کد خبر : 30552

فال تاروت | فال تاروت ۴ اردیبهشت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

فروردینی ماهی جان، شما می توانید صدای خود را پیدا کنید. امروز روزی است که باید از خود دفاع کنید. وقتی با شما اشتباه می شود، وظیفه شما این نیست که وانمود کنید یا رفتار دیگران را نادیده بگیرید. ممکن است متوقف نشود تا زمانی که آن را صدا نکنید. اگر آنها حتی متوجه نشوند که دارند کاری را انجام می دهند که شما را آزار می دهد چه؟ شما می توانید محکم و در عین حال ملایم باشید. سعی کن منظورت رو برسونی

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت دو سکه

اردیبهشت ماهی، تو چیزهای زیادی در بشقابت داری. تنوع دادن خوب است، اما حتی بهتر است یک کار را خیلی خوب انجام دهیم. امروز ممکن است لازم باشد اولویت های خود را دوباره تنظیم کنید. ممکن است فکر کنید امروز می توانید همه کارها را انجام دهید، اما به جای اینکه خیلی کارها را انجام دهید و کاری انجام ندهید، چرا یکی دو مورد را انتخاب نکنید و آنها را به خوبی تکمیل نکنید؟

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته شده

خرداد ماهی عزیز، یک روز جدید فرا رسیده است، و با آن بینش مورد نیاز شما می آید. این شگفت انگیز است که جهان چگونه کار می کند. شما به روز خود می پردازید، و سپس در مورد مشکلی که باید به آن گوش دهید، تسلیم می شوید. خرد همیشه در حال سخن گفتن است و امروز ممکن است صدای او را بلند و واضح بشنوید.

فال تاروت برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

تیرماهی جان، وقت آن است که پاسپورت خود را آماده کنید. پادشاه چوبدستی نشان می دهد که یک سفر یا تعطیلات بین المللی در افق است. اگر هرگز به خارج از کشور سفر نکرده اید، این می تواند یک تجربه هیجان انگیز برای شما باشد. اگر می‌خواهید برای آینده‌ای نزدیک سفری را برنامه‌ریزی کنید، یک سفر دریایی به مکانی که همیشه می‌خواستید بروید را در نظر بگیرید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه

مرداد ماهی، به شما بسیار داده شده است و اکنون آماده اید آنچه را که دارید با دیگران به اشتراک بگذارید. سخاوت شما بسیار تاثیرگذار است مردم اعمال محبت آمیز شما را چیزی قابل تحسین خواهند دید. به دلایلی که باعث می شود احساس خوبی نسبت به انتخاب های خود داشته باشید، باشید. برای شما خیریه تبدیل به یک سبک زندگی شده است.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

شهریور ماهی، هر تصمیمی که می گیرید به شما کمک می کند تا متوجه شوید که در مسیر درستی هستید. حتی وقتی مسیر اشتباهی را انتخاب می کنید، متوجه می شوید که جهان مداخله می کند و به شما کمک می کند تا آگاه تر شوید. شما هدفی در زندگی دارید و برای تحقق آن اینجا هستید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شیطان

مهرماهی عزیز، گاهی اوقات مردم تمام تلاش خود را می کنند تا شما را به هم بریزند. انگار از تماشای گذراندن دوران بدی شما لذت می برند. شما سعی می کنید خوب و مهربان باشید و بعد یک نفر به سادگی تصمیم می گیرد در حالی که به صورت شما لبخند می زند از پشت به شما خنجر بزند. امروز، ممکن است یک “شیطان” را در میان خود ببینید، زیرا آنها سخت تلاش می کنند تا کار خوب شما را خراب کنند. اگر احساس کردید چیزی خراب است، احساسات خود را نادیده نگیرید. به خودت اعتماد کن

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت خورشید

آبان ماهی ها، شما باید به این فکر کنید که چه کسی می خواهید باشید. هر روز با فرصتی برای تغییر مواجه می شوید. ممکن است کاری را که پیش رو دارید دوست نداشته باشید، اما با هر انتخابی که انجام می دهید، اوضاع به سمت و سوی بهتری تغییر می کند. زندگی شما به اندازه تصمیمات فردی و جمعی شما قوی است. عاقلانه انتخاب کنید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت اعتدال

آذر ماهی جان، شما مجبور نیستید همه چیز را داشته باشید. می توانید چیزها را در دسته های کوچک بردارید و ببینید که چگونه پیش می رود. اعتدال اغلب کلید موفقیت شماست. می‌توانید آب‌ها را آزمایش کنید و سپس، اگر کارها درست نشد، رویکرد خود را تغییر دهید. شما همیشه می توانید بعداً زمانی که شرایط برای شما مناسب تر است، به یک موضوع متعهد شوید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت پنج جام

دی ماهی عزیز، شما بر اساس اطلاعاتی که در آن زمان داشتید، انتخاب کردید. اگر آنچه را که اکنون می دانید می دانستید، جور دیگری انتخاب می کردید. سعی کنید از گذشته خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. چیزها نمی توانند آنچه را که اتفاق افتاده است تغییر دهند، اما شما یاد گرفته اید و در نتیجه رشد کرده اید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت جادوگر

بهمن ماهی عزیز، به نظر می رسد شما همیشه چیزها را متوجه می شوید. مهم نیست با چه مشکلی روبرو هستید، به نظر می رسد این شما هستید که می دانید چه کاری باید انجام دهید و چگونه اوضاع را بهتر کنید. ممکن است احساس کنید که گم شده اید بدون اینکه بدانید چگونه یک مشکل را حل کنید اما به خودتان ایمان داشته باشید. هر چیزی که فردا به آن نیاز دارید، با گذشت زمان آن را کشف خواهید کرد.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت عشاق

اسفند ماهی ها، شما خیلی آماده اید که یک نفر را با تمام وجود دوست داشته باشید. شما برای این لحظه خودداری کرده اید، و حالا که بالاخره کسی را پیدا کرده اید که برای شما ارزش جهانی دارد، زمان را تلف نمی کنید. شما می خواهید نشان دهید و دوست داشته باشید – این تمام چیزی است که آرزو دارید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیرمنتور
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی