کد خبر : 28889

فال حافظ | فال حافظ ۱۹ بهمن

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 431 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از مدتها تفکر و تعقل راه مناسب زندگی خود را یافته ای. اکنون وقت آن رسیده که گذشته ها و خاطراتی که مرور آنها جز غم برایت سودی ندارد، دور بریزی و به آینده سفر کنی. اسرار زندگی خود را با هیچ کس نگو. راهی که انتخاب کرده ای بهترین راه است. از همین فردا شروع کن و عاقلانه و با شکیبایی اولین قدم را بردار.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* روح از جسمی که در رگ آن شراب سرخ، روان باشد، هرگز جدا نمی شود.

* ای حافظ یک لحظه خاموش باش و سکوت اختیار کن و سخن و ناله بی زبانان را از بانگ و ناله نی بشنو.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سرگذشتی بهتر از دیگران نداری پس خوب متوجه اعمال و کردار خود باش. در دوستان خود تجدید نظر کن. به سخنان علاقمندان و دوستان خود گوش بده و خود را از باد غرور خالی کن که روزی پشیمانی به بار می آورد.

۳- اگر چه این نیت قابل اجرا و حتمی است و جای هیچ گونه تردید یا نگرانی وجود ندارد، اما باید شکیبایی را از دست ندهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه رفته و نذر خود را ادا کنید.

۴- گله و شکایت، دردی را دوا نمی کند. بلکه گره های کور زندگی را محکم تر می سازد. پس بسیار بجاست خود را به دست قضا و قدر بسپارید. از ذات اقدس الهی کمک و مساعدت بخواهید تا موفق شوید.

۵- مسافر کارش رونق می گیرد. همسرتان رو به راه می شود. بیمارتان شفا می یابد. دوستتان علاقه مند می گردد. در تحصیل موفق می شوید. در علم، کار و مقام، دارای درجات عالی می گردید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مقاوم در برابر مشکلات، بعضی مواقع مردد، مهربان، سرکش، بذله گو، شیک پوش، منصف، گاهی خسیس، لذت خواه، آبرودار، آبرومند، کمک کننده، اهل دین و دنیا.

۷- از طریق موبایل و اینترنت سود فراوانی به خانواده شما می رسد و مراوده ای برای شما حاصل می شود اما باید زیرک و عاقل باشید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 179 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دوران سیاه غم و غصه به آخر رسیده است. فرصتی در اختیار تو قرار گرفته که بی تردید گذران است و باید در استفاده از آن عجله کنی و بدانی آنچه که از انسان باقی می ماند و چون گنجی جاودان است، نام نیک و کردار نیک است. زندگی اوج و افول را با هم در خود دارد و هیچ کس از این قاعده مستثنی نیست حتی رقیب شما!

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* چون بی تردید در دفتر زندگی نوشته و نشانی از تو نمی ماند، از هرنقشی که بازیگر ایام بکند، جای سپاسگزاری یا گله نمی باشد.

* شادی مجلس جمشید را که تعریف کرده اند، این است که می گوید باده بیاور که جم در دنیا نمی ماند و خواهد رفت.

* ای شمع وصال، پروانه را مغتنم بشمار زیرا معامله وصل تو تا دمیدن صبح بیش نمی باشد و زندگی تو پایان می یابد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: زحمت کش، مصمم، بی کلک، اصیل، فرشته خو، دوست داشتنی، شریف، منظم، درسخوان، اهل موسیقی و کتاب، قابل احترام، با سلیقه، شکیل، جسور، عجول، سخاوتمند، خوش بین و دقیق.

۳- او عاشق شماست. به او محبت کن. به شما مژده می دهم که دوران ناراحتی تان پایان یافته و همای کامیابی بر بام خانه شما لانه کرده است. کلید پیروزی و کامیابی در دستان شماست. قدری تلاش، اراده، سرعت عمل و توکل بر خدا می خواهد که کاملاً موفق شوید. برای اجرای کامل آن به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. یک شب با خدای خود خلوت کن و سوره مبارکه الدهر را با معنی و حضور قلب بخوان که گشایش است.

۵- مسافرت خوبست. حال مسافر و اوضاع او کاملاً بر وفق مراد است و به زودی از او خبر خوبی دریافت می کنید زیرا جدیداً موفق شده است. ازدواج مقدماتش فراهم می شود. طلاق صورت نمی گیرد. خیر و خوبی در انتظارتان می باشد. به پدر و مادر نیکی کنید که در انتظار محبت شما می باشند. بیمار شما که مدت ها ناراحت است، به مدت یک ماه دیگر بهبود می یابد. پس اولاً مرا دعا کنید ثانیاً مطالعه سایت تاروت رنگی را به همه پیشنهاد کن. از این دردسر و ناراحتی به زودی با خوشی و خرمی رهایی پیدا می کنید به شرط آنکه از اراده قوی برخوردار باشید و از نیروی ایمان بهره گرفته باشید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 152 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عشق زیباترین هدیه خدا به انسان است و شعله های زیبای آن زندگی تو را روشن ساخته. بدان که هر کسی به این مرحله نخواهد رسید و نامحرمان را راهی در خلوت یار نیست. پس غصه بیهوده مخور و به موقعیتی که داری افتخار کن و از آن استفاده مطلوب ببر و بدان که به دست آوردن هر چیز گرانبهایی سختی و رنج دارد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا هفتم می فرماید:

* عقل مصلحت اندیش می خواست که از نور خداوندی، چراغ خود را روشنی بخشد و سود ببرد، اما آتش حسد تابان گردید و شوری به پا کرد و جهان دگرگون شد.

* عقل مصلحت اندیش به ادعای رقابت با عشق خواست در برابر رموز عالم غیب، قدم گذارد. دست نهان حق نمایان شد و بر سینه عقل که نمی توانست راز دار غیب باشد، کوفت و او را دور کرد.

* جز دل محنت کشیده ما که غم عشق را برگزیده و در صف عاشقان بلاکش درآمد، دیگران بهره مطلوب خود را در زندگی خوش و آسوده جستند. پس تمام دردمندان جهان عاشقان وارسته اند.

* روح قدسی و پاک می خواست چاه زنخدان (گودی چانه) و چاه شما را ببیند و خواستار وصال تو بود. پس در گیسوی تو چنگ زد. از جهان بالا به جان ما آمد.

* آن زمان حافظ نامه شادی فزای عشق را برای تو نوشت که بر سرو سامان و شادی یکسره قلم کشید و فراموش کرد و به غم عشق تو، دل خوش کرد و از تمام خوشی ها دست برداشت و تنها عشق تو را طالب گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از دوستان حسودی که می خواهد به شما ضربه بزنند و از راه محبت وارد می شوند، برحذر باش که به زندگی شما رشک می برند ولی بدان که از آنان کاری ساخته نمی باشد. پس با توکل به خدا و خواندن سوره مبارکه اعراف از آیه ۱ تا ۳۰ اقدام کن.

۳- از ناراحتی و اندوه به زودی خارج خواهید شد و شاهد موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، با اراده، همیشه برنده، جسور، قوی و پر انرژی، حادثه طلب و حادثه جو، فنا ناپذیر، خواه پر جوش و خروش، فرمان دهنده، سالم، جدی، مصمم و آتشین مزاج.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 111 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مخترع، حساس، بی ریا، قابل انعطاف، با حس ششم قوی، شیطان و بلا، مرموز، سیاستمدار، پر از جاذبه، اهل کشف، موافق، برنده، پرحافظه، لجباز و زود رنج.

۲- مدتی است که دل مشغول می باشید و مدام شور و غوغا در درون خویش حس می کنید و قلبت آرام نمی گیرد. فکر می کنید که به شما ظلم و ستم روا داشته اند. تا اندازه ای درست است ولی تماماً این چنین نمی باشد. زیرا اعمال انسان، نتیجه کردار انسان می باشد و هر کاری بازتاب گذشته است. این دنیا، دار مکافات است. پس غمگین نباشید. با اراده اقدام کنید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:

* چون عکس جمال تو ای محبوب ازلی، در آینه ضمیر عارف پدیدار شد، او از شدت شادی و نور معرفت و سرور تصور کرد که به مقام جمع و قرب رسیده و دلش جلوه معشوق گشته است.

* جمال و چهره تو در آینه هستی جلوه ای نمود و از آن تجلی این همه نقش گوناگون در آینه گمان بوجود آمد و هر کس از آن جلوه به گونه ای تفسیر کرد.

* صورت های زیبا و عکس هایی که در آینه دل عارفان ظاهر می شود، در حقیقت پرتوی از جمال ساقی ازلی است که در جام هستی می افتد.

۴- دنیا را نباید به خود سخت گرفت. این اندیشه یک تصور بیش نیست. اگر می خواهی انجام گیرد، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و سوره مبارکه السبا را با حضور قلب و معنی بخوانید. شاید گشایش حاصل شود. وضع مسافر فرقی نکرده است. بیمار به حال خود خواهد بود. موفقیت با صبر و حوصله و تلاش به دست می آید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر این مراد و نیت حاصل شد، کار شما از روی اصول، نظم و قانون درست می شود. خیلی خود را آشفته و فریفته آن کرده ای، بطوری که آرام و قرار نداری. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینی، بنابراین برای جبران مافات تلاش کن.

۲- با درد این نیت فعلاً بساز و ساکت باش زیرا رمز و اسرار عشق را باید پیش اهل عقول فاش کرد نه نزد افراد ناآشنا. برای رسیدن به این نیت و اینکه کاملاً راهنمایی شوی، توصیه می شود که سوره مبارکه الغاشیه را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان. راهنمایی می شوی.

۳- به راحتی می توان با یک شعله خشم، زندگی آرام و بی حاشیه را آتش کشید اما می توان با یک شاخه گل، آن را تزیین کرد. شما از خود گذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی از هم پاشیده نشود.

۴- پندی نغز و شیرین دارم: "ناتوان ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد."

۵- روح انسان بیمار قابل تحمل است اما کیست که روح شکسته را متحمل کند. خانه و دولت ارث اجدادی است اما زوجه یا زوج عاقل از جانب خداوند است.

۶- معامله صلاح نمی باشد. سفر بسیار سودمند است. تغییر شغل و محل کار و خانه توصیه می شود. بر اثر صبر و شکیبایی این نیت به خوبی و خوشی انجام می گیرد زیرا باید مقدمات آن فراهم شود.

۷- بیش از اندازه به تفریح و گردش توجه دارید. تغذیه خود را منظم کنید. از موبایل و اینترنت پیاهایی دریافت می کنید. مبارک است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد که شما ضرر می کنید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 206 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالیکه باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد.

۲- شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.

۳- وسواس و تردید شما را پژمرده کرده است و آن شادابی گذشته را ندارید. پس اگر می خواهید کارهایتان با نظم باشد و آن طوری که می خواهید، انجام بگیرد، سعی کنید دقت کنید، تصمیم بگیرید و وقت شناس باشید.

۴- تحولی جدی در زندگی خانوادگی شما ایجاد می شود که به نفع پدر و مادر یا همسرتان خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید. از مسافر خبر خوشی می رسد و ازدواج عملی می گردد. طلاق به اصلاح می گراید. خرید و فروش اشکال ندارد.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل سیر و سفر، خوشگذران، رفیق پرور، پرحرف، با محبت، پر سر و صدا، ورزشکار، حادثه جو، خوشرو، با ایمان، عاقل، رک گو و بی پروا، راستگو، ولخرج، اهل رقابت، زود رنج و وسواسی.

۶- این نیت عملی می گردد و اشکالی در آن وجود ندارد. بلکه با توکل به خدا و ادای نذر و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و خواندن سوره مبارکه یوسف آیه ۱۰ تا ۳۰، گشایش بسیار خواهد بود.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* قبل از این خیلی بیشتر از حالا به فکر عشاق بودی و سعی و کوششی که در محبت نسبت به ما می کردی، مشهور آفاق و عالم بود.

* بر در شاه بودم که گدایی نکته جالبی به من گفت. اینکه بر سر هر سفره که نشستم، در حقیقت روزی دهنده خدا بود.

* یاد باد آن شب ها که با دلبران شیرین لب از عشق بحث می کردیم و از حلقه عشق سخن گفته می شد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 326 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تو که همدمی نیکو و وفادار داری و امکانات زندگی در حد لازم برای مهیاست، چرا با کوچکترین مشکلی خود را می بازی؟ غمها و شادی های جهان گذران است، پس تو بهتر آنست که به جای دل مشغولی های غمبار به شادی های زندگی فکر کنی و با خاطری آسوده زندگی خوش را برای خود و خانواده ات بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اندوه و ناراحتی شما برخاسته از تردید و وسواس است. زیرا اینقدر درباره او غم و غصه خوردن و در فکر بودن، معنی ندارد. بلکه باید با سرعت عمل، دقت، تلاش و بهره گیری از استادان با تجربه در این راه مصممانه گام برداشت تا شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۲- بی تابی و بی قراری برای این نیت بی فایده می باشد. باید به فکر تهیه مقدمات کامل آن باشید. اگر چه خود را با خاطره او دلخوش می کنی اما ادامه این وضع موجب رنجش و تنفر می گردد و خیال بافی تا حقیقت راهی طولانی دارد.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. صدقه بدهید تا گشایش حاصل شود. به زودی از او خبری دریافت می کنید. یکی از عزیزان بیمار است. برای او شربت گلاب و بید مشک بسیار نافع می باشد.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش زود می باشد. ملاقاتی مهم به همراه تغییر شغل برای یکی از عزیزان پیش می آید. مسافرتی مفید در پیش دارید و پولی به دست می آورد.

۵- در ۱۲ شب آینده، خوابی خواهید دید که به صورت پرنده ای چون عشقاب یا پروانه در هوا پرواز می کنید. نشانه این است که افکار شما بسیار والاست و به زودی صاحب قدرت خواهید شد و زندگی پر رونقی پیدا می کنید.

۶- رنگ قهوه ای یا نارنجی را برایتان پیشنهاد می کنم که علاوه بر جذابیت، به شما نیرو و نشاط برای فعالیت می دهد و از تحرکات عصبی جلوگیری می کند.

۷- از طریق موبایل و اینترنت مکاتباتی در جریان است یا قرار می گیرد و علاقه ای حاصل می شود ولی سود آور نمی باشد. بهتر است تنها تفریح باشد و زیاد جدی نگیرید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 163 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که دلش تنهاست حتی اگر تمام زیباییهای دنیا را در اختیار داشته باشد باز هم شاد و سرخوش نیست. هر زیبایی زمانی واقعا زیباست که با دوستان و یاران همدل تقسیم گردد. پس به دنبال دوستان و یاران صمیمی و همدل باش که دنیای صداقت و رفاقت زیباترین دنیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، با محبت، صادق، فداکار، اصیل، کنجکاو، با شرف، فرشته خو، بدون خطر، مواظب، راستگو، قابل اعتماد، محتاط، متین و مودب.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* گل بدون چهره محبوب خوش نمی باشد و بهار نیز بدون شراب نوشی لذت بخش نیست.

* گردش کنار چمن و هوای باغ و تماشای آن بدون محبوب لاله گون، خوش آیند نیست.

* رقاصی و چمیدن سرو و لطافت گل بدون نغمه بلبل خوش نمی باشد.

* یار محبوب شیرین لب که بدنش مانند گل لطیف است، در یک جا بودن، بدون بوسه فایده ای ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- درباره این نیت ابداً نگران نباشید که همای سعادت به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. دوران رنج و انتظار سپری گردید و زمان شادی و موفقیت فرا رسید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم، به شرط اینکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. پیشاپیش به شما و خانواده یتان تبریک می گویم.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید. از نظر مادی ات پیشرفت می کنید و سودی کلان نصیب همسر یا پدر و مادر شما می شود.

۵- خرید را توصیه می کنم و برای فروش زمان مناسب است. بیمار تا یک هفته دیگر بهبود می یابد. قرض ادا می شود. خانه یا اسباب خریداری می شود.

۶- از همسرتان راضی باشید که او شما را دوست دارد. به پدر و مادرتان احترام ویژه بگذارید. مسافر شما موفق شد. به شما تبریک می گویم. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری شما را نگران می کند اما موفق تر است. به هر صورت این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در سکوت با یکدیگر پیوند داشتن، همدلی صادقانه، وفاداری ریشه دار اعتماد کن. دنیای شما خیلی وسیع است، به وسعت دشت و دمن و صحرا و چمن. قلب شما پر بار است، به اندازه گل ها و میوه های یک باغ پر گل و درخت.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.

* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.

* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.

۴- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.

۵- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.

۶- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 334 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به نیت خود حاضری هر کاری را انجام بدهی، اما خود را در این راه تنها می بینی، هیچ همدم و همرازی پیدا نمی کنی، هیچ امیدی به انجام این نیت نداری، اما بدان که عاقبت این کار بسیار نیکوست و تو با تلاش و کوششی که از خود نشان می دهی حتما موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و آخر می فرماید:

* چون نماز من گناهکار پاک نمی باشد، پس در میخانه مرتبا می سوزم تا آتش عشق مرا پاک کند و نمازم را پاک گرداند.

* اگر نور تو در مسجد و میکده، در آینه اندیشه و خیال من ظاهر شود، از دو ابروی تو برای دل خود در مسجد، محراب و در میخانه، ساز طرب و شادمانی به پا می کنم.

* ای حافظ غصه دل را به چه کسی میتوان گفت زیرا در این دو روز زمانه، غیر از قدح باده کسی لیاقت ندارد که محرم راز باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت را با کسی که با تجربه و دانا و عاقل باشد، در میان بگذارید ولی توجه داشته باشید که او فردی دلسوز باشد زیرا این نیت برای انجام کاری حساس می باشد. نمی توان با هر کسی در میان گذاشت. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۳- کار او رونق می گیرد ولی مغرور می شود. به وی توصیه کنید در هر حال خداوند را در نظر بگیرد و از محبتی که خداوند و دعای دیگران نصیب او کرده، در راه خدمت به مردم بدون تظاهر استفاده نماید. چون خداوند او را دوست دارد.

۴- سعی کنید پا را از گلیم خود بیشتر خارج نسازید. این نیت عملی میگردد ولی نیاز به زمان دارد. به پدر و مادر احترام بگذارید و دل آنها را به دست آورید تا این نیت زودتر عملی گردد. مسافرتی در پیش دارید که موفقیت آمیز است.

۵- رنگ لیمویی یا قرمز که اولی دلیل احساس و عواطف سرشار شما و دومی نماینده قلب پر مهر و آتشین شماست، برایتان توصیه می کنم.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 330 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* من غلام مردمک چشم هستم که اگر سیاه و بی رحم است اما آنگاه که رنج خود را بیان میکنم، قطره های فراوان اشک را جاری می کند.

* محبوب ما در برابر هر چشمی نمایشی از زیبایی می دهد ولی هیچ کس این ناز و غمزه را که من از وی می بینم، نمی یابد.

* اگر یار بر قبر حافظ مانند نسیم سبک سیر گذری کند، من از اشتیاق دیدارش در آن جای تنگ و تاریک گور، لباس مرگ را پاره می کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از این پس توجه کنید که در انتخاب دوست معیار لازم زندگی خانوادگی را مد نظر داشته باشید زیرا شما خانواده ای محترم و با فرهنگ می باشید. پس باید با کسی دوست شوید که با بافت خانوادگی شما نزدیک باشد و غمخوار شما باشد. پس از افراد معتاد و فریبکاران دوری کنید.

۳- نگران نباشید. کارها اصلاح می شود اما نیاز به صبر و شکیبایی دارد. متاسفانه زمان از دست رفته است ولی می توانید با تفکری جدید، صاحب خلاقیتی جدید باشید. پس نگران گذشته نباشید و به فکر حال و آینده باشید.

۴- این نیت خوبست اما مقدماتش فراهم نمی باشد. پس ضروری است که ابتدا با فکر و اندیشه لوازم آن را فراهم سازید.

۵- به زودی در خواب، پروازی بر فراز آسمان خواهید داشت. نشانه آنست که شغل مهمی یا سود بازرگانی یا سلامت و بهبودی کامل و یا قدرت کافی به دست خواهید آورد که بر شما مبارک باشد.

۶- از مسافر خبرهایی می رسد. شما به مسافرتی مهم می روید. مژده ای به شما می رسد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. خرید و فروش خوبست.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 175 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

همه چیز برایت مهیاست تا یک زندگی شاد و زیبا را برای خود بسازی. اکنون بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته. سعی کن از زندگیت لذت ببری و شاد زندگی کنی. هر نامحرمی را در خلوت خود راه مده و زندگی تازه ات را با تلاش و توکل به خدا حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* پریشان فکری را ترک کن تا مجموع خاطر شوی به جهت اینکه وقتی دیو رفت، فرشته وارد می شود.

* مجلس انس و دوستی چه جای سخن گفتن نامحرم است پس حالا سر پیاله را بپوشان که خرقه پوش ریا کار آمد.

* حافظ از خانقاه به میکده معرفت می رود زیرا وی از مستی و غرور پارسایی ریاکارانه هوشیار شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم به شرط آنکه اولاً مرا را دعا کنید، ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همگان معرفی کنید. بخت و اقبال به شما روی آورده. شاهین خوشبختی بر بام خانه شما آشیانه گرفته و این نیت حتماً عملی است و ابداً جای نگرانی نیست.

۳- از گرفتاری و ناراحتی نجات یافته اید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که اوضاع شما و خانوادیتان با لطف الهی بسیار خوب خواهد شد. مسافر اوضاعش عالی شده. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سود آور است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شوخ و بامزه، جذاب، خوش قلب، جگر دار، نظر بلند، سخاوتمند، با اراده، با نمک، با محبت، حراف، پر انرژی، خوشرو، رک گو، سیاستمدار، آتشین مزاج، شیطان و لجباز.

۵- همسرتان شما را خیلی دوست دارد ولی او را اذیت می کنید و گاهی او را سخت عصبانی می کنید. از این کار صرف نظرکنید.

۶- شما خیلی شیطان و بلا هستید. نباید نگران باشید. بلکه با سرعت، دقت و فعالیت اقدام کنید که ستاره شما سعد می باشد. بدانید که دیگران به زندگی شما حسادت می کنند. پس راز دل خود را با کسی در میان مگذارید. شما در ماه آب به دنیا آمده اید، بدین جهت، زلال و پاک هستید. در امور علمی موفقیت همراه شما خواهد بود و در امور زناشویی، از زیرکی و مالحت خود بهره بگیرد. از رنگ لیمویی استفاده کنید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی