کد خبر : 29395

فال شمع | فال شمع ۲۰ اسفند

فال شمع متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال شمع

فال شمع متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

خبری که مدت‌های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید. / دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

تردید به خود راه ندهید. / یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / بسیاری از کار‌های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد، نگران کار‌های عقب افتاده خود نباشید.

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود.

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. 

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت‌های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد.

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن، مثبت و عالی همراه است. این کار از دیده خودتان سرچشمه می‌گیرد.

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت.

فال شمع ۲۰  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / کسی در کار شما مخالفت می‌کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می‌پردازد. اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست.

فال شمع ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

از شخصی که بسیار او را دوست می‌دارید سخنی می‌شنوید که بسیار منتظر آن هستید / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت.

منبع خبر بان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی