کد خبر : 30040

رپورتاژ آگهی

انجام هر یک از خدمات درمانی دندانپزشک با استفاده از ابزارهای مخصوص درمانی، ترمیمی و... صورت می گیرد. بدون وجود این ابزارها، هیچ عملیات درمانی در این زمینه انجام نخواهد شد. به همین خاطر برای راه اندازی کلینیک های پیشرفته دندانپزشکی، نیاز مبرمی به تامین ابزارهای حوزه دهان و دندان احساس می شود. در سر تا سر کشور فروشگاه های آنلاین و حضوری متعددی برای دسترسی به ابزارها و مواد اولیه دندانپزشکی وجود دارند؛ اما بدون شک همه این مراکز خرید اعتبار لازم را برای تامین این تجهیزات حساس و تخصصی نخواهند داشت.

به گزارش ورنداز :

انجام هر یک از خدمات درمانی دندانپزشک با استفاده از ابزارهای مخصوص درمانی، ترمیمی و... صورت می گیرد. بدون وجود این ابزارها، هیچ عملیات درمانی در این زمینه انجام نخواهد شد. به همین خاطر برای راه اندازی کلینیک های پیشرفته دندانپزشکی، نیاز مبرمی به تامین ابزارهای حوزه دهان و دندان احساس می شود. در سر تا سر کشور فروشگاه های آنلاین و حضوری متعددی برای دسترسی به ابزارها و مواد اولیه دندانپزشکی وجود دارند؛ اما بدون شک همه این مراکز خرید اعتبار لازم را برای تامین این تجهیزات حساس و تخصصی نخواهند داشت. 

 برترین فروشگاه های فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی 

مرکز فروش عمده فیروز دنتال 

یکی از برترین فروشگاه های عرضه تجهیزات دندانپزشکی، به نام فیروز دنتال شناخته می شود که در زمینه خرید و فروش این تجهیزات رویکردی نوین دارد. اهداف آرمان گرایانه این مرکز تا هم اکنون پابرجا بوده و به توسعه و پیشرفت خدمات آن کمک کرده است. حضور برترین متخصصین فعال در حوزه ابزارهای دندانپزشکی در مجموعه فیروز دنتال یکی از مهمترین ویژگی های این مرکز خرید به شمار می رود و فرایند خرید شما را ساده تر می کند. این مرکز فروش به صورت حضوری و مجازی، انواع ابزارها و تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکان را ارائه می دهد.  

شرکت دانش بنیان کاوش دندان صنعت 

یکی دیگر از مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه خرید و فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی، شرکت دانش بنیان کاوش دندان صنعت نام دارد. این مجموعه در سال 82 با نام پارسا راه اندازی شد و تا به امروز پابرجا بوده است. تقریبا هر نوع ابزار دندانپزشکی در این مرکز معتبر پیدا می شود. از ابزارهای اولیه دندان پزشکی تا تخصصی ترین و گران ترین تجهیزات این حوزه، با بهترین کیفیت ها در شرکت دانش بنیان کاوش دندان صنعت وجود دارند. 20 سال سابقه درخشان این مجموعه خدمات آن را با کیفیت بیشتری همراه می سازد.  

انواع تجهیزات دندانپزشکی لابراتوری نیز با کیفیت استاندارد در این کمپانی تولید شده و ارائه می گردد. کوره های پخت پرسلن، انواع ویبراتورهای دندانپزشکی از مهمترین ابزارهای ارائه شده در این فروشگاه عمده محسوب می شوند. شما می توانید با اطمینان خاطر خرید خود را در این شرکت ثبت کنید.  

فروشگاه فروش عمده سورنا دنتال 

مجموعه سورنا دنتال یک صنف فعال شامل پزشکان و دندان پزشکان حرفه ای است که خدمات گسترده ای در زمینه عرضه و فروش برترین تجهیزات دندانپزشکی ارائه می دهد. در این مرکز پخش و فروش عمده بهترین راه حل ها برای تامین تجهیزات دندانپزشکی به پزشکان ارائه می شود. شما می توانید به سهولت با کارشناسان فروش تیم سورنا دنتال تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره این مجموعه بهره مند شوید.  

ارائه قیمت های عادلانه برای خرید و فروش محصولات در این مرکز پخش و فروش یکی از مهمترین ویژگی های حرفه ای سورنا دنتال محسوب می شود. شما می توانید در فهرست محصولات این مجموعه پخش و فروش، مجموعه کاملی از انواع لوازم پزشکی عمومی، لوازم یک بار مصرف، لوازم دندانپزشکی تخصصی و... را مشاهده کنید و هر یک را برای انجام فرایندهای طبی و درمانی در این حوزه خریداری نمایید.  

شرکت تمهید طب 

شرکت تمهید طب در خصوص مهندسی پزشکی فعالیتی گسترده دارد و بهترین ها را در این زمینه عرضه می کند. ابزارها و تجهیزات پزشکی عمومی، تجهیزات تخصصی دندانپزشکی، ابزارهای گروه تصویر برداری دندانپزشکی، گروه اندو، گروه ارتودنسی و... در میان مهمترین محصولات این مجموعه دسته بندی می شوند و هر یک قیمت به خصوصی دارند. شرکت تمهید طب در همه روزهای هفته از سفارشات مشتریان عزیز پشتیبانی می کند و خدمات خود را در سر تا سر کشور ارائه می دهد.  

شرکت دانش بنیان مروابن 

این شرکت انواع محصولات باکیفیت دندانپزشکی را در حجم بالا و به صورت عمده ارائه می دهد. نمایندگی های شرکت های آمریکایی این شرکت مهمترین بخش فروش تجهیزات دندانپزشکی آن را تشکیل می دهند. شما می توانید در این مجموعه به فهرستی از محصولات شناخته شده TOR-VM ، Dentamerica ، Apixia ، Geo-soft دسترسی داشته باشید. این مجموعه با ضمانت سلامت کالاها، رضایت مشتریان را از فرایند خرید جلب می کند. ارائه قیمت های معقول خرید و فروش محصولات نیز از مزایای خرید از شرکت دانش بنیان مروابن به صورت عمده محسوب می شود.  

فروشگاه دنتال استور  

فروشگاه دنتال استور یک مرکز فروش معتبر اینترنتی است که خدمات عرضه عمده کالا را در بسترهای اینترنتی به صورت گسترده انجام می دهد. شما می توانید از این فرصت فروش استثنایی در مرکز فروشگاهی دنتال استور در سر تا سر کشور بهره مند شوید. این مجموعه هر گونه محدودیت جغرافیایی را از بین برده است. خرید شما در این مرکز خرید بسیار آسان، مطمئن و امن انجام می گیرد. هزینه های به صرفه این مرکز برای کسانی که بودجه محدودی برای راه اندازی کلینیک دندانپزشکی خود دارند، بسیار مناسب خواهد بود.  

فروشگاه جهان دنتال 

فروشگاه جهان دنتال در سطح کشور ما به عنوان یک مرکز فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی شناخته می شود که اعتبار بالایی در میان پزشکان و متخصصین این حوزه دارد. در این مرکز خرید انواع لوازم مورد نیاز مطب ها، درمانگاه ها و کلینیک های دندانپزشکی تخصصی ارائه می شود که نیازهای مختلف مشتریان را در همه حوزه ها برآورده می سازد. خدمات تعمیر تجهیزات دندانپزشکی نیز با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می گیرد. شما می توانید از طرح های تعویضی این مجموعه برای ارائه یونیت های نو به جای دستگاه های کهنه استفاده کنید. این مجموعه یک شعبه حضوری در کلان شهر تهران دارد.  

جمع بندی 

در این بخش در رابطه با بهترین فروشگاه های فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی در سطح کشور مواردی را بررسی کردیم که به شما کمک می کند بهترین ها را برای تامین ابزارهای مورد نیاز خود انتخاب کنید. هر یک از این مجموعه ها به صورت گسترده خرید و فروش دستگاه های دندانپزشکی را انجام می دهند. شما می توانید در هر یک از این مراکز خرید و فروش، تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت عمده و در تعداد بالا خریداری کنید. برای تامین بهترین تجهیزات دندانپزشکی به دنبال تخصصی ترین مراکز فروش بگردید و تنها به قیمت های پایین محصولات اکتفا نکنید. 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی