کد خبر : 29965

فال حافظ | فال حافظ ۳۰ فروردین

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ 

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 212 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سرشار از اتفاقات خوب و بد است و به زودی در زندگی تو اتفاقاتی روی می دهد که تو را به آنچه تاکنون خواهان آن بودی ولی به دلایل مختلف به آن دست نیافتی، می رساند. تنها چیزی که تو به آن احتیاج داری صبر و تحمل است، پس صبور باش که پیروزی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، محرک، خلاق، با استعداد، رک گو، صمیمی، با ادب، عاشق خانواده، پول دوست، عاشق زرق و برق زندگی، کاری، فعال، زرنگ، دوست پرور و مهربان.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، پنجم، ششم و هشتم می فرماید:

* از اتفاق خوب دیروز هنگام صبح زود یکی دو پیمانه به دستم رسید و از لب شیرین ساقی باده در کامم ریخته شد.

* تصور می کردم که از آن چشم مست، کناره گیری کنم ولی کمان ابروی او تاب و توان را از من گرفت.

* ای خوابگزار، با تعبیر خود به من مژده بده زیرا دیشب در رویای شیرین بامدادی دیدم که خورشید با من هم خانه شده است.

* حافظ آن ساعت که این غزلیات را می نوشت، مرغ اندیشه اش به دام اشتیاق جانان افتاده بود و مشتاق و عاشق شده بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- او را دوست دارید اما نمی توانید با او ملاقات کنید و مرتبا به دنبال خبری از او هستید. حاضرید در برابر خبری از وی مژده خوبی هدیه کنید. به شما مژده می دهم که به زودی خبرهای خوبی از او دریافت می کنید به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. در یکی از شب ها، سوره مبارکه یوسف از آیه ۱ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار حاصل می شود.

۴- مسافر گره از کارش باز شده و به زودی مژده آن را خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی شایسته با زندگی نسبتاً آرام و راحت دارید یا خواهید داشت. پس وسواس و لجبازی را رها سازید و به پدر و مادر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید. زندگی بر مراد شما خواهد بود. نگران نباشید و از طریق موبایل و اینترنت تحولی در زندگی شما روی می دهد و مژده ها دریافت می کنید.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 275 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.

پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.

* ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم.

و در بیت آخر می فرماید:

ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان برای اجرای این نیت زود می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- چون به مردم کمک می کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی باشد.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می کنید بد عمل می کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می باشید. اگر گمشده ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

 عملی می گردد. حتماً او به سوی شما با شرمندگی بر می گردد. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند درطالع داری. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر احترام کنید. ملاقات مفیدی در پیش می باشد. سفری زیارتی سیاحتی خواهید داشت. آنچه از دست داده اید، به زودی خود یا همسرتان به دست خواهید آورد. جای نگرانی نیست. به بیمارتان بگویید که تا ۱۰ روز دیگر بهبود می یابد.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* اگر تو از ما حرکتی بر خلاف ادب دیدی و تقصیر و گناهی یا حرکتی خلاف رسم ادب دیدی، ما به غرامت، جانمان را زیر پای می سپاریم.

* دل حافظ در چین زلف تو گم شد. در شب تاریک، خداوند راهنمای گمشدگان است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو عشق یا کاری دارید که اندیشه شما را مشغول ساخته است. بهترین راه آنست که با توکل بر خدای یگانه اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانفال، آیه ۵۰ تا آخر را بخوانید که گشایش است.

۳- دل به دریا بزنید و امیدتان به خداوند باشد. از تلاش، اراده و قدرت خود بهره بگیرید. مطمئنا موفق خواهید شد.

۴- مسافر شما حالش بسیار خوبست و جای نگرانی نمی باشد. بیمارتان به زودی شفا می یابد. مسافرت عملی می گردد. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش در این موقعیت به صلاح نیست.

۵- مسافرت مهمی در پیش دارید. معامله یا شغلی به شما یا همسر یا پدرتان پیشنهاد می شود که بسیار سودمند خواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: دارای زندگی خوب، ولخرج، مهربان، دارای متانت و وقار و با گذشت.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 348 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای ولی مشکلات هیچ گاه تو را از پا نینداخته اند. اکنون با تمام وجود و همتی والا نیت کرده ای که خود را به مقصود برسانی. در کار خود مصمم باش که به نتیجه مطلوب خواهی رسید، فقط به خاطر داشته باش از موقعیت هایی که به تو روی می آورند به خوبی استفاده کن و هیچ کاری را به فردا موکول نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ :

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای ساقی باده بده تا جرعه ای از قدح را به روی خاک بریزم و این آسمان را هم پر از سر و صدا و فریاد و ناله چنگ نمایم.

* سبب خوشدلی و خرمی جایی است که دلدار باشد، پس با سعی خود شاید بتوانم خود را به آنجا برسانم.

* ای حافظ چون اعتماد به ایام نمی باشد و اشتباه و خطا وجود دارد، پس عشرت و شادی امروز را چرا به فردا موکول کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از کرده خود اظهار پشیمانی می کنید، اما قادر نیستید به دیگران بگویید. اما بدانید همه اشتباه می کنند، پس کسی برنده است که از خطا و اشتباه خود برای آینده اش درس بگیرد و راه درست و منطقی را انتخاب کند.

۳- انسان با صفا و با صداقتی بوده و در عین حال، پاکدامن هستی. آفرین بر شما. این رویه را ادامه دهید که خداوند یار و یاور شماست. از آینده نترسید. مصمم و با اراده گام بردارید که آینده در دستان توانای شماست.

۴- از سرزنش کردن دیگران بهره ای نصب شما نمی شود. بلکه باید با سرعت عمل و دقت بر دیگران پیشی بگیرید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار حالش بهتر می شود. از ناراحتی خارج می شوید. اندکی صبر و حوصله داشته باشید.

۶- در آینده خوابی خواهید دید که کسی سگی زیبا برای شما هدیه آورده است. نشانه آن است که باید درون خود را کاوش کنید تا تعادل روحی و اخلاقی به دست آورید. با قلب مهربان خود محبوب همگان خواهید شد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید، دعا بخوانید و نذر خود را ادا کنید. به زودی درهای محبت به روی خانواده شما گشوده می شود. جای نگرانی وجود ندارد.

۷- از طریق موبایل، پیام های زیادی را دریافت می کنید که یکی از آنها موجب نشاط بیشتر شما شده و از ناراحتی شما می کاهد.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.

* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.

* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.

۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.

۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.

۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 254 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- تا رنج نبری، گنج نیابی. پس ناراحت نباشید. بر خداوند توکل کنید و تردید را از دل بیرون کنید و دل را به دریا بزنید و اقدام کنید.

۲- این نیت تا اندازه ای مقدماتش فراهم شده و به زودی نتیجه صبر و شکیبایی و تلاش خود را خواهید دید. پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. مطمئن باشید که پیروزی در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول و چهارم تا ششم می فرماید:

* بلبل صبور از شاخ سرو بلند قد بانگ برآورد که چشم بد از روی گل دور باشد. بنابراین دعای عاشق همیشه کارگر می شود.

* اگر بیگانگان با عیش و شادمانی خوشحالند سرمایه شادی ما هم غم رنج محبوب است.

* با آواز ساز مستی کن و اگر کسی از مستی شما را منع کرد، در جواب بگو از آنجا که خداوند غفار است، من باده می نوشم.

* زاهد اگر به دختران بهشتی و قصرهای بهشت امیدوار است، برای ما میخانه به منزله قصر یار و محل محبوب می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- اگر می خواهید در علم و دانش موفق شوید، حتماً فعالیت، دقت و سرعت عمل را همراه سازید تا کامیاب گردید.

۵- از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید که سعادت بخش و شادی آفرین می باشد. قرض ادا می شود. زندگی شیرین می گردد و در آینده از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شوید. بطوری که همگان غبطه شما را می خورند. پس راز دل خود را با دیگران در میان نگذارید و از دوستان سیگاری و معتاد جداً دوری کنید که شایسته شخصیت شما نمی باشد.

۶- امام علی (ع) می فرمایند: "آنچه که از علم بهتر است، تجربه و آنچه که برای انسان ننگ است، غصه و آنچه که پیش از مرگ انسان را میکشد، ناامیدی است."

۷- وقت خود را بیش از اندازه در موبایل صرف می کنید. موبایل تفکر را مانند کتاب پالایش و آرایش نمی دهد.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوبست. ملاقات مهمی خواهید داشت. سود و نفعی در انتظار شماست. یکی از دوستان سخت به شما نیازمند می باشید، به او کمک کنید. کسی عاشق شما شده ولی می ترسد ابراز دارد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه خوب و مثبت، آماده خدمت به مردم و کمک رسانی، بی باک، عاشق تغییر، تمرکزی قوی، اراده ای استوار و عاشق آزادی عمل.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 435 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت، چه بسا انسانهایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی که عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* اگر چه خار سبب اذیت روح است اما گل عذر آن را می خواهد و تلخی خار را جبران می کند.

* صوفی با پیاله شراب می نوشد و حافظ با شیشه های بزرگ شراب پس ای ریاکاران به ظاهر صوفی که برای ریا آستین را بالا زده اید و فریبکارانه مردم را فریب می دهید تا چه موقع این کار را می کنید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- راز دل خود را به هر کسی نگویید و اصولاً مردم را رازدار زندگی خود قرار نده. بلکه با پدر و مادر و همسر خود مشورت کنید.

۳- انجام این نیت ترس را نمی پذیرد. پس شجاع و بی باک و دلیر باش به شرط آنکه درایت و کیاست را از دست ندهید.

۴- او قصد امتحان شما را دارد. از ته دل عاشق شماست. پس شما نباید ملاحت و دلربایی توام با زیرکی را از دست بدهید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوبست. ملاقات مهمی خواهید داشت. سود و نفعی در انتظار شماست. یکی از دوستان سخت به شما نیازمند می باشید، به او کمک کنید. کسی عاشق شما شده ولی می ترسد ابراز دارد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه خوب و مثبت، آماده خدمت به مردم و کمک رسانی، بی باک، عاشق تغییر، تمرکزی قوی، اراده ای استوار و عاشق آزادی عمل.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 448 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا دارای موقعیت خوب مالی و اجتماعی هستی و زندگی راحت و خوشبختی داری. به زودی خبری به تو خواهد رسید که موفقیت هایت را دوچندان می کند. اگر می خواهی این پیشرفتها و موفقیتها ادامه پیدا کند، از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* تو ارادتمند و غلامی شب زنده دار و زر خرید مانند حافظ داری پس راز و نیاز سحرگاهی حافظ همیشه همدم و یاور جان عزیز تو خواهد بود.

۲- واقعاً حافظ از دل شما سخن گفته است. پس در همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خلوص نیت بر آستان مقدس آقا دست ارادت بردارید. دعا کنید. مطمئن باشید بسیار زود گره از کارها باز می شود و شاهد مقصود را در آغوش خواهد گرفت و شما نیز خوشحال می شوید.

۳- این نیت عملی می گردد اما تردید و دودلی شما عامل باز دارنده و دلسرد کننده خواهد بود. قدری سعی و تلاش را همراه با سرعت عمل بکار برید. خواهید دید که موفقیت در دستان شما است.

۴- او را سرزنش نکنید. آخر او راه و رسم اینکار را نمی داند. دل و چشمی نگران همیشه همراه شماست. لطفاً راز دل خود و اسرار خانه را در بیرون فاش نسازید. شخصی قد بلند، چهار شانه، با لب های کلفت و موهای کوتاه به شما حسادت می کند. مواظب باشید.

۵- از آه و ناله کاری ساخته نیست. بیمار را گلاب و نسترن مفید است. مسافرت مهمی در پیش است که بسیار جالب خواهد بود.

۶- سعی دارید دشمنی مردم را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی، جذاب و بلند طبع هستید و لازم است دیگران شما را تشویق کنند. در آن هنگام از آجر، جواهر می سازید اما اگر با شما مجادله نمایند، دنیا را خراب می کنید.

۷- در زناشویی خیلی قاطع می باشید و با نفوذ مغناطیسی و قوی، قادر به هر کار می باشید. تفریح و مهمانی را دوست دارید. از آمدن دیگران به خانه شما زیاد لذت نمی برید، بلکه دوست دارید میهمان دیگران باشید.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 112 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوندی که خالق زیباییهاست قادر مطلق است و به هر کس نعمتی عطا فرموده که باید به آن قناعت کند. تو نیز عنان و اختیار زندگی خود را به دست هوسها و عشقهای زودگذر مسپار و بدان که زمستان زندگی تو در حال گذر است و بهار به زودی از راه خواهد رسید. دل به ظاهر زیبای دنیا و دنیاطلبان نبند که جز پشیمانی سودی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- امید، پیروزی و بهروزی و کامیابی را از دست ندهید. تا پیروزی نهایی راه چندانی وجود ندارد. تنها با حوصله و تلاش بیشتر بدست می آید و به سادگی می توانید شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

* من آن روز از فرهاد قطع امید کردم وگفتم کارش از کار گذشت که زمام دل شیفته خود را به دست شیرین شکر لب داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- توکل بر خدا داشته باشید زیرا او بر همه چیز قادر و تواناست و تردید را از دل بیرون کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، نرم و لطیف، طوفان گر، هوشیار، دقیق، خیرخواه، دوست داشتنی، با سلیقه، قدر شناس، راستگو، نظر بند، بی آزار و اذیت و خوش رو.

۵- به آرزوی خود خواهید رسید، اگر شکیبا باشید و از سخنان حسودان ناامید نشوید بلکه بر تلاش و اراده خود بیفزایید.

۶- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی در پیش دارید. خرید خوبست ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل می دهید. عزیزی را از دست داده اید ولی مژده ای را به دست می آورید. ازدواج حتمی است ولی طلاق نیز حتمی می باشد. اوضاع مسافر بسیار خوبست. جدیداً به موفقیتی دست یافته است.

۷- هیچ کس موفق نمی شود تا تحمل درد و ناراحتی را نکرده باشد. شما نیز از این قاعده خارج نمی باشید. پس در سایه تحمل ناراحتی است که آسایش بدست می آید.

۸- برو شیر درنده باش و خود را با تلاش، همگام و همراه ساز که موقعیت در این راه برای شما آماده و مهیاست.

۹- شما که از رنگ قرمز لذت می برید، باید تلاش خود را معطوف به تقویت و نیرو بخشیدن به خود سازید، چون مزاجی آتشین دارید. بنابراین از رنگ سفید هم استفاده کنید.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.

* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.

* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.

۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.

۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.

۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:

• قلبش پاک است.

• اعضایش بی آزار است.

• خیرش به دیگران می رسد.

• از بد کردن خودداری می کند.

۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

فال حافظ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 428 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری و می خواهی کار تازه ای را آغاز کنی. فکر می کنی با آغاز این کار به آرامش خواهی رسید، اما بدان که کار و زندگی و خانواده همه بهانه هایی است برای بودن. اگر می خواهی به کمال برسی، روح خود را بزرگ کن و خود را اسیر دامهای دنیا نکن. وجود انسان معمای پیچیده ی طبیعت است که کسی از راز آن آگاه نیست و تنها کسانی از این امتحان سربلند خارج می شوند که به خدا توکل داشته باشند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* ای ساقی کشتی شراب را به ما بسپار تا از دریای بیکران غم عشق به سلامت به ساحل نجات رسیم و آلوده دل باشیم.

* ای حافظ، هستی ما در این دنیا سخن پوشیده و راز سربسته ای است و تحقیق ما درباره آن ها، چون سخن ساحران و داستان گویان است که راهی به مقصود ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت اگر دقیقاً و با شور، مشورت و آگاهی عمل گردد، بسیار خوب و پسندیده می باشد. پس با نیروی عقل و خرد و با استفاده از تجربیات آگاهان گام بردارید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و موفق شوید.

۳- اگر انجام این نیت با آگاهی و بصیرت انجام نگیرد، خطرات فراوانی در پی خواهد داشت. پس با سرعت عمل، زیرکی، تلاش و توکل بر خداوند اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- مسافر شما اوضاع کارش رو به بهبودی است و مشکلاتش حل می شود. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافرت مهمی به همراه معامله ای سود آور در پیش دارید.

۵- سه گناه است که کیفر آن در همین دنیا داده می شود و به آخرت نمی افتد:

• ناراحت کردن پدر و مادر

• ظلم و ستم بر مردم

• بدی کردن در مقابل نیکی

۶- در امور علمی به شرط تلاش پیشرفت می کنید. صاحب همسر و فرزندان خوبی می شوید که فرزند اولی شما بازرگان و تاجر و آخری نابغه خواهد بود.

۷- در این موقعیت فکرهای پریشان نکنید زیرا وظیفه مهمتری دارید که باید با تمام حواس متوجه آن باشید.

۸- این قدر بدی اقوام او را به رخش نکشید که صبر و حوصله نیز اندازه ای دارد زیرا او لجباز است.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵آنلاین
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    سلام .چرا خرداد ماه رو نزاشتید😢

  • ناشناس

    خردادچرانیست

  • متین

    چرا خرداد نداره

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی