کد خبر : 28361

فال حافظ | فال حافظ ۱۳دی

فال حافظ روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 444 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راههای مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت های موجود استفاده کن و به امید فرصت های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.

* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.

۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه های ناصواب را از دل پاک کنید زیرا روزگار بر وفق مرادتان می باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می گیرد که همه را به تحسین وا می دارید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کارها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.

۵- از رنگ هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می افزاید.

۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کارهای بزرگ، انسان های بزرگ لازم است.

۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می شود. عیب جویی هم اندازه ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!

۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 118 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عقل و اندیشه بزرگترین موهبتی است که خدا در اختیار انسان نهاده است و با استفاده از این نعمت انسان به قله کامیابی و سعادت خواهد رسید. به جای آنکه عمر گرانبها را مصروف کم و زیاد دنیا کنی از عقل و اندیشه خود استفاده کن تا به تمام آرزوهایی که فکر می کنی دست نیافتنی است دست یابی و بدان که آینده از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از زندگی ات لذت ببر و سر خوش باش. بسیاری غبطه زندگی شما را می خورند. به همین جهت حسادت می روزند و سخن چینی می کنند. درحالی که تمام آنها دروغ محض می باشد. او بسیار مهربان و ساده و نجبیب است.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مدیر و مدبر، زیرک و دانا، واقع گرا، زود رنج، باهوش، متعادل، در ثروت متعادل، در مقام کاری، خوشگذران، جدی، ناقلا، منطقی، دقیق، روشنفکر و رفیق باز.

لذت بردی که کاملاً ویژگی های شما را برشمردم. پس سایت تاروت رنگی را به دوستانت معرفی کن.

۳- شخصی بلند اندام، سبزه، بینی کشیده و میان سال به شما حسادت می ورزد. از او دوری کنید.

۴- چرا به نتیجه کار خود امید نداری و به تلاش خود بدبین هستی. اگر شما با تلاش بیشتر و دقت و سرعت بیشتری عمل کنی، با توکل بر خدا موفقیت در چند قدمی شما است.

۵- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای ساقی آنکه در روزگار کامرواست، کامگاری وی تنها از نوش لب توست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- مسافرت فعلاً صلاح نیست. مسافر حالش خوبست. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش تفاوتی ندارد. خبر ناگواری می رسد. ناراحت نباش، هدیه ای دریافت می کنی.

۷- کوشش همراه با اراده، تضمین کننده زندگی شماست. پس تلاش کنید.

۸- از حسودان و بد اندیشان هراسی به دل راه ندهید و مصمم در این راه گام بردارید و به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید.

۹- از رنگ لیمویی استفاده کنید که موجب تقویت سیستم عصبی است و ماهیچه های قلب و گردش خون شما را بهتر می سازد.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 150 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

هر کاری را در وقت و زمان مناسب خود انجام بده و از کسب علم و هنر غافل مشو که بهترین راه رسیدن به مقصود است. نیتی در سر داری که اگر آن را به انجام برسانی، به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید اما در انتخاب همراهان خود دقت کن که بعضی از آنان نمک تو را خواهند خورد و نمکدان را خواهند شکست.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر از این کار صرفنظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است. پس دو راه در پیش دارید:

الف: انصراف

ب: با عقل، درایت، تلاش و دقت مقدمات آنرا فراهم کنید.

از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

۲- شما اگر پشتکار و جدیت داشته باشید، در آینده فردی موفق می شوید. بطوری که عده زیادی از کار شما سود خواهند برد اما باید همیشه و در همه حال، مواظب بد اندیشان و حسودان باشید که آنان برای ضربه زدن به خانواده شما، منتظر فرصت هستند. از افراد سیگاری و معتاد جداً پرهیز کنید که قصد خیانت دارند. با افراد ناباب نشست و برخاست نکنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، پرحرف، اهل سوال، خودسر، راستگو، عاشق نصیحت، اهل میهمانی، خیرخواه، صبور و آرام، قانع، با شخصیت، محبوب القلوب، با سلیقه، قدر شناس، صدیق، با حس و مالکیت قوی.

۴- همسرتان شما را بسیار دوست دارد ولی جدیداً از شما دلخور شده است. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری نابغه و موفق تر می شود. در امور زناشویی موفق خواهید بود. از وضع زندگی خوبی برخوردار می شوید. بیمار شما در چند روز آینده بهبود می یابد. مسافر حالش خوبست اما کارش گیر دارد که باید دعا کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل و مکان نیز امکان پذیر است. یک ضرب المثل دانمارکی می گوید: "بهتر است دو بار بپرسید تا اینکه یکبار راهتان را گم کنید."

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 162 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به شما روی آورده که مدت آن بسیار کوتاه است. پس مواظب باش آن را از دست ندهی که در این صورت پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و این فرصتها همیشه به انسان روی نمی کند. اگر در پی یار و همدمی می گردی سراغ کسانی برو که محاسن آنان ظاهری و مادی نباشد و دارای وجودی ارزشمند باشند که زندگی با چنین انسان هایی آسان و زیبا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او با پای خود به استقبال شما آمده. حیف است که با سخنان بی جهت، وی را رنجیده خاطر سازید. پس به هوش باش که موقعیت بسیار حساس می باشد و زمان چندانی برای اجرای این نیت وجود ندارد. زیرا رقیبان بی شمار در انتظارند. پس باید دقت، سرعت، تلاش و علاقه را همراه سازی تا موفق شوید.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم و دهم می فرماید:

* زمان شادی را نگهدار و غنیمت بدان که همیشه گوهر مراد در صدف نیست.

* به حق تاج عالم آرای، سلطان اوست که حتی خورشید چون اوست. زیبنده تاج نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در این هفته خوابی خواهید دید که تعبیر آن سعادت و خوشبختی خواهد بود. نذرهای خود را چرا ادا نمی کنی و علت اینکه این هفته همه را ناراحت کردی چیست؟ باید ارزش خود را بدانی و بر اعصاب خویش مسلط باشی. زیرا حسودان در کمین زندگی شما هستند و شما از زندگی بسیار خوبی برخوردار هستی ولی متاسفانه درست ارزش آنرا نمی دانی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، قابل احترام، رفیق باز، دوست عالی و مطمئن، با ادب، ملاحظه کار، آرام، متین، فداکار، کمال گرا، نویسنده ای ارزشمند، حساس و رویایی، عاشق علما و فضلا، متفکر، بد معامله و زود رنج.

۵- مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد اما تغییر مکان و شغل مناسب می باشد. ملاقات سودمندی در این هفته خواهید داشت.

۶- کوشش و تلاش همگام با اراده می تواند آینده شما را تضمین کند، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

شاملو می گوید: "باید ایستاد و فرود آمد بر آستان دری که کوبه ندارد چرا که اگر به گاه آمده باشی، دربان به انتظار توست."

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 463 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به قول معروف لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خود برداشته ای و از وصال به مقصود ناامیدی، زیرا بین تو و آن نیت فاصله بسیاری است. اما تو انسانی پاک دل و ساده هستی و وجودت از غرض ورزی خالی است. خداوند نیز به یمن این حس نیکو تو را در انجام این نیت یاری خواهد کرد. نگران او نباش که لطف خدا همراه اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های یازدهم تا سیزدهم می فرماید:

* دید را محبوبی چون تو را که شاهی باشی کجا کسی به دست می آورد من بی قید و بی پروا و بدنام چگونه وصالت دست می یابم.

* اصل کار این است که تو سالم باشی والا زیان و ضرر مال و مقام جزئی است.

* خداوند آگاه است که حافظ چه قصدی دارد و دانش خداوند برای دانستن مطلوب من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر کار یا چیزی یا کسی هستید که از دسترس شما فعلاً دور می باشد. پس ابتدا با توکل بر خداوند و آنگاه با اراده ای قوی و تصمیمی راسخ، کمر همت برببندید و تلاش کنید زیرا موفقیت از آن شماست.

۳- این نیت قابل دسترسی است. تنها اراده ای می طلبد و صبری می خواهد تا به موقع عملی گردد. پس شتاب جایز نمی باشد.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارساز خواهد بود. راز دل را به کسی نگویید.

۵- وضعیت و حال بیمار خوب خواهد شد. خرید و فروش مفید است. تغییر شغل صلاح نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور و متکی به نفس، مسئولیت پذیر، فداکار، اندیشمند، مهربان، احساساتی و حق شناس.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 232 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

با امید فرج و گشایش قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار برای تو نفع بسیاری به دنبال خواهد داشت. به شرط آن که در این راه به جای یاری گرفتن از انسانها و امید بستن به آنها به خدا امیدوار باشی، هوا و هوسها را از خلوت دل بیرون بریزی و دلت را لایق انوار الهی گردانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مقداری از غرور و جاه طلبی خود بکاهید و به واقعیت های زندگی توجه بیشتری داشته باشید تا سختی ها از شما دور شوند. زیرا با این نبرد درونی که با خود آغاز کرده ای، چیزی غیر از افسردگی به دست نمی آورید.

۲- مشکلات شما با کمی دقت، وقت شناسی و تلاش قابل حل می باشد. بجای اینکه با افراد بیگانه مشورت کنی، بهترین مشاور شما خانواده است. همین امروز جلسه ای تشکیل بده و با آنان دراینباره مشورت کن.

۳- از کوشش دست برندار زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد و بسیار درخشنده و نورانی است. به زودی شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت. پس زمانی که موفق شدی، ضمن سپاسگزاری، نذر خود را ادا کن و متعهد باش که درکارها فقط بر خداوند توکل داشته باشی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق دوست، عاشق همسر، درویش مسلک، بدون خطر، حساس و رویایی، با سلیقه، محتاط، پرکار، اصیل، با اخلاق، متغییر، با قیافه، متغیر، عاشق مالکیت، اهل اعتدال، سخاوتمند، گاهی لجوج، گاهی بی تفاوت، بیش از اندازه مهربان و احساسی.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نیست. تغییر مکان و شغل حتمی است. ازدواج بالاخره عملی می گردد و طلاق راهی طولانی دارد. در امور تحصیلی و علمی موفق می شوید.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 176 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

کسی (موقعیتی) که مدتهاست انتظار آن را می کشی به تو روی خواهد کرد. با آمدن او تمام زندگیت شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و شادی در خانه ات را خواهد کوفت، پس غم و غصه بیهوده مخور و هراسی از دشمنان و بدخواهان به دل راه مده که خدا با توست و کارهایت سامان می یابد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* پرنده دل بار دیگر هوا خواه محبوبی هلال ابروست. ای کبوتر دل بنگر که باز شکاری به صید کردن تو آمده است.

* ای ساقی باده بده و از برای دشمن و دوست غم مخور زیرا رفتن دشمن و آمدن دوست بر رفق مراد ماست.

* چون ابر بهاری شیوه پیمان شکنی و بی وفایی روزگار را در پژمرده شدن گلزار دید. به هر حال، یاسمن و سنبل و نسرین گریه کرد.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که این نیت با توکل به خداوند و شکیبایی عملی می گردد. لذا بر دقت و تلاش خود بیفزایید.

۳- اگر با دقت، سرعت و علاقه عمل نکنید، به مقصد نمی رسید. چون رقیبان در کمین هستند. لذا هوشیار باشید. اسرار درون را با نا اهلان در میان مگذارید و مواظب اطراف خود باشید که سخت حسودان در تلاشند.

۴- مژدگانی بنده این است که اولاً برایم دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همه معرفی نمایید، چون نیت شما عالی است و به زودی شاهین موفقیت بر بام منزل شما آشیانه خواهد گرفت.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با محبت، صمیمی، با نمک، اهل سوال، خیرخواه دیگران، سخاوتمند، طناز و زیبا، شیک پوش، بی ریا، خوش بین، قدر شناس، متعادل، عشوه گر و با ایمان.

۶- مسافر در حال تغییر و تحول می باشد. شما سه فرزند در طالع دارید. همسرتان مهربان است و خیلی در مقابل بد اخلاقی های شما تحمل می کند. لطفاً از دخالت دیگران در زندگی خانوادگی خودداری کنید و زندگی راحت خود را دچار تزلزل نسازید. حسودان درکمین و سخن چینان حیله گرند.

۷- رنگ لیمویی یا کرم را به شما توصیه می کنم که علاوه بر اینکه برازندگی شما را دو چندان می کند، باعث آرامش و نشاط و سبب گرمی و مهر و محبت می شود و از وسواس و اضطراب و تردید جلوگیری می کند.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 386 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تو که انسان ساده و پاکی هستی باید در انتخاب دوست دقت بیشتری کنی هرکه مال بیشتری داشت دوست بهتری نخواهد بود از آنان که پلیدیهای وجودشان را با استفاده از پول و مقام می پوشانند برحذر باش که دوستی با آنان جز حسرت عاقبتی به بار نخواهد آورد. اگر برای کسی کاری انجام دادی اجر آن را ضایع نکن و ثوابش را از خدا بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سعی کنید با افراد معتاد، ناباب، کم ظرفیت و نادان نشست و برخاست نکنید که جز سوهان روح و بدنامی، ثمره ای ندارند. پس در دوستان خویش تجدید نظر کلی کنید زیرا همنشین خوب، انسان را موفق می سازد.

۲- افرادی ظاهرا صالح، قصد دارند شما را از مسیر مستقیم منحرف سازند. پس کاملاً متوجه فریب آنها باشید و پند آن کسی که این هفته شما را نصیحت کرد، حتماً بشنو که فردی خیرخواه است.

۳- این نیت با تلاش و کوشش همراه با توکل بر خدای متعال عملی می گردد ولی نیاز به زمان و فعالیت دارد. پس شاهد موفقیت در دستان پر توان و اراده محکم شما قرار دارد. اقدام کنید که خداوند یار و یاور شماست.

۴- از کسی واهمه دارید و فکر می کنید که راز شما آشکار می کند. ابداً نترسید زیرا خود او گرفتاری بیشتری دارد.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا نموده و سوره مبارکه بقره از آیه ۵۰ تا ۸۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. فکر گذشته را نکنید. شما از زندگی خوبی برخوردارید. پس در اندیشه فردا باشید.

۶- هر نفسی که فرو می رود، در گوش دل مرگ یک لحظه را تسلیت می گوید. پس شما از لحظه ها استفاده کنید. خواستن، توانستن است. بخواه تا بیابی زیرا قادرید و می توانید. تنها اراده یتان ضعیف است چون مشوق ندارید. امیدوارم موفق شوید.

۷- از طریق موبایل و اینترنت خبری موفقیت آمیز دریافت می کنید. مکاتبه ای مسرت بخش روی می دهد اما باید کاملاً حواس شما جمع باشد.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 270 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از تحمل سختی ها و رنجهای بسیار بالاخره به مراد دل خود دست یافتی و او بهترین انتخاب برای توست. هر دو صادقانه به یکدیگر مهر می ورزید و این عشق بزرگترین سرمایه برای زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید و با قناعت و صداقت زندگی کنید که سعادت شما جاودانه خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چرا دندان به لب می فشاری و اشاره می کنی که ساکت باش. من چنان لب نوشین سرخ رنگ را بوسیدم که شیرینی آن هنوز دریافت می شود ولی به وصف در نمی آید.

* بدون تو در کلبه گدایی خود زحمت های زیادی کشیدم که سوال نکن.

مانند حافظ غریب و دور از وطن، سالک راه معرفت شدم و به مقامی از سلوک رسیدم که نه در وصف و نه به ادارک می آید. پس سوال نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت برای شما خیلی عزیز و گرامی است. بدانکه کسی شما را بسیار دوست دارد ولی قدرت ابراز ندارد. رنج ها و درد های شما به زودی سپرس می گردد و زمان وصل و قرار و آرام فرا می رسد. پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. فقط مقداری باید تحمل و صبر کرد.

۳- شاهراه زندگی به روی شما باز شده. کوشش شما به زودی میوه شیرین خود را می دهد. کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه ساختن می باشد. مواظب باش با تدبیر و وقت شناسی آن را به پرواز در نیاوری. پس بر شما مبارک باد.

۴- حافظ در بیت های بالا به شما آشکارا مژده داده است که بیمار شفا می یابد. مسافرت موفقیت آمیزی در پیش دارید.

۵- مسافر شما وضع و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر موقعیت به وجود می آید.

۶- اگر می خواهید معامله ای کنید که مبارک باشد، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه نحل آیه ۵ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

۷- رنگ زرد مایل به قرمز را برازنده شما می دانم زیرا با استفاده از این رنگ، کبد و قلب بهتر کار می کند. چون بعضی این رنگ را شفا بخش می دانند. پس برای بر طرف کردن اضطراب، وسواس، سوء هاضمه و بیماری های عضلانی مفید است و همچنین برازنده متانت شما است.

۸- به زودی از طریق موبایل و اینترنت آشنایی مفیدی دست خواهد داد.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 160 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی کسی به ارزش و قدر واقعی تو پی نبرده است و کسانی را بر تو ترجیح داده اند که بسیار از تو پایین تر هستند. به کسی دل سپرده ای که دل در گرو دیگران دارد و تو باید از این عشق حذر نمایی هرچند او دارای ظاهری زیبا و موقعیتی عالی باشد ولی به کار تو نخواهد آمد و ادامه این راه جز پستی و بدبختی ره آوردی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم، چهارم، ششم و آخر می فرماید:

* من آن مهر حضرت سلیمان را به هیچ نمی خرم که گاه گاه دست دیو به آن برسد.

* ای خدا، شایسته مدان که درحریم وصال رقیب محرم جانان من باشد ولی محرومی نصیب من گردد.

* به شاهین بگو در آن دیاری که طوطی از کلاغ کمتر است، هرگز بر آنجا سایه شرف خود را مینداز و خود را خوار مکن.

* عشق کوی تو و هواداریت، از سرما بیرون نمی رود و مانند دل سرگشته و حیران غریب دور از وطن است.

* اگر حافظ در سخن پردازی مانند سوسن ده زبان داشته باشد، باز هم در برابر تو پاس ادب را می دارد و مانند غنچه، مهر سکوت و خاموشی بر لب می نهد تا تو سخن بگویی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار خوب و عملی می گردد به شرط آنکه توکلت بر خدای یگانه باشد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و دعایی نمایید که گشایش بسیار است.

۳- او شما را خیلی دوست دارد ولی نمی تواند بی پروا بیان کند، چون بسیار خجالتی و محجوب می باشد. پس باید شما ارزش واقعی او را بدانید و درک کنید.

۴- چشمی نگران و دلی غم زده به دنبال دارید که سخت به شما علاقه مند است. مواظب باش دلش را نشکنی.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، کاری، شیک پوش، خونسرد، جدی، رفیق دوست، پرهیزکار، سیاستمدار، محتاط، منطقی، مودب، مصمم، پرتوقع، مغرور و منظم. اگر دقیق است مرا دعا کن و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.

۶- مسافر می آید. ۴ فرزند در طالع داری که دوتای آنها وضعی عالی خواهند داشت و مواظب آخری باش. همسرت مهربان و زیرک خواهد بود ولی عاشق پیشه است، پس باید عشق خود را به او مرتباً ابراز کنی تا دلگرم باشد. سفر کرده در کارش گره افتاده اما به او مژده بده که به زودی اوضاعش مرتب خواهد شد.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 323 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و بی آزار هستی. هیچ کس از تو آزاری ندیده و در حق شناسی شهره ای. تنها مشکل تو ضعف مالی است که گاهی تو را دچار خجلت و شرمساری می کند. به لطف و کرم خدا امیدوار باش که بزودی در کارت گشایش خواهد شد که حتی خود نیز در شگفت خواهی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما در موقعیت مناسب نیستید. تکیه بر حال خویش را نمی دانید اما توقع دارید از وضعیت بهتری برخوردار باشید. لذا از این وضع ناراحت می باشید. به شما مژده می دهم که در آینده ای نه چندان دور، از چنان محبوبیت و معروفیتی برخوردار گردید که همه را مات و مبهوت خواهید ساخت. پس همت کن و با توکل بر خدا، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. تلاش بیشتری کنید که زندگی در دستان توانای شماست.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:

* از شدت فقر، قامتم در زیر بار اندوه دوتا شده است و بدین سبب از دلبران سرو قامت شرمنده هستم.

* بر لب ساغر معرفت به پاس آنکه مرا از اسرار روزگار باخبر ساخت، بوسه می زنم.

* من از بازوی خود بسیار متشکرم زیرا زور مردم آزاری ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافرت را توصیه می کنم که ضروریست روحیه خود را تقویت کنید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند، قدر این زندگی را بدانید. همسر و فرزندان خوب لازمه زندگی است اما خودتان می دانید چه می کنید و چه غوغاهایی به پا می سازید؟

۴- شما را به آرامش، سکوت، مهر و محبت توصیه می کنم. برخداوند توکل کنید که روزگار خوبی در انتظار دارید.

۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که سینی پر از سیب به شما هدیه می کنند. نشانه ازدواج یا صاحب فرزند شدن و به خواسته خود رسیدن است.

۶- خرید و فروش صلاح می باشد. ملاقات مهم و مسافرت یا خیر و برکتی به دنبال دارید که موفقیت آمیز است.

فال حافظ ۱۳ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 268 از دیوان حافظ

[فال حافظ]

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع هستی و از بلندپروازیهای بیهوده گریزان. دل به یاری سپرده ای و همه زندگی خود را در وجود او خلاصه نموده ای و به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی. به خاطر او از همه دوستان و آشنایان جدا شده و بر اسم و رسم دنیا پا نهاده ای. از زندگی خود لذت ببر که خدا با شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم، چهارم، ششم و هفتم می فرماید:

* از گلستان جهان، یک گل چهره زیباروی برای ما کافی است و همچنین سایه آن سرو روان در این دنیا برای ما بس می باشد.

* کاخ بهشت را به پاداش عمل می دهند. ما که قلندرگدا هستیم. صومعه پیر مغان و محل سالکان برای ما کافی است.

* کنار جوی آب بنشین و گذر عمر را مشاهده کن و از عبور آب قیاس زندگی کن زیرا این اشاره ای از بی ثباتی جهان برای ماست.

* محبوب با ماست. چه نیازی می باشد که طالب صفای زیادتر باشیم زیرا دوستی و صحبت آن مونس جان ما را کافی است.

* حافظ خطاب به معشوق می گوید: برای رضای خدا مرا از درگاه خود به بهشت روانه نکن زیرا در دنیا و آخرت فقط سر کوی تو برای من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که موجب فروغ دل و آسودگی خیال شما خواهد شد. پیشاپیش موفقیت شما را تبریک می گویم.

۳- این نیت با دقت، آگاهی و سرعت عمل حتماً عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. نباید زیاد عجله کنی زیرا کارها خراب می شود.

۴- بیمار شفا می یابد. از مسافر شما تا ۱۰ روز دیگر خبرهای جالبی دریافت می کنید. خرید خوبست ولی فروش را با دقت بیشتری انجام دهید. کسی قصد فریب دارد. مواظب باشید نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. اگر می خواهید ازدواج آنها سر نگیرد و انجام نیابد، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه نساء، آیه ۲۲ تا ۳۷ را با حضور قلب و معنی بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی