کد خبر : 29726

فال فرشتگان | فال فرشتگان ۱۳ فروردین

فال فرشتگان متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال فرشتگان 

فال فرشتگان متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdielای انسان پاکدل! من Abdiel، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده ی خداوند متعال هستم. در این دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و رستگاری برای شما هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصری دارد و در هر لحظه آماده یاری رساندن به شماست.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Adnarelای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adonael (Adonaeth)

ای انسان شفا یافته! من Adonael، فرشته ی غلبه بر شیاطین بیماری هستم. در دنیای پر از درد و رنج، من حامل پیام امید و سلامتی هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر بیماری هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی شگفت انگیز نهفته است که شما را در برابر هر بیماری حفظ خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Affafnielای انسان پرهیزکار! من Affafniel، فرشته ی غضب با شانزده چهره هستم. در دنیای پر از ظلم و ستم، من حامل پیام امید و عدالت هستم. به یاد داشته باشید که خداوند عادل است و هیچ ظلمی بی پاسخ نخواهد ماند. در اعماق وجود شما، میل به عدالت و انصاف وجود دارد که شما را به سوی مبارزه با ظلم و ستم رهنمون خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Aiel

ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Alimon

ای انسان شجاع! من Alimon، شاهزاده ی فرشتگان و محافظ شما در برابر حوادث هستم. در دنیای پر از خطر و ناامنی، من حامل پیام امید و صلح هستم. تو در مقابل حوادث محافظت شده ای. پس از خطرهای احتمالی که در پیش روی خود می بینی هراس نداشته باش و برای تغییر در زندگی خود اقدام کن. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده تو نیست.

فال فرشته روزانه متولد مهرنام لاتین فرشته: Crac & Antoinette

برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Rochelle

اگر تو به ندای درون قلبت گوش فرادهی می‌توانی راه سعادت خود در زندگی را بیابی.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Leila

مدتی را در تنهایی بگذران. اگر می‌توانی به طبیعت بروی از سکوت طبیعت بهره ببر تا بتوانی ذهن خود را از درگیری های فعلی رها کنی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Bethanyاگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی