کد خبر : 28458

فال تاروت | فال تاروت ۲۰ دی

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید.

♈ فال تاروت متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر :  امروز روز ایده آلی برای شماست از این رو که ایده های ناب و خلاقانه ای در ذهن دارید. وقت آن است که اولین قدم را برای به واقعیت رساندن آنها بردارید. شما فردی هستید که شایستگی های زیادی دارید اما روحیه محتاط کارانه شما کمی مانع تان می شود. اگر جسارت لازم را داشته باشید، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. تغییرات بزرگی در چند روز آتی در زندگی تان رخ خواهد داد.

♉ فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت ستاره

کارت ستاره :  جذابیت شما به شدت افزایش یافته به همین دلیل چشم های زیادی را امروز به سمت تان جذب خواهید کرد. اگر دوست دارید که فردی را به متوجه خود کنید، حال بهترین زمان است. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. آنچه امروز خوشحالتان می کند نشستن در خانه و تماشای فیلم های رمانتیک است. اگر از دوستان تان بخواهید شما را همراهی کند، لذت بیشتری خواهید برد. به زودی یک تغییر بزرگ در محیط کارتان خواهید داشت.

♊ فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه :  امروز دوست دارید که انرژی تان را صرف زیباسازی خانه و محیط اطراف تان کنید. شاید تغییر دکوراسیون یا خرید گلدان های رنگی بتواند روحیه کنجکاوانه و هیجان شما را ارضا کند. امروز در انتظار فردی باشید که بی خبر نزد شما می آید. اگر چه سرتان شلوغ است و دورتان بهم ریخته، اما دیدن او و خوردن یک استکان چای با او آرامش خاصی به شما می بخشد. پیشنهاد ما به شما این است که ازین به بعد وقت بیشتری را با دوستان تان بگذرانید.

♋ فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :  امروز افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد.. بد نیست که بهترین لباس تان را به تن کنید و آماده سورپرایزهای دوستان تان باشید. شما تا به حال قلب تان را به روی خیلی ها بسته بودید اما اگر کمی مهربان تر باشید خواهید دید که چه انرژی مثبتی را از آنها دریافت می کنید. خبر خوبی از طرف یکی از اعضای خانواده تان به شما می رسد. بهتر است قبل از هر گونه پاسخ مثبتی، خوب در موردش فکر کنید.

♌ فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت شیطان

کارت شیطان :  امروز بین شما و شریک زندگیتان به خاطر اختلاف نظر بر سر پول خرج کردن ممکن است تنش هایی به وجود بیاید و شاید حتی مشاجره مختصری هم داشته باشید. شما فکر می کنید چنین هزینه ای در حال حاضر معقول و ضروری نیست، اما طرف مقابلتان مصمم است که این کار را انجام دهد. متاسفانه امروز رسیدن به توافق بر سر این موضوع کار ساده ای نخواهد بود و هیچ کدام از شما از موضع خود کوتاه نخواهد آمد. بهتر است تصمیم گیری در رابطه با این موضوع را برای چند روزی به تعویق بیندازید تا از حساسیت و لجبازی هر دو طرف کمی کاسته شود.

♍ فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت قضاوت

کارت قضاوت :  امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره به هدفی دست پیدا کنید که برای مدت ها آن را دنبال می کرده اید و شاید حتی از رسیدن به آن نا امید شده بودید. اما در کمال تعجب می بینید که خانواده و دوستان و حتی شریک زندگیتان از این موضوع به اندازه ای که شما انتظار داشته اید خوشحال نشده اند. این واکنش آنها به احتمال زیاد هیچ ارتباطی به شما ندارد و در واقع از مشکلات و سردرگمی های اخیر خودشان ریشه می گیرد و شاید حتی باعث شود در مقابل موفقیت شما به یاد عدم موفقیت خودشن بیفتند. بهرحال این رفتارها از آدمیزادی که جایزالخطاست اصلا بعید نیستند.

♎ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت قدرت

کارت قدرت :  نه تنها قدرت تخیل شما بلکه قدرت جسمانی تان نیز فزایش یافته و همین امر باعث شده که با دیگران مهربان تر از همیشه باشید. مطمئن باشید که آنها نیز روزی محبت های شما را جبران خواهند کرد. ایده ای در سر دارید اما احساس می کنید که استعداد کافی را برای آن کار ندارید. بهتر است که خودتان را قضاوت نکنید. استارت کار را بزنید آنقوقت خواهید دید که چگونه همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

♏ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم های جدی گرفته اید و برای عملی کردن آنها دل تو دلتان نیست. توصیه ما به شما این است که قبل از هر کاری خوب با دیگران مشورت کنید. هر چه باشد آنها چند پیراهن بیشتر از شما پاره کرده اند. در محیط کار فردی موجب ناراحتی شما شده است اما بهتر است که تا مدت ها با او هم کلام نشوید. با این رفتار او به اشتباه خود پی می برد و خودش به سمت شما باز خواهد گشت.

♐ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت عاشقان

کارت عشاق :  امروز بهترین زمان برای تقویت رابطه عاطفی تان است. اگر با همسرتان به مشکلی برخورده اید، مکانی مناسب را پیدا کنید و با او صحبت کنید. اگر هم مجردید، برای پیشنهاد به فردی که دوستش دارید، پیش قدم شوید. روزهای جاری از نظر کاری روزهای خوبی برایتان خواهد بود. افزایش حقوق چشمگیری را به همراه خواهید داشت که بسیار خوشحال تان می کند. به پیشرفت خود برای رسیدن به موقعیت های بهتر ادامه دهید.

♑ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  امروز خبرهایی که از یکی از دوستان و یا همکارانتان دریافت خواهید کرد ممکن است برای شما کمی تکان دهنده باشد. شاید شنیده هایتان باعث شوند که نسبت به آنچه مدت ها و یا حتی برای تمام عمرتان آن را درست می پنداشته اید دچار تردید شوید. این موضوع می تواند شما را دچار سردرگمی کرده و حتی احساس خطر کنید. همه ما هر از گاهی نیاز داریم که برخی از ارزش هایمان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهیم. وقتی کمی آرامتر شدید به این موضوع به طور جدی فکر کنید و تصمیم نهاییتان را بگیرید.

♒ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت جهان

کارت جهان :  شما بالقوه فرد مهربانی هستید اما امروز این روحیه مهربانانه شما از محدوده خانواده و دوستان تان فرا می رود طوری که دوست دارید به همه کمک کنید. اما حواس تان باشد که خودتان را به دردسر نیاندازید. نوشتن و به اشتراک گذاشتن حرف های دلتان می تواند شما را آرام تر کند. این روزها وقت زیادی را در بیرون از خانه می گذرانید. احساس می کنید که از دیگران متفاوت اید و در کهکشانی گم شده اید. اگر این موضوع روحیه تان را بهم می ریزد، آنها را به حال خودشان رها کنید.

♓ فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  امروز شما شور و هیجان بسیاری برای بودن در کنار خانواده خود دارید، اما خرده کاری های بسیاری برای انجام دادن دارید که ابتدا باید به آنها رسیدگی کنید. شاید این موضوع کمی باعث ناراحتی شما شود و بخواهید هر چه سریعتر از شر این کارهای مزاحم راحت شوید. اجازه ندهید این موضوع اثر منفی روی عملکردتان بگذارد و به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و هر چه سریعتر کارهایتان را به انجام برسانید تا بتوانید زودتر نزد عزیزانتان باز گردید.

منبع ۵۵ انلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی