کد خبر : 28599

فال روزانه | فال روزانه امروز

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از ورانداز مشاهده کنید.

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از ورانداز مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین 29 دی:

فال روز تولد:  امسال برای شما سالی سرشار از هدایا و پاداش های مختلف خواهد بود. پیشنهادهای جدیدی که به شما می شوند و مسئولیت های تازه ای که به عهده تان گذاشته می شوند اعتماد به نفس شما و روحیه تان را به طور قابل توجهی افزایش خواهند داد. سفرهایی برای بهتر کردن وضعیت حرفه ای و همچنین زندگی شخصیتان خواهید داشت که به احتمال زیاد موفقیت آمیز خواهند بود. برای آنهایی که قصد ازدواج دارند نیمه دوم سال زمان رسیدن به خواسته هایشان خواهد بود و آ«هایی که هنوز نیمه گمشده خود را نیافته اند می توانند نیمه دیگر خود را بیابند و آنهایی هم که نامزد کرده اند به خوبی و خوشی به خانه بخت خواهند رفت. آنهایی که از لحاظ سلامتی مشکل دارند و با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کنند باید توجه ویژه ای به سلامتی خود داشته باشند. از قرض دادن و یا گرفتن پول در این سال جدا خودداری کنید!

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و پاهایتان محکم روی زمین باشند و پایه ای محکم برای آینده خود فراهم کنید. اکنون برای شما زمانی با اهمیت اساسی است که باید با داشتن تفکری واقع گرایانه برای موفقیت آینده خود برنامه ریزی کنید. شما باید پیش از آن که به رویاهایتان دست پیدا کنید برخی محدودیت ها را در زندگی خود ایجاد کنید که شما را به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش خواهند برد. این روزها شما بسیار عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید ، شما میخواهید کاری انجام دهید که تمام کسانی که فکر میکنند شما را خوب میشناسند شگفت زده شوند ، حالا زمان آن است که تمام فرضیه ها در مورد خودتان باطل کرده و پیش داوری هایی که تنبل جلوه تان میدهند را از بین ببرید ، این ماه خرجتان بیش از ماه های گذشته است مراقب دخل و خرجتان باشید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز هر چقدر که می توانید از حس ششم قدرتمند خود استفاده کنید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید سونامی قدرتی در درون شما دارد ایجاد می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت. البته پیش از هر اقدامی باید توجه داشته باشید که کارهایتان ریشه در منطق داشته باشند. بازی با موج ها لذت بخش است، اما اگر مواظب نباشید در اعماق دریا غرق خواهید شد. اگر در جستجوی عشق هستید شانستان بسیار زیاد خواهد بود. سرتان را بالای ابرها نگه دارید اما پاهایتان را روی زمین بچسبانید. روزهای بسیار شادی پیش رو دارید. در انجام معامله ایی دچار تردید شده اید که سود اقتصادی در آن است. از شخصی که مصلحت شما را در نظر میگیرد کمک بخواهید. با استفاده از عقل سلیم برای رسیدن به رویاهایتان تعادل برقرار کنید. آنچه که این روزها طلب میکنید به سادگی همیشگی مورد تایید قرار نمیگیرد.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. تا موقعی که شرایط ثابت خود را ،دوباره بدست نیاورده اید، هیچ اقدامی نکنید. برای یک قضاوت عادلانه ،بهترین کاری که می توانید بکنید، جمع آوری اطلاعات است. شما میتوانید شخصی را، راضی به برگشت کنید. عزم و اراده راسختان ،علت پیشرفتهای پی در پی شماست. گاهی اوقات دچار خودپسندی می شوید ،که با شناخت این خصلت کودکانه، و دور کردن آن از خود، اعتبار ویژه ای در بین دوستان بدست خواهید آورد.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

فال روزانه واقعی چهارشنبه ۲۰ دی | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر دلتان بخواهد کمی گریه کنید. اگر می خواهید برای احساسات جدید جا باز کنید باید بخشی از احساسات قبلیتان را تخلیه کنید و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خوب و بد در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کنند و اگر هیچ گاه ترس و محدودیت را تجربه نکنید نخواهید توانست آزادی و خوشحالی را نیز احساس کنید؛ پس اجازه دهید این دو قدرت در درونتان به تعادل برسند. دانش و مهارت شما فرصتی طلایی برایتان به ارمغان می آورد.اگر لازم است در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید. این روزها دانستن اینکه دقیقا چه میخواهید برای شما چالش برانگیز شده است. تاجایی که اشتباهات افراد دیگر نیز میتواند شما را به درد سر بیندازد. شاید بهتر باشد فعلا توقف کنید.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را برمی انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید.  برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب داشته باشید و صبوری پیشه کنید. رویکردی منطقی داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که با واقعیت ها روبرو شوید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران به جای شما کارهایتان را انجام دهند ننشینید. از طرفی شما حاضر نیستید برای دستیابی به جواب به خودتون خیلی زحمت بدهید و از طرف دیگر برای رسیدن به آن هم عجله دارید، فراموش نکنید! برای دستیابی به نتیجه ای روشن که بتوانید برنامه ریزی های دیگر هم داشته باشید فعلا مقدور نیست. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید چون در غیر اینصورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیشتر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز قدرت و توانایی های خود را تحت کنترل در بیاورید. هر بار اضافه ای که بر دوشتان است را زمین گذاشته و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، خواه این بار رابطه ای تاریخ گذشته باشد، خواه وسیله ای که دیگر به کارتان نمی آید. اوضاع زندگیتان دارد به موقعیت حساسی نزدیک می شود و اکنون به هیچ عنوان وقت مناسبی برای تسلیم شدن و عقب نشینی نیست. برعکس، اکنون وقت آن رسیده که از حد و مرزهایی که برای خود در نظر گرفته بوده اید فراتر بروید. به آینده طوری نگاه کنید که وقتی بچه بودید به آن می نگریستید. شما آماده هستید تا برای پذیرفته شدن در جمعی، هر کاری را انجام دهید، اما شخصی بدون هیچ دلیل واضحی، با شما مخالفت میکند. گاهی به جای تلاش، برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی ،کافیست سعی کنید کمی تغییر جهت بدهید. مالی که از شما، کلاهبرداری یا سرقت شده بود، به شما برگردانده خواهد شد. از آن چه در اطرافتان ،بخصوص محیط خانواده تان میگذرد، خود را جدا نکنید.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

در محیط کار و یا خانواده از شما انتقادی خواهد شد پذیرا باشید انتقاد پذیر باشید و با خوش رویی از آن استقبال کنید چون به پیشرفت شما کمک میکند روزهای پر مشغله ای را پیش رو دارید که به روال عادی باز میگردد، ساعاتی از شبانه روز را به پیاده روی یا شنا اختصاص دهید ، با شور و از انرژی زیادی که از خودتان نشان میدهید به طرف مقابلتان هم انگیزه بدهید.

متولد : با آرمان ازدواج
سمبل : ترازو
شعار : من تعادل برقرار میکنم
ستاره حاکم : ونوس (زهره)
عنصر وجود : هو
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : مس درخشان
سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال
رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای
عدد خوش یمن : ۶
گل محبوب : رز سفید
روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. با وجود انکه میدانید هر فکری که در سرتان هست باید همین الان اجرا کنید باز هم دست دست میکنید.اینکه اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و به شما اجازه نمیدهد خیلی خیال پردازی کنید خوب است اما زیاده روی نکنید، در غیر اینصورت فرصت بسیار خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست میدهید. هم چنان دست به خیر داشته باشید.
متولد : با آرمان …
سمبل : عقرب
شعار : من آرزو میکنم
ستاره حاکم : پلوتو
عنصر وجود : آب
شخصیت : ثابت
فلز وجود : آهن
سنگ خوش یمن : سیلیس
رنگ محبوب : قرمز تیره
عدد خوش یمن : ۹
گل محبوب : ارکیده ، رازقی
روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما مدام در جستجوی چیزهای جدید و غیر متعارف، به روزترین گجت های دنیا و برترین تکنولوژی روز هستید، اما امروز ناگهان قدرت جدیدی را در برابر خود خواهید یافت. بین راه های جدید انجام کارها و روش های سنتی تر یک چالش جدی برقرار خواهد شد که در آن بی شک آنچه جدید و مطابق نیازهای دنیای مدرن است برنده خواهد بود. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. برای انجام کاری اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید اما احتمالا رنجش و ناراحتیتان را بروز نداده و همانطور که از شما انتظار میرود رفتار میکنید ، دلسرد نشوید جسارت ب خرج داده و وارد میدان شوید ، از فرصت پیش آمده استفاده کنید ، اینک زمان نشان دادن شما از آنچه اتفاق افتاده و احتمالا ابراز پشیمانی و عذرخواهیتان است.
متولد : با آرمان کسب اطلاعات
سمبل : اسب با سیمای انسان
شعار : من میبینم
ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)
عنصر وجود : آتش
شخصیت : راوی
فلز وجود : قلع
سنگ خوش یمن : فیروزه
رنگ محبوب : ارغوانی
عدد خوش یمن : ۳
گل محبوب : میخک
روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز شما احساس می کنید که موتورتان درست کار نمی کند. به دلایلی که خودتان نمی دانید چیست دست و دلتان به کار نمی رود. شما نمی توانید احساسات خود را به خوبی درک کنید، اما اجازه ندهید این وضعیت تعادل روحیتان را به هم بزند و مانع داشتن یک روز خوب برای شما بشود. درست است که از وقت گذراندن با دوستانتان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. با مشورت میتوانید مانعی را از سر راه پیشرفت خود بردارید که از مدت ها قبل آزارتان داده است ، سرسختی را کنار بگذارید و از خود کمی انعطاف نشان دهید ، از طریق همفکری و همدلی به راحتی میتوانید مشکلات شخصی که برایتان بسیار مهم است را برطرف کنید، قصد اعتراض به رفتار یکی از دوستان قدیمی را دارید ، قدمت یک دوستی نباید باعث گذشتن دیگران از خط قرمز های شما شود.

  • متولد : با آرمان تجربه کردن
  • سمبل : بز
  • شعار : من به کار میگیرم
  • ستاره حاکم : ساترن (زحل)
  • عنصر وجود : خاک
  • شخصیت : کاردینال
  • فلز وجود : سرب
  • سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ
  • رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای
  • عدد خوش یمن : ۸
  • گل محبوب : ماگنولی
  • روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما احساس می کنید چیزی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست احساسات شما را سرکوب و محدود کرده است. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید اما به دلایلی وقتی می خواهید آنها را به زبان بیاورید دچار درنگ و ناتوانی می شوید. حتی اگر چنان مضطرب و دل نگران باشید که نتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید هم جای تعجب نیست. امروز از جایی که انتظارش را ندارید منافع مادی به سراغ شما خواهند آمد و این موفقیت در امور مادی به آرامش روانی شما نیز کمک خواهد کرد. با شخصی در مورد اولویت هایتان شفاف باشین با کمی هوشیاری و تلاش بیشتر میتوانین به نیت خود برسید خواستن توانستن است. به بحث و جدلی خانوادگی وارد شده اید مراقب باشید که با قضاوت اشتباه کاسه کوزه ها سر شما شکسته نشود. تصمیم و نتیجه نهایی را به عهده ی بزرگترها بگذارید. مسئولیتی به شما سپرده شده خودتان را دست کم نگیرید و توانایی خودتان را نشان دهید.

  • متولد : با آرمان ایده آلیستی
  • سمبل : مرد و دلو
  • شعار : من میدانم
  • ستاره حاکم : اورانوس
  • عنصر وجود : هو
  • شخصیت : ثابت
  • فلز وجود : اورانیوم
  • سنگ خوش یمن : یاقوت کبود
  • رنگ محبوب : آبی آسمانی
  • عدد خوش یمن : ۴
  • گل محبوب : نرگس
  • روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما احساس کسالت و بی انگیزگی می کنید، اما بخواهید یا نخواهید باید به آن کوه بزرگی از وظایف و مسئولیت های مختلف که در انتظارتان است حمله کنید. حواستان به گذشت زمان باشد و از تمام لحظات خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. نه این که تمام وقت خود را به کار کردن اختصاص دهید و هیچ استراحتی نکنید، ولی هر کاری را در زمان درست انجام داده و برای هر چیزی برنامه ای داشته باشید و وقتتان را به بطالت نگذرانید. برای موفقیت وپیشرفت فقط به خود و توانایی خود تان باور کامل داشته باشید در خصوص پیشنهادی که به شما میشود بهتر است اصول اخلاقی و معیار های وجدانی تان را بخاطر داشته باشید با ان که امکان پایداری یک رابطه به ذهن تان کم است و یا ممکن هیچگاهی به نتیجه نرسید اما بازهم از مرور خاطرات ان لذت می برید.

  • متولد : با آرمان تفویض
  • سمبل : ماهی
  • شعار : من باور دارم
  • ستاره حاکم : نپتون
  • عنصر وجود : آب
  • شخصیت : راوی
  • فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی
  • سنگ خوش یمن : زمرد
  • رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی
  • عدد خوش یمن : ۷
  • گل محبوب : لی لی ، بنفشه
  • روز مبارک : پنجشنبه
ارسال نظر

تبلیغات متنی