کد خبر : 30010

استایل | استایل بهار

انتخاب بهترین استایل خنک بهاری به سلیقه شخصی، آب و هوای محل زندگی و فعالیت‌های شما بستگی داره. با این حال، در اینجا چند ایده کلی برای داشتن یک استایل خنک بهاری ارائه می‌کنم

به گزارش ورنداز :

استایل مناسب بهار

انتخاب بهترین استایل خنک بهاری به سلیقه شخصی، آب و هوای محل زندگی و فعالیت‌های شما بستگی داره. با این حال، در اینجا چند ایده کلی برای داشتن یک استایل خنک بهاری ارائه می‌کنم.

با شروع بهار و نزدیک شدن به روزهای گرم سال، پارچه های بهاره و تابستانه اهمیت زیادی پیدا می کنند. پارچه لینن، یکی از پرکاربردترین پارچه های بهاره و تابستانه است. اگر از طرفداران لباس های دست دوز و خیاطی هستید می دانید که پارچه لینن، پارچه بسیار راحت و کاربردی است. دوخت انواع مدل پیراهن و دامن با پارچه لینن می تواند کار به شدت هیجان انگیزی باشد! چه مدل پیراهن و دامن با پارچه لینن این روزها مد شده اند؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی انواع مدل پیراهن و دامن با پارچه لینن را به شما معرفی می کنیم!

دامن A-line لنین

دامن A-line یکی از پرکاربردترین دامن های موجود در بازار است. این دامن را می توان با پارچه های مختلفی از جمله لینن دوخت. پارچه لینن به دلیل ریزش مطلوب و ظاهر جذابش باعث می شود که تن خور دامن های A-line دوخته شده با آن هم بسیار زیبا باشد. شما می توانید این دامن ها را در فصل بهار با انواع کراپ کت و یا وست و شومیز ست کنید. همچنین می توانید در فصل تابستان از تیشرت های اورسایز و شومیز های ساده برای استایل کردن این دامن ها استفاده کنید.

دامن کارگو

یکی از جدیدترین دامن های ترند شده در بازار دامن کارگو است. این دامن ها در بخش های کنار دارای جیب های مستطیل شکل نسبتا بزرگ هستند. همچنین در قسمت پایینی بعضی از مدل های آن کش دوخته شده است. دامن های کارگو ظاهر اسپرت تری نسبت به سایر مدل های دامن لنین دارند. شما می توانید این مدل دامن لینن را با انواع تیشرت و بلوز اسپرت و یا شومیزهای کژوال ترکیب کنید.

دامن راسته دکمه دار

یکی دیگر از مدل های دامن جذابی که می توانید با پارچه لینن بدوزید، دامن راسته با چند دکمه در جلو است. این دامن ها را می توان همراه با کراپ کت های همرنگ با خودشان استایل کرد. همچنین می توانید با اضافه کردن یک کمربند به این دامن لینن زیبایی آن را چندین برابر کنید.

دامن چین دار

بدون شک دامن های چین دار، یکی از جذاب ترین مدل های دامن های تابستانه به شمار می روند. این دامن ها را می توان با انواع پارچه لینن طرحدار و ساده دوخت. این مدل دامن لنین حالت فانتزی تری نسبت به سایر دامن ها دارد. شما می توانید آن ها را با مدل های مختلف شومیز ساده و مدل دار ست کنید. همچنین می توانید از مدل های مختلف وست همراه با این دامن ها استفاده کنید و یک استایل بهاری بسیار زیبا طراحی کنید.

پیراهن تابستانه لینن مناسب روزهای گرم

یکی دیگر از کاربردهای پارچه لنین، دوخت پیراهن های تابستانه است. این پیراهن ها امروزه به یکی از محصولات پرطرفدار برای روزهای گرم سال تبدیل شدند. شما می توانید این پیراهن ها را به شکل های مختلف طراحی کرده و با اکسسوری های مختلفی ست کنید. در ادامه بعضی از جذاب ترین مدل های پیراهن لینن را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیراهن ساده آستین دار

پیراهن های ساده همواره مورد پسند خانم های شیک پوش قرار می گیرند. ظاهر ساده و مینیمال این لباس ها باعث می شود که بتوان آن ها به راحتی در موقعیت های مختلف روزمره استفاده کرد. طراحی آستین های بلند برای این پیراهن ها باعث می شود که شما به لایه رویی دیگری نیاز نداشته باشید. بنابراین احساس راحتی فوق العاده ای را برای شما فراهم خواهد کرد. این پیراهن ها را می توان با هر قدی طراحی کرد. همچنین می توانید از مدل های مختلف جیب هم روی این لباس استفاده کنید تا به زیبایی آن اضافه شود.

پیراهن کمر برش و چین دار

برش لباس از خط کمر و ایجاد چین روی دامن آن باعث می شود که جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. پارچه لنین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای دوخت این مدل پیراهن به حساب می آید. این مدل پیراهن الگو و دوخت بسیار ساده ای دارد. شما می توانید با ایجاد برش های عرضی روی دامن و اضافه کردن چین در هر لایه زیبایی لباس خود را چندین برابر کنید. همچنین می توانید این پیراهن ها را با قدهای مختلف از حالت کوتاه و عروسکی گرفته تا پیراهن های ماکسی چین دار بلند بدوزید. علاوه بر این، ایجاد یک برش روی کمر و اضافه کردن یک تکه پهن در این قسمت باعث متناسب تر دیده شدن اندام شما خواهد شد.

کفتان لینن

مدل های مختلف پارچه لنین مناسب برای دوخت مدل های متنوعی از پیراهن ها هستند. شما می توانید از این پارچه برای دوخت طیف گسترده ای از پیراهن های کوتاه و بلند استفاده کنید. یکی از زیباترین پیراهن های قابل دوخت با پارچه لینن کفتان است. کفتان نوعی پیراهن سنتی آستین بلند و آزاد است. کفتان معمولا بلند و تا مچ پا است. در بعضی از مدل های کفتان از کمربندهای پهن استفاده می شود. این کار باعث می شود که خط کمر مشخص شود و علاوه بر جلوه زیباتر لباس، اندام شما متناسب تر دیده شود. مدل های مختلف کفتان کاربردهای متنوعی دارند. شما می توانید از این پیراهن بلند و راحت در موقعیت های مختلف روزمره و کژوال استفاده کنید. همچنین می توانید کفتان های تزئین شده با خرجکارهای نفیس و زیبا را در مهمانی ها و موقعیت های رسمی بپوشید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع پارچه نگار
ارسال نظر

تبلیغات متنی