کد خبر : 28766

تست شخصیت | تست شخصیت تصویری

در این مطلب با چند تست تصویری شخصیت آشنا میشوید که اطلاعاتی از شخصیت شما را نشان میدهد.

به گزارش ورنداز :

تست تصویری شخصیت 

در این مطلب با چند تست تصویری شخصیت آشنا میشوید که اطلاعاتی از شخصیت شما را نشان میدهد. 

تست شخصیت شناسی تصویری

چه چیزی را اول دیدید؟

صخره: شما فردی خوش بین هستید که به راحتی با تغییرات محیط اطراف خود سازگار می شوید. شما می توانید به سرعت با مردم زمینه های مشترک پیدا کنید و این واقعیت باعث می شود از تنهایی متنفر شوید. شما فردی پرشور هستید که هزاران ایده جدید در سر دارید.
گربه: شما فردی هستید که ثبات را دوست دارید. شما تعادل روانی و عاطفی را مترادف با رشد شخصی می دانید. علاوه بر این، شما فردی مسئولیت پذیر هستید که همیشه به قول خود عمل می کنید.
چهره: شما فردی فوق العاده خلاق هستید که دنیا را مکانی پر از گشایش ها و دستاوردهای جدید می بینید. شهود، خرد، شادی و کنجکاوی خستگی ناپذیر شما مهمترین چیز در زندگی برای شما هستند. شما ذوق کامل و درک دقیقی از هنر، شعر، موسیقی و ادبیات دارید.

تست شخصیت شناسی تصویری

ابتدا چه چیزی مشاهده کردید؟

زوج: وقتی صحبت از روابط به میان می آید، بسیار جدی می شوید. شما مدام به عزیزانتان فکر می کنید که بزرگ ترین بخش زندگی شما را بر عهده دارند.
انفجار: اگر در این تست شخصیت شناسی تصویری تصویر زوج را دیدید، شما کسی هستید که به راحتی می ترسید. شما کمی سر به هوا هستید و دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که نمی دانید نتیجه چه خواهد بود. گاهی اوقات حتی ممکن است در ذهنتان تعارض ها و درگیری هایی داشته باشید.

تست شخصیت شناسی تصویری

اول چه چیزی توجه شما را در این تست شخصیت شناسی تصویری جلب کرد؟

لب ها: شما همیشه چیزها را همانطور که هستند می بینید و آنها را بر اساس ارزش واقعی شان قضاوت می کنید. شما سعی نمی کنید چیزهای اطراف خود را تغییر دهید یا رمزگشایی کنید یا معنای پنهان آنها را درک کنید.
درختان: شما فردی جاه طلب هستید که همیشه از دیگران دورتر نگاه می کنید. علاوه بر این، شما یک کمال گرا هستید و در هر موقعیتی به دنبال بهترین چیزها هستید.
ریشه ها: شما فردی به شدت پیشرو هستید که همیشه در تلاش برای بهبود یا تغییر یک موقعیت هستید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع جعبه ابزار ذهنی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی