کد خبر : 3927

سبک‌زندگی

اگر شما نیز بر این باور هستید که دوره شرکت در کلاس‌های فوق برنامه و تخصصی زیست شناسی گذشته و اکنون با کمک انواع کتاب‌های جامع زیست شناسی می‌توان به نتیجه مطلوب کنکور رسید، این راهنما بدون‌شک به شما کمک می‌کند تا بهترین کتاب زیست شناسی را پیدا و خریداری کنید. بنابراین برای آشنایی هرچه بیشتر با بهترین کتاب زیست شناسی کنکور اینجا کلیک کنید.

به گزارش ورنداز :

اگر شما نیز بر این باور هستید که دوره شرکت در کلاس‌های فوق برنامه و تخصصی زیست شناسی گذشته و اکنون با کمک انواع کتاب‌های جامع زیست شناسی می‌توان به نتیجه مطلوب کنکور رسید، این راهنما بدون‌شک به شما کمک می‌کند تا بهترین کتاب زیست شناسی را پیدا و خریداری کنید. بنابراین برای آشنایی هرچه بیشتر با بهترین کتاب زیست شناسی کنکور اینجا کلیک کنید.

1-1

 

 

 

بهترین کتاب زیست شناسی کنکور چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور به شما کمک می‌کنند براساس نیاز درسی خود با سوالات کنکور آشنا شوید. این کتاب‌ها در ابتدا سعی دارند مطالب و نکات درس زیست شناسی را به شیوه‌ای راحت‌تر برای شما بازگو کنند.

 

در ضمن نکات مهمی درون این کتاب‌ها یادآوری می‌شوند. با مطالعه کتاب‌های زیست شناسی مخصوص کنکور شما با نکات درسی بیشتری آشنا می‌شوید.

 

 اگر به دنبال بهترین کتاب زیست شناسی کنکور هستید تا بتوانید از طریق آن و بدون شرکت در کلاس‌های حضوری زیست شناسی مطالب درس زیست شناسی را از پایه به خوبی یاد بگیرید، سایت وطن بوک می‌تواند منبع خوبی برای معرفی بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور باشد.

در نظر داشته باشید مطالعه کتاب‌های درسی زیست شناسی به تنهایی باعث نمی‌شوند شما در کنکور به رتبه خوبی دست پیدا کنید، بلکه باید از کتاب‌های زیست شناسی کنکور نیز در کنار کتاب‌های درسی خود کمک بگیرید.

 

چطور بهترین کتاب زیست شناسی کنکور را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کتاب زیست شناسی کنکور دو راه پیش‌رو دارید. اول اینکه سختگیر نباشید و با رفتن به یک کتاب فروشی اولین کتاب زیست شناسی کنکوری که فروشنده معرفی می‌کند را انتخاب و خریداری کنید. البته این راه شاید آسان باشد ولی نتیجه‌بخش نیست زیرا به هنگام انتخاب کتاب تست یا جامع کنکور باید سطح دانش و هدف خود را در نظر بگیرید.

در روش دوم کمی محتاط عمل کنید و بدون تحقیق و بررسی کافی هیچ کتابی را انتخاب و خریداری نکنید. توصیه می‌کنیم ابتدا بررسی کنید کدام کتاب می‌تواند بهترین کتاب زیست شناسی کنکور برای شما باشد، سپس برای خرید آن اقدام کنید.

 

1-2

به عبارت دیگر تمام دانش‌آموزان نمی‌توانند از یک نسخه واحد کتاب زیست شناسی استفاده کنند. هر دانش‌آموز با توجه به سطح تحصیلی و رشته درسی که دارد، می‌تواند کتاب زیست شناسی جامعی برای کنکور خود انتخاب کند.

 

بنابراین دانش‌آموزان ضعیف، متوسط، پیشرفته، و فوق پیشرفته بدون‌شک هدف متفاوتی دارند و نمی‌توانند از یک کتاب زیست شناسی مشخص استفاده کنند. پس بهتر است سطح تحصیلی خود را درک کنید و سپس برای خرید کتاب موردنظر دست به کار شوید.

چهار مورد از بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین کتاب زیست شناسی کنکور به میان می‌آید، به طور حتم ذهن شما به انتشارات مشهور و محبوبی همانند گاج یا منتشران معطوف می‌شود. همه ما می‌دانیم برخی از انتشارات نسبت به سایر همکاران خود پیشی گرفته و در چاپ و ارائه درسنامه موفق‌تر عمل کرده‌اند.

 

علاوه بر این کیفیت و سطح تحصیلی کتاب زیست شناسی کنکور، شما باید با توجه به پایه تحصیلی، میزان دانش، و رشته تحصیلی خود کتاب زیست شناسی کنکورتان را انتخاب کنید. پیش از این نیز گفتیم در ابتدا باید سطح تحصیلی خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید کتاب زیست شناسی مورد نظرتان اقدام کنید.

 

همچنین بهتر است میزان درصدی که قرار است در کنکور تست بزنید را تعیین کنید تا با توجه به هدف و توقع خود کتاب زیست شناسی کنکور را بیابید.

برای مثال اگر قصد دارید تست زیست شناسی کنکور را حدود 40 درصد بزنید لازم نیست کتاب زیست شناسی کنکور حرفه‌ای را انتخاب و مطالعه کنید ولی اگر درصد بیشتری در ذهن دارید باید منبع بهتری بخرید. در ادامه 4 مورد از بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور را برای شما شرح می‌دهیم.

زیست شناسی جامع کنکور تجربی تست  منتشران

همان‌طور که از نام و جلد این کتاب مشخص است، این کتاب زیست شناسی جامع برای دانش‌آموزان رشته‌ تجربی تهیه شده است. پیش از این نیز گفتیم با توجه به سطح و پایه تحصیلی خود باید بهترین کتاب زیست شناسی کنکور خود را انتخاب کنید.

از این‌رو اگر در پایه‌های دهم، یازدهم، و دوازدهم درس می‌خوانید این کتاب زیست شناسی جامع می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فراموش نکنید زیست شناسی جامع کنکور منتشران در ابتدا درسنامه جامع و کاملی را در اختیار شما می‌گذارد و به جرات کامل‌ترین درسنامه را در بین سایر کتاب‌های کنکوری دارد.

 

 این کتاب جامع به قدری ساده توضیح داده است که برای تمام دانش‌آموزان مناسب و کاربردی خواهد بود. به زبان ساده، سطح تحصیلی شما مهم نیست زیرا کتاب زیست شناسی جامع رشته تجربی منتشران به طرز قابل‌فهمی برای شما توضیح داده است. این کتاب دارای سوالات تالیفی و تست‌های کنکور چند سال اخیر به همراه پاسخ‌های تشریحی آنها خواهد بود.

زیست شناسی جامع کنکور تجربی جلد اول آبی قلم‌چی  

اگر به دنبال کتاب زیست شناسی باکیفیتی هستید و قصد دارید درصد بالایی از زیست شناسی را در آزمون درست بزنید، زیست شناسی جامع کنکور تجربی بهترین کتاب زیست شناسی کنکور خواهد بود. بدون‌شک نام و آوازه انتشارات قلم‌چی را شنیده‌اید و می‌دانید این انتشارات تا چه حدی قابل اعتماد و معتبر است.

 

1-3

 

این کتاب کنکور موضوعات تحصیلی زیادی را پوشش می‌دهد. به خاطر داشته باشید این کتاب تست دارای نمونه تست‌هایی در مورد زیست شناسی پایه رشته تجربی است و می‌تواند شما را با انواع تست‌های کنکور آشنا کند. همچنین درسنامه این کتاب کنکور را دست کم نگیرید.

زیست شناسی 3 کنکور تجربی دوازدهم آبی قلم‌چی

انتشارات قلم‌چی علاوه بر چاپ و انتشار کتاب جامع کنکور زیست شناسی سعی دارد برای هر یک از مقاطع تحصیلی کتاب کنکور متمایزی چاپ کند. این کتاب همان‌طور که از نامش مشخص است برای پایه دوازدهم تعبیه و طراحی شده و برای انجام تست کنکور زیست شناسی رشته تجربی بهترین گزینه خواهد بود.

نکته مهمی که در مورد این کتاب وجود دارد مربوط به مطالب درون آن است. زیست شناسی3 کنکور در واقع کتاب کار محسوب می‌شود و برای مقاطع تحصیلی دوازدهم و متوسطه دوره دوم بهترین انتخاب خواهد بود. در ضمن این کتاب زیست شناسی کنکور حدود 1600 تست را در بردارد که برای مطالعه کامل آن 50 ساعت زمان لازم دارید.

از مطالب این کتاب می‌توان به درسنامه و تست‌های آن اشاره کرد. همچنین در قسمت پایانی این کتاب پاسخنامه تشریحی جامعی مشاهده می‌شود که تمام سوالات را به همراه نکات جزئی توضیح داده است.

زیست‌شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم آبی قلم‌چی

بیشتر دانش‌آموزان با انتشارات قلم‌چی و کتاب‌های تحصیلی آن آشنا هستند و از سطح کیفی تحصیلی این انتشارات خبر دارند. در این کتاب، قلم‌چی تست‌های زیست شناسی جامعی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

 این کتاب در واقع کتاب جامعی به حساب می‌آید که برای کنکور بهترین گزینه خواهد بود. فراموش نکنید زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم دارای تست‌هایی است که برای همین 2 پایه مناسب هستند.

اگر به دنبال کتابی پر از انواع تست‌های مهم و کاربردی هستید، توصیه می‌کنیم همین کتاب تست جامع زیست شناسی را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید این بانک تست برای مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم، و متوسطه دوره دوم مناسب است.

اکنون که با بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور آشنا شدید می‌توانید برای خرید بهترین کتاب زیست شناسی کنکور خود دست به کار شوید تا در آزمون کنکور خود به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی