کد خبر : 3035

ترفند ها

کمد کپسولی سبک و روشی است که با استفاده از آن می توانید به کمد و استایل خود نظم و زیبایی بخشید، برای آشنایی با تعریف و ساخت این کمد همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

شاید شما نیز از آن دسته افرادی که هنگام لباس پوشیدن و انتخاب اینکه چه بپوشید؛ دچار سردرگمی می شوید و لزوما وقت و انرژی زیادی را خرج می کنید. چرا که کمد لباستان پر از لباس و اکسسوری های آن است ولی با خرید یک لباس جدید، مشکل خود را رفع کنید. اما مگر می شود گره کور را با گره زدن باز کرد؟ راه حل نظم بخشیدن به کمد و لباس های درون آن و ساخت کمد کپسولی است. برای آشنایی بیشتر با این کمد و کاربردهای آن همراه ما باشید.

آموزش شیوه ساختن کمد کپسولی

کمد کپسولی نخستین بار به وسیله ی فردی به نام «سوزی فاکس» صاحب لباس فروشی به اسم «کمد» در دهه ۷۰ میلادی عنوان و شناخته گردید. وی این کمد را چنین شرح داد که «کمد کپسولی جمعی از تعداد اندکی آیتم های لازم است که همیشه روی مد بوده و می توانید با لباس های گوناگون هر یک از فصل ها به خوبی ست گردند». در واقع این کمد ابزار نیست، بلکه یک نوع سبک می باشد که شما را در رسیدن به استایل دلخواه و مناسب در کمترین زمان، با کمترین لباس ها، کمترین هزینه و البته داشتن کمدی منظم و اتاقی زیبا یاری نماید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی