کد خبر : 3657

سم زدایی بدن

افرادی که به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اند، به دلیل دشواری وضعیت و عذاب وجدان به دنبال راهی برای رهایی خود از مواد مخدر هستند.

به گزارش ورنداز :

 برای انجام این کار کلینیک‌های ترک اعتیاد به روش‌های گوناگون به سم‌ زدایی بدن از مواد مخدر می‌پردازند.

پس اگر شما هم به دنبال راهی برای رهایی از مصرف مواد مخدری هستید که برای شما انواع و اقسام بیماری‌ها نظیر مشکلات گوارشی، مشکلات پوستی و بدن درد را به همراه آورده است؛ ادامه توضیحات را از دست ندهید.

سم زدایی بدن از مواد اعتیادآور چیست؟

با استفاده از سم زدایی می‌توان مواد مضر را از بدن دفع کرد و دوباره شور و نشاط جوانی را به دست آورد.

هنگامی‌که افرادی برای سم زدایی سموم از بدن اقدام می‌کنند، در حقیقت با حذف کردن موادی که می‌توانند برای هر شخصی خطرساز باشند خود را برای داشتن زندگی شاداب‌تر و بدون بیماری آماده می‌کنند.

سم زدایی بدن از مواد مخدر

  سم زدایی بدن تدریجی

برای مهیا کردن شرایط این روش لازم است تا بیمار به مدت ۱۰ الی ۱۲ روز در کلینیک ترک اعتیاد بستری شود. در مدت بستری بودن، بیمار وسوسه مصرف دوباره مواد مخدر را نخواهد داشت و به‌راحتی می‌تواند دوره درمان خود را طی کند. در این روش پزشک در دوره بستری بوده آمپول و قرص‌هایی را برای بیمار تجویز می‌کند تا علائم خماری و درد در کمترین میزان خود برسد. سپس پزشک پس از گذشت دوره مشخصی دوزهای مشخصی از داروی نالتروکسان را برای بیمار تجویز میکند

یکی از روش‌های کنترل وسوسه و میل به مصرف از بدن روش کاشت ایمپلنت نالتروکسان است.

برخی از کلینیک‌های معتبر در دنیا از روش کاشت ایمپلنت نالتروکسان استفاده می‌کنند که بیمار نتیجه کاملاً مطلوبی را دریافت خواهد کرد. پزشک برای انجام این کار نالتروکسان را در دیواره شکمی بیمار می‌کارد و باعث می‌شود تا مواد اختلال کننده در گیرنده‌های عصبی آزاد شوند و به جای مواد مخدر قرار گیرند.

در این روش بیمار میل به مصرف به مواد مخدر را در بدن خود نخواهد دید و به جرئت می‌توان گفت که یکی از آسان‌ترین و کم دردسرترین روش ها برای ترک مواد مخدر و سم زدایی بدن از آن است؛ زیرا در این روش شما نیازی به مصرف داروهای مختلف و پر از عوارض نخواهید داشت.

بیماران با استفاده از کاشت ایمپلنت نالتروکسان پس از گذشت دوره درمانی خود میلی به مصرف مواد مخدر نخواهند داشت.

در نظر داشته باشید که در سطح شهر محل زندگی شما کلینیک‌های ترک اعتیاد مختلفی وجود دارند که با استفاده از روش‌های ذکر شده اقدام به سم زدایی بدن می‌کنند اما لازم است بدانید که تمامی آن‌ها از روش اصولی و پزشکی برخوردار نیستند و ممکن است دوباره اعتیاد در فرد مصرف کننده بازگردد.

پس اگر به دنبال کلینیک معتبری هستید تا به‌صورت تضمینی شما را از مصرف مواد مخدر رها سازد لازم است تا به شما کلینیک دکتر جوادی را معرفی کنیم.

 

منبع تصوير زندگي
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی