کد خبر : 28293

فال حافظ | فال حافظ ۸ دی

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز بخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز بخوانید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 269 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند به قدر کفایت از نعمات خود تو را برخوردار کرده است. قصد سفر تو برای به دست آوردن سود بیشتر به صلاحت نیست. حرص و طمع بیهوده نورز و برای سود بیشتر زیر منت دیگران نرو و به دنبال رضای خدا باش که برای خیر دنیا و آخرت برای تو کافی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر شما زیاده طلبی و مصرف گرایی و چشم هم چشمی را کنار بگذارید، از زندگی بسیار آرامی برخوردار خواهید شد. زیرا این عوامل برای شما مشکل زا خواهد بود. نگذار دیگران منت بگذارند زیرا در دراز مدت، موجب ناراحتی شما می شوند.

۲- مرادت حداکثر تا ۲۰ روز دیگر برآورده و جاده روشن و صاف اجرای آن فراهم می شود. بطوری که شما انتظارش را نداشته باشید.

۳- بشارت باد شما را که به مقام و مرتبه عالی می رسید، بطوری که همه نسبت به شما احساس احترام خواهند کرد.

۴- از خداوند غافل نباش و بر نعمت های داده شده اش، شکرگزاری کن. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.

۵- بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافر شما کارش انجام شده، تا یک هفته دیگر به شما اطلاع می دهد. به درجه و مقام مهمی می رسید.

۶- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* در طلب چیز زیاد مباش و کار را بر خود آسان گیر زیرا یک شیشه شراب قرمز و یک بت چون ماه کافی است.

* روزگار به مردم نادان کمک می کند اما تو اهل فضل و دانشی و همین گناه تو بس است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- اگر می خواهید تغییر شغل بدهید یا مکان و یا بنایی بسازید، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه کهف آیه ۷۷ تا ۸۳ را با معنی و حضور قلب بخوانید. حتماً اثر معجزه آسای آن را خواهید دید.

۸- ترس و واهمه، زلزله اراده است. هر وقت ترس بی مورد به شما دست داد، آب گلاب بخورید و سوره مبارکه توحید را بخوانید.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 392 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بزرگترین ثروت و گنج نهانی دوست واقعی است که به لطف خدا تو از این نعمت برخورداری. بزودی سفری در پیش خواهی داشت که برایت سفری شاد و خاطره انگیز خواهد بود و صحبت هایی خواهی شنید که تحولی در زندگی تو ایجاد خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن، زیرا فرصت رفته باز نخواهد گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در غزل تاکید دارد که غم دنیا را نباید بخورید بلکه با عشق و محبت زندگی کنید و قلب را از باده ناب عرفان صفا بخشید. به همه چیز و همه کس محبت کنید و روزها را با غم و اندوه سپری نسازید.

۲- تنها راه رسیدن به مقصود را دیدار یار و محبوب بدان. از اینکه با اضطراب و تشویش زندگی کنید، در حقیقت عمر را باخته اید. پس از مرگ متاسفانه بعد از مدتی شما را فراموش می کنند. همان طوریکه شما دیگران را فراموش کرده اید.

۳- در فکر و اندیشه ای هستید که چه باید انجام دهید تا این نیت عملی گردد. بهترین راه این است، با یکی از آشنایان که به منزله پیر و مرشد است، مشورت کنید و پس از شور با توکل بر خدا، برای انجام نیت خود اقدام کنید. مسلماً موفقیت همگام شما است.

۴- دلسرد و مغموم نباشید زیرا برای هر کار و عملی، رنج و زحمت وجود دارد که بدون آنها، شیرینی کار چندان حلاوتی ندارد. پس اقدام کنید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و از رقیبان جلوتر بیفتید.

۵- شاعرانی که عشق بی پشتوانه را می ستایند و می سرایند، خیلی زود کتاب شعرشان بسته می شود. کسانی که آتش عشق مجازی گرمشان می سازد، خیلی زود سرد می شوند و آتش آنها به خاکستر سرد تبدیل می شود.

۶- ایمان و عرفان را در دل شعله ور بدارید و آنگاه با دیده محبت به همه نگاه کنید، بویژه به پدر و مادر و همسر عشق بورزید و دل آنها را به دست آورید. خواهید دید چه گلستانی برای خود و دیگران ساخته اید.

۷- اگر او در ادعا خود را برتر و بالاتر می داند، علتش این است که شما از ابتدا خود را در گرو محبت و اقدامات وی قرار داده اید. در سایه او حرکت کرده ای. بهتر است که در رفتار خود تجدید نظر کنید به شرطی که موجب آشوب نشود.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 273 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چنانچه می خواهی در زندگی خود به مقام و منزلتی ویژه برسی باید در رفتارت با مردم تجدید نظر کنی. در دوستیهایت وفادار و صادق باش و در مورد دوستانت با محبت و احترام رفتار کن. صداقت لازمه رفاقت است و دوست خوب کیمیا. اکنون که به لطف خدا در میان مردم از جایگاه ویژه برخوردار شده ای، مواظب موقعیت خود باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱-حضرت حافظ در بیت های ششم، هشتم و نهم می فرماید:

* زنهار بر من که صید حرم تو می باشم. تیغ ستم روا مدار و از ستم و ظلمی که بر دل من روا داشته ای، اظهار پشیمانی کن.

* نهایت علاقه و زیبایی برای عاشقان به یک نگاه کردن است. تو هم ای دلبر در آیین دوستی از نوادر روزگار باش.

* ای حافظ سکوت کن و از ستم محبوب ناله نکن زیرا کسی به تو نگفت که بر چهره زیبا نگاه کن و سرگشته شو. زیرا خودت عاشق شدی پس جای شکایت نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-مورد توجه همگان می باشید. از این لطف الهی بهره برگیرید و با قلب پاکی که دارید، در خدمت فامیل و مردم باش. خود را تافته جدا بافته مدان و دست از لجبازی و قهر بردار. از این و آن گله و شکایت نکن که روزگار همیشه یکنواخت نمی باشد.

۳- شما شخصی بی ریا، مهربان، صمیمی و دل رحم هستید. مواظب باشید گاو نه من شیر ده نباشید

۴- این نیت هنوز مقدماتش فراهم نمی باشد. نیاز به زمان بیشتر و کوشش افزون تر دارد ولی بالاخره عملی می گردد.

۵- شخصی قد بلند، با موهای سیاه، چهار شانه، بینی کشیده، قصد فریب خانواده شما را دارد. مواظب باشید.

۶- اگر از عاقبت کاری می ترسی، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ تا ۳۶ را بخوانید و اثر معجزه آسایش را ببینید.

 

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 469 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای و رنج بسیار کشیده ای. اما بشارت باد بر تو که دوران درد و رنج و غصه به زودی سر خواهد آمد. اگرچه تاکنون روی خوشی را ندیده ای، اما همچنان امیدوار باش چرا که نیک بختی و سعادت در راه است و به زودی به کلبه غم و اندوه تو پای خواهد گذارد و خانه ات را روشنی و جلا می بخشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت نهم و دهم می فرماید:

* امیدوارم که بخت بلند یارم شود و تو را هر چه زودتر ببینم. پس تو بفرماندهی و نه به فرمانبرداری شاد گردی.

* ای حافظ شعر پاک تو چون گوهر و دُرّ ناب است. زیرا از نظر مقام و منزلت از شعر نظامی شاعر قرن ششم پیشی می گیرد.

۲- در تب و تاب این نیت و کار و نتیجه آن می باشید، در حالی که نوید پیروزی و موفقیت تا حدودی به شما نشان داده شده است. پس این بی تابی، نتیجه تردید و وسواس شما می باشد. با اینکه مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نگردیده اما امکانات حصول و انجام آن در حال شکل گرفتن و اقدام می باشد. پس عجله و شتاب را نداشته باشید.

۳- مسافرتی مهم و مفید در جریان می باشد. مسافر شما در حال انجام امور و اقدامات مربوط می باشد، پس نگران نباشید که روزگار بر روفق مراد است. از نظر مالی و شغلی نیز به زودی تحولات مهمی در کل زندگی شاهد خواهید بود که به نفع شماست. از نظر علمی نیز سعی کنید بر رقیبان خود با سرعت عمل و توکل بر خداوند پیروز شوید.

۴- سنگ های زینتی خوش شانس عبارت اند از: زمرد، فیروزه و سنگ لاجورد. با اینکه سنگ هستند ولی در کل جهان انسان های طماع زیادی به خاطر آنها جان فدا می کنند. شما از این سنگ ها با ارزش تر هستید. قدر خود را بدانید و تلاش، مهر، محبت، اخلاص و لبخند را از دست ندهید.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 382 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اگر از دستت کاری برای کسی بر می آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. بیماری تو بیماری جسم نیست، روحت آزرده شده است. بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ شعر تو آب زندگی و حیات به من نوشاند. پس پزشک را رها کن و بیا نسخه داروی شفا بخش من را که شعرست بخوان.

۲- حافظ شما را به عرفان و سیر و سلوک در راه حق دعوت می کند و از شما می خواهد که دنیا را چیزی جز عشق و دلدادگی به حق ندانید. پس خود را خسته و رنجور زرق و برق و چشم رو هم چشمی نسازید.

۳- برای اجرای این نیت تلاش فراوان شده است. پس عجله در این کار مثمر ثمر نخواهد بود. بهترین راه آنست که صبر و شکیبایی را پیشه کنید و در فرصت مناسب دیگر اقدام نمایید. زیرا هنوز لوازم و اسباب کار فراهم نمی باشد.

۴- تقاضای شما دور از حقیقت و انتظار نیست اما قبلاً می بایست با افراد آگاه و با تجربه مشورت می کردید و از تجارب و معلومات آنها بهره می گرفتید. آنگاه خود با تلاش و اراده بر رقیبان پیروز می شدید. بنابراین بسیار بجاست که در سال آینده در این فکر مصمم باشید و در اجرای آن بکوشید.

۵- به زودی ملاقاتی و خبری خوش دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید و تحولات قابل توجهی در زندگی خانوادگی شما پیش خواهد آمد. آسمان چشم های خداوند است که همیشه نگران من و توست. زیرا خداوند بنده خود را دوست دارد. پس بر او توکل کن که بهترین یار و یاور است.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 289 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:

* محبوب چابک و شیرین و نورسته ۱۴ ساله ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.

* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می باشد قطره قطره خون تراوش می کند.

* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی شناسد و آیین دلداری را نمی داند.

* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-از این انتخاب صرف نظر کنید زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید چون آینده ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.

۳- اصرار بیش از اندازه بی فایده می باشد چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.

۵- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می گیرد اما شتاب جایز نمی باشد. شما ۳ فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.

۶- اگر به سختی افتادید و می خواهید رها شوید، به مدت ۸ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید

۷- کاری که در نظر دارید، آینده ای نیکو را رقم نمی زند زیرا موجب اختلاف شدید می گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 330 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* من غلام مردمک چشم هستم که اگر سیاه و بی رحم است اما آنگاه که رنج خود را بیان میکنم، قطره های فراوان اشک را جاری می کند.

* محبوب ما در برابر هر چشمی نمایشی از زیبایی می دهد ولی هیچ کس این ناز و غمزه را که من از وی می بینم، نمی یابد.

* اگر یار بر قبر حافظ مانند نسیم سبک سیر گذری کند، من از اشتیاق دیدارش در آن جای تنگ و تاریک گور، لباس مرگ را پاره می کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از این پس توجه کنید که در انتخاب دوست معیار لازم زندگی خانوادگی را مد نظر داشته باشید زیرا شما خانواده ای محترم و با فرهنگ می باشید. پس باید با کسی دوست شوید که با بافت خانوادگی شما نزدیک باشد و غمخوار شما باشد. پس از افراد معتاد و فریبکاران دوری کنید.

۳- نگران نباشید. کارها اصلاح می شود اما نیاز به صبر و شکیبایی دارد. متاسفانه زمان از دست رفته است ولی می توانید با تفکری جدید، صاحب خلاقیتی جدید باشید. پس نگران گذشته نباشید و به فکر حال و آینده باشید.

۴- این نیت خوبست اما مقدماتش فراهم نمی باشد. پس ضروری است که ابتدا با فکر و اندیشه لوازم آن را فراهم سازید.

۵- به زودی در خواب، پروازی بر فراز آسمان خواهید داشت. نشانه آنست که شغل مهمی یا سود بازرگانی یا سلامت و بهبودی کامل و یا قدرت کافی به دست خواهید آورد که بر شما مبارک باشد.

۶- از مسافر خبرهایی می رسد. شما به مسافرتی مهم می روید. مژده ای به شما می رسد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. خرید و فروش خوبست.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 262 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مملو از اسرار و رازهایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنجها و سختی هایی که تو در زندگی کشیده ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شاهین سعادت و خوشبختی در حال ساختن آشیانه بر بام منزل شما می باشد. دیگر رنج و ناراحتی پایان پذیرفت و دوران طلایی سرور و شادی آغاز شد. این نیت به زودی اثرات خوشایند و شادی بخش خود را نشان خواهد داد. خبرهای بسیار خوشی در انتظار شما می باشد و این نتیجه صبر و استقامت و خوش قلبی شما می باشد. پیشاپیش این موفقیت را به خانواده شما تبریک می گویم.

۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* جز افلاطون و باده که در خم مقیم است، کسی دیگر نمی باشد که راز و فلسفه آن را خوب برای ما بازگو کند.

* دلم چون غنچه باز می شود. اگر ساغر و می قرمز رنگ برای نوشیدن بوی خوش دهد.

* اگر حافظ جان ندهد، بار دیگر اطراف حریم میخانه که میکده معرفت است، از سر شوق طواف می کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافر شما کار و بارش بهبود یافته و اقدامات موثر واقع شده است. پس به زودی به شما خبرهای خوش می دهد.

۴- شما ۴ فرزند در طالع دارید که سه نفر آنها مهم و یکی نابغه خواهد شد. همسرتان را دوست بدارید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و همه چیزش را متعلق به شما می داند ولی شما بداخلاقی می کنید. صالح نمی باشد.

۵- خرید و فروش سود آور است. به زودی ملاقات و شغل مهمی به یکی از افراد خانواده شما داده خواهد شد. سفری طلایی در پیش دارید.

۶- اگر می خواهید مسافر شما زود بیاید، سوره مبارکه الاسراء آیه ۱۵ تا ۳۰ را ۱۰ بار تا ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.

۷- از طریق موبایل و اینترنت توجهی را جلب و اخبار سودمندی دریافت می کنید. مبارک است.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 259 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی و هرگز او را فراموش نکنی و بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد و با عشق و محبت زندگی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و ششم می فرماید:

* عجبا این من هستم که چشم به جمال یار روشن کردم. ای برآورنده نیاز، چقدر از تو سپاسگزارم که نعمت دیدار دوست را قسمت من کردی.

* به نیازمند رنج عشق بگو که چهره از غبار کوی دوست پاک نکند که اکسیر رسیدن به سر منزل مقصود، گرد کوی نیاز و خاکساری در راه معشوق است.

* دلا از دشواری های سلوک و راه و طریق آن روی نگردان زیرا که رهرو کامل از ناهمواری های راه، نگران و مشوش نمی شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- هدف شما بسیار خوب و پسندیده می باشد اما نیاز به سرعت عمل، دقت و تلاش بیشتر دارد چون باید مقدمات آن را فراهم کنید تا موفق شوید. پس به این فاکتورها جای نگرانی و تردید نباید وجود داشته باشد.

۳- به خداوند توکل کنید و آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. از هیچ چیز هراس نداشته باشید زیرا این فال شگون بسیار دارد. از سخنان حسود و بد اندیش ناراحت نشوید چون آنها رشک می برند.

۴- به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید. یکی از اقوام به کمک خانواده شما سخت نیازمند است. او را یاری کنید. اگر زندانی داری و می خواهید فوراً خلاص شود و یا گرفتاری دارید که می خواهید مشکل آن آسان شود، در ۷ شب متوالی سوره مبارکه حج آیه ۵ تا ۱۶ و سوره فصلت آیه ۳۹ تا ۵۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل شود.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 390 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و اقبال به تو روی کرده است و موقعیتی در اختیارت قرار گرفته تا به آنچه لیاقتش را داری برسی. لطف خدا شامل حالت گردیده به شرط آنکه با عدل و انصاف زندگی کنی، شهرت و موقعیتی خواهی یافت. اکنون که به موقعیت خود رسیده ای، بدان که بسیارند کسانی که منتظر یاری تو هستند. از آنها غافل مشو و در امور عاقلانه تصمیم بگیر تا موفقیت تو روزافزون شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اقبال شما درحال ظاهر شدن و طلوع سعد می باشد. بنابراین نگرانی نداشته باشید. برای آن که قلب شما روشن گردد، همین امشب سوره مبارکه القریش را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان.

۲- این نیت عاقبت و سرانجام خیر و نیکی دارد زیرا درآن مژده پیدا شدن انگشتر حضرت سلیمان است. به همین جهت عجله کار شیطان است.

۳- انسانی مشهور خواهی شد که نام تو را همه بر زبان خواهند آورد و در کتب می نویسند. امور بر وفق مراد شما خواهد گشت. نگران نباش. آینده ای درخشان داری بنابراین اراده، کوشش و توکل بر خدا را از دست نده. با خوی خوش و اخلاق پسندیده ای که داری مقامات بالا را بدست خواهی آورد. به شرط آنکه از عقل خود که مستشاری امین است، بهره ببری.

۴- نیت شما خوب است و انجام می یابد. پس بهتر است صدقه ای بدهید. از بد عهدی و بد قولی مردم گله نکن. اصولاً روزگار سر ناسازگار دارد و مانند اسبی سرکش است. حداکثر بهره را از بخت خوب و تلاش خود ببر تا فریب خورده و زیان دیده نشوی.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* افسر سلطان گل در چمن ظاهر شد. ای خدا مقدمش بر گلها مبارک باد.

* این نشست شاهانه خیلی بجاست تا هر کسی جا و منزلت خود را بداند.

* مژده خوبی به حضرت سلیمان بده زیرا اسم اعظم از دست دیو بیرون آمد. چون شایسته او نبود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 335 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.

* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.

* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.

۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.

۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.

۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

فال حافظ ۸ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 111 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مخترع، حساس، بی ریا، قابل انعطاف، با حس ششم قوی، شیطان و بلا، مرموز، سیاستمدار، پر از جاذبه، اهل کشف، موافق، برنده، پرحافظه، لجباز و زود رنج.

۲- مدتی است که دل مشغول می باشید و مدام شور و غوغا در درون خویش حس می کنید و قلبت آرام نمی گیرد. فکر می کنید که به شما ظلم و ستم روا داشته اند. تا اندازه ای درست است ولی تماماً این چنین نمی باشد. زیرا اعمال انسان، نتیجه کردار انسان می باشد و هر کاری بازتاب گذشته است. این دنیا، دار مکافات است. پس غمگین نباشید. با اراده اقدام کنید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:

* چون عکس جمال تو ای محبوب ازلی، در آینه ضمیر عارف پدیدار شد، او از شدت شادی و نور معرفت و سرور تصور کرد که به مقام جمع و قرب رسیده و دلش جلوه معشوق گشته است.

* جمال و چهره تو در آینه هستی جلوه ای نمود و از آن تجلی این همه نقش گوناگون در آینه گمان بوجود آمد و هر کس از آن جلوه به گونه ای تفسیر کرد.

* صورت های زیبا و عکس هایی که در آینه دل عارفان ظاهر می شود، در حقیقت پرتوی از جمال ساقی ازلی است که در جام هستی می افتد.

۴- دنیا را نباید به خود سخت گرفت. این اندیشه یک تصور بیش نیست. اگر می خواهی انجام گیرد، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و سوره مبارکه السبا را با حضور قلب و معنی بخوانید. شاید گشایش حاصل شود. وضع مسافر فرقی نکرده است. بیمار به حال خود خواهد بود. موفقیت با صبر و حوصله و تلاش به دست می آید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی