشتر فیشال‌ های مردانه ، تکنیک‌ های ماساژ را با پاک‌ سازی عمیق ترکیب می‌ کنند تا ضمن حفظ شادابی و طراوت پوست ، شفافیت و جوانی نیز برای پوست مردان ایجاد کنند .

 

در طول پاکسازی پوست صورت مردانه چه اتفاقی می افتد ؟

اگر برای اولین بار می خواهید فیشیال صورت انجام دهید باید بدانید که برای اولین بار صورت مردانه شما آرامش و جوانسازی مطلق را تجربه خواهد کرد . این کار اغلب با پاکسازی عمیق شروع می شود و سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند . از بخار آب برای کمک به لایه بردار کمک می کند تا منافذ مسدود شده را قبل از استفاده از تونر پاک کند . معمولاً می‌ توانید انتظار ماساژ ملایم صورت ، گردن و شانه را نیز در طول دریافت خدمات فیشیال داشته باشید . 

 

 

پاکسازی پوست مردانه

 

چرا مردان باید فیشیال انجام دهند ؟

فیشیال پوست صورت برای همه افراد است ، صرف نظر از اینکه مرد یا زن باشید . پاکسازی پوست صورت مردانه به سادگی برخی از نیازهای خاص پوست آنها را برآورده می کند . اگر پوست شما کمی ضخیم است احتمالاً به این دلیل است که پوست مردان 25٪ ضخیم تر است . این تنها تفاوت نیست ؛ چگالی کلاژن بالاتری دارد و روغن سبوم بیشتری تولید می کند که می تواند منجر به جوش شود . به همین دلیل است که پاکسازی صورت مردانه وجود دارد .

همچنین این فرصتی است که نیمه بالایی صورت خود را به همان روشی که نیمه پایینی را لایه برداری می کنید ( اصلاح صورت باعث لایه برداری ا پوست می شود) ، لایه برداری کنید .

 

علاوه بر این ، فیشیال پوست معمولا شامل استفاده از مرطوب کننده ها ، سرم ها و تونرهای عالی نیز هست و فرد متخصص در اینکار بهترین و مناسب ترین نوع از این محصولات را که با شرایط پوستی شما هماهنگ است را به شما معرفی می کند تا بتوانید در خانه نیز بهترین مراقبت را از پوست خود داشته باشید .

همچنین در طول فیشیال ، ماساژ صورت نیز دریافت خواهید کرد . مطالعات نشان می دهد که ماساژ صورت می تواند به تقویت پوست و جلوگیری از چین و چروک از جمله چروک پنجه کلاغی ، کمک کند .

 

آیا لازم است قبل از فیشیال مردانه ، پوست صورت را اصلاح کرد ؟

به طور کلی ، قبل از دریافت خدمات پاکسازی پوست صورت مردانه ، شما نیازی به تراشیدن ریش کامل یا ته ریش خود ندارید . برعکس ، داشتن یک صورت مردانه با ریش ایده بسیار خوبی است ، زیرا محصولات استفاده شده می‌ توانند برای موهای صورت شما نیز مفید باشند و آن را سالم‌ تر و نرم‌ تر نشان دهند . 

اما اگر می خواهید اصلاح کنید ، حتما این کار را روز قبل انجام دهید . اگر در روز پاکسازی پوست، صورت خود را اصلاح کنید ، ممکن است در طی آن بیشتر مستعد تحریک باشید ، بنابراین بهتر است حداقل 24 ساعت قبل از انجام درمان های موضعی صبر کنید . 

 

 

فیشیال مردانه

 

فیشیال پوست مردانه شامل چه مواردی است ؟

پاکسازی پوست صورت مردانه از مراحلی مانند پاکسازی ، لایه برداری ، ماساژ ، کرم ها ، بخار دادن و ماسک صورت تشکیل شده است . بسته به اهداف پوست شما ، انواع مختلفی از فیشیال صورت وجود دارد . همچنین یکی از تفاوت‌ های اصلی این است که پاکسازی صورت مردان می‌ تواند به رفع نگرانی‌ هایی مانند سوختگی تیغ و موهای زیر پوستی ناشی از اصلاح کمک کند . 

 

مردان هر چند وقت یک بار باید فیشیال انجام دهند ؟

در حالت ایده‌ آل ، هم مردان و هم زنان باید هر 4 تا 6 هفته یکبار اقدام به پاکسازی صورت کنند . گفته می‌ شود ، همه نمی‌ توانند متعهد به درمان‌ های زیبایی مکرر دیگری باشند ، بنابراین انجام 4 بار در سال یا یک بار برای هر فصل نیز تمرین خوبی است . 

 

فواید پاکسازی پوست صورت مردانه

اگرچه ممکن است اعتراف نکنند ، اما مردان بیش از آنچه که دوست دارند به بدن و سلامت خود توجه می کنند . متخصصان پوست پیشنهاد می کنند که پاکسازی صورت برای مردان نیز به همان اندازه که برای زنان مهم است – اگر نه بیشتر – مهم است ! 

در اینجا برخی از مهمترین دلایلی که مردان باید از فیشال صورت استفاده کنند ، آورده شده است :

 

1. به باز کردن منافذ پوستی و کاهش اندازه منافذ کمک می کند

مردان پوست خشن‌ تر و منافذ پوستی بزرگ‌ تری دارند که باعث دید بیشتر و قرار گرفتن در معرض آلودگی و کثیفی می‌ شود . با توجه به سطوح بالاتر تستوسترون نسبت به زنان ، پوست مردان چربی بیشتری نسبت به پوست زنان تولید می کند و این چربی بیشتر پوست در ترکیب با منافذ بزرگتر ، می تواند منجر به مسدود شدن منافذ ، جوش های سرسیاه و جوش شود .

فیشال‌ می‌ تواند به باز کردن منافذ و کاهش اندازه منافذ کمک کند . این می تواند به جلوگیری از مشکلات پوستی بیشتر مانند لکه های پوستی ، لکه های ناشی از افزایش سن ، جوش ها و سایر مشکلات کمک کند . حتی اگر مردی از خشکی پوست رنج می برند ، باز هم فیشیال مخصوصی برای او وجود دارد که می تواند به مرطوب کردن پوست کمک کند . به همین دلیل است که دیدن یک متخصص زیبایی برای مردان نیز بسیار مهم است . آنها به شما کمک می کنند تا بهترین درمان را برای نگرانی هایی که به دنبال آن هستید تعیین کنید .

 

2. تجربه اصلاح صاف تر

مهم نیست که یک مرد چند بار اصلاح می کند ، پوست او همچنان از عواقب تیغ مانند سوزش ، سوختگی با تیغ و التهاب رنج می برد . درمان‌ های صورت می‌ تواند به رفع این عوارض جانبی اصلاح کمک کند و پوست صاف‌ تری را برایتان ایجاد خواهد کرد . هرچه پوست شما صاف تر باشد ، اصلاح بهتری خواهید داشت . 

بخشی از درمان صورت شامل لایه‌ برداری نیز می‌ شود که می‌ تواند به آماده‌ سازی پوست برای آزاد کردن موهای زائد کمک کند . این بدان معناست که دیگر موهای زیر پوستی تحریک کننده به جوش یا سایر علائم قابل توجه تبدیل نمی شوند . 

 

3. آموزش بهتر در زمینه مراقبت از پوست

یک متخصص زیبایی شناسی حرفه ای و فردی که خدمات فیشیال را انجام می دهد ، این وظیفه را به عهده دارد که در مورد پوست شما و نحوه رسیدگی به مشکلاتی که بیشتر شما را نگران می کند بیاموزد . اگر مردی در مورد نحوه مراقبت از پوست خود چیزی نداند ، می توانند به او یاد دهند که چگونه از صورت خود به بهترین شکل مراقبت کند . آنها می توانند درمان های مختلف صورت ، محصولات حرفه ای و نحوه استفاده از همه آنها را پیشنهاد دهند . 

داشتن یک برنامه منظم مراقبت از پوست پس از فیشیال صورت مهم است . به طور کلی ، بهبود ظاهر پوست می تواند به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما کمک کند . 

 

 

مراقبت از پوست آقایان

 

پاکسازی پوست صورت مردانه چگونه انجام می شود ؟

قبل از شروع کار با صورت مردانه ، درمانگر پوست شما را با استفاده از تکنیک نقشه برداری پوست ارزیابی می کند . برای این منظور ،  در زیر یک لامپ ذره بین ، ظاهر پوست شما را با دقت به نوع پوست و شرایط خاص شما تجزیه و تحلیل می کنند :

  • پوست خشک
  • جوش های فعال
  • کومودون (جوش سر سیاه)
  • مویرگ های گشاد شده
  • miia (سرهای سفید زیر پوست)
  • رنگدانه پوست
  • خطوط ظریف
  • خطوط عمیق
  • حساسیت و قرمزی

 

نواحی مختلف صورت شما ممکن است شرایط ظاهری متفاوتی داشته باشند و درمانگر شما با در نظر گرفتن نوع پوست شما ، درمان را برای شرایط خاص ارائه شده شما سفارشی می کند .

 

مرحله اول : پاکسازی پوست

پوست شما با استفاده از یک پاک کننده خاص برای نوع پوست و شرایط پوستی شما به طور کامل تمیز می شود .

 

مرحله دوم : لایه برداری

درمانگر از محصولاتی استفاده می‌کند تا لایه‌ های بالایی پوست شما را جدا کند و در نتیجه سلول‌ های جدیدتر روشن‌ تر پوست را در زیر آن نمایان کند . این فورا باعث می شود پوست شما روشن تر و جوان تر به نظر برسد .

 

مرحله سوم : بخار

سپس صورت شما در معرض بخار قرار می گیرد تا منافذ پوستی باز شوند . این کار برای آماده سازی پوست شما برای جذب مواد مغذی سخت است که درمانگر از طریق ماسک و سرم برای درمان بیماری های پوستی که در بالا ذکر شد استفاده می شود . 

 

مرحله چهارم : استخراج ها

سپس جوش های سر سیاه ، سر سفید ، جوش‌ ها و انسدادها را منفذ به منفذ از پوست پاک می‌کنند .

 

مرحله پنجم : ماساژ صورت یا ماساژ نقطه فشار

بسته به شرایط پوستی در حال حاضر ، درمانگر از سرم خاصی برای درمان شرایط ، تغذیه رسانی و جوانسازی ظاهر پوست شما استفاده می کند . سرم با استفاده از ماساژ نقطه فشار یا ماساژ صورت اعمال می شود .

 

مرحله ششم : استفاده از ماسک صورت

ماسک با توجه به وضعیت پوست و نوع پوست شما سفارشی می شود . ماسک از مواد خاصی ساخته شده است که برای مبارزه با مشکلاتی که پوست شما ایجاد می کند طراحی شده است . بسته به شرایط پوستی که نیاز به درمان دارند ، ممکن است ترکیب متفاوتی از مواد در قسمت‌های مختلف صورت شما اعمال شود . ماسک به مواد موجود در سرم اعمال شده در مرحله 5 کمک می کند و مواد موجود در خود ماسک به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند . 

 

مرحله هفتم : استفاده از تونر

سپس یک تونر روی پوست اعمال می شود تا منافذ را ببندد و بافت و ظاهر پوست شما را متعادل کند . 

 

مرحله هشتم : مرطوب کردن

مرطوب کننده از پوست شما در برابر آسیب های نور خورشید و آسیب های محیطی محافظت می کند . مرطوب کننده مورد استفاده به نوع و وضعیت پوست شما بستگی دارد . 

 

خلاصه مطلب :

صرف نظر از سن یا نوع پوست ، سپردن مراقبت از پوست در دستان حرفه ای نه تنها استاندارد جدیدی برای آراستگی مردان است ، بلکه یک ابزار آرامش بخش قدرتمند برای مردانی است که به نظر می رسد فرصت کافی برای مراقبت از پوست خود ندارد . بنابراین اگر به دنبال موثرترین راه برای جوانسازی طبیعی سریع پوست خود ، افزایش طول عمر صورت خود و کاهش علائم پیری هستید ، حتما پاکسازی پوست صورت مردانه را به لیست کارهای مهم خود اضافه کنید .

 

 

منبع زیبامون
ارسال نظر

تبلیغات متنی