کد خبر : 28225

طلاق | گران ترین طلاق ها | طلاق سلبریتی ها

طلاق، یکی از دشوارترین تجربه های زندگی انسان است. اما اگر سلبریتی باشید و تصمیم به طلاق بگیرید، این کار هزینه ی مالی زیادی برایتان خواهد داشت.در این مقاله، به معرفی چند مورد از گران ترین طلاق های دنیا می پردازیم.

به گزارش ورنداز :

طلاق سلبریتی ها 

گران ترین طلاق ها

طلاق، یکی از دشوارترین تجربه های زندگی انسان است. اما اگر سلبریتی باشید و تصمیم به طلاق بگیرید، این کار هزینه ی مالی زیادی برایتان خواهد داشت.در این مقاله، به معرفی چند مورد از گران ترین طلاق های دنیا می پردازیم.

متن:

آریانا گراندهInstagram-Official-Ariana-Grande-and-Dalton-Gomez-Relationship-Timeline

آریانا گرانده، خواننده و بازیگر آمریکایی، در سال ۲۰۲۳ از همسرش، دالتون گومز، جدا شد. گفته می شود گرانده در این طلاق، ۱/۲۵ میلیون دلار به گومز داد و ۲۵ هزار دلار از هزینه های حقوقی او را نیز متقبل شد. به علاوه، گفته می شود آن ها ۶ میلیون دلار باقیمانده از قسط خانه ی مشترک سابق شان را پرداخت خواهند کرد و پس از فروختن این خانه، سود حاصل از آن را به طور مساوی میان خود تقسیم خواهند کرد.

کریس جنرbruce_kris_jenner_a_p

کریس جنر، چهره تلویزیونی و کارآفرین آمریکایی، در سال ۲۰۱۴ از همسرش، بروس جنر، جدا شد. بر اساس شنیده ها، جنر در این طلاق، ۲/۵ میلیون دلار به بروس داد. از قرار معلوم آن ها همه ی دیگر اموال شان را هم با یکدیگر تقسیم کردند، جز خانه ی مشترک شان که برای جنر باقی ماند.

مدوناgettyimages-146159230_

مدونا، خواننده و بازیگر آمریکایی، در سال ۲۰۰۸ از همسرش، گای ریچی، جدا شد. گفته می شود مدونا در این طلاق، بین ۷۶ تا ۹۲ میلیون دلار به ریچی پرداخت کرده بود. بخشی از این مبلغ به اندازه ی ارزش عمارتی بود که این زوج سابق در انگلیس خریداری کرده بودند.

ایلان ماسکelon-musk-talulah-riley-divorce_-1024x675-2

ایلان ماسک، کارآفرین و میلیاردر آمریکایی، در سال ۲۰۱۲ از همسرش، تلولا رایلی، جدا شد. گفته می شود ماسک در این طلاق، ۴/۲ میلیون دلار به رایلی پرداخت کرد. علیرغم این جدایی، ماسک و رایلی ۱۸ ماه بعد با یکدیگر آشتی کردند و در سال ۲۰۱۲ دوباره باهم ازدواج کردند. اما یک بار دیگر در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند که از قرار معلوم، ماسک بعد از این جدایی، با پرداخت ۱۶ میلیون دلار به رایلی موافقت کرده بود.

هریسون فورد5c404701-a280-4e2b-a792-950d9ad9a313.jpeg

هریسون فورد، بازیگر آمریکایی، در سال ۲۰۰۴ از همسرش، ملیسا متیسون، جدا شد. گفته می شود فورد در این طلاق، نزدیک به ۸۵ میلیون دلار به متیسون داد. به علاوه، بر اساس شنیده ها، متیسون زمانی که او و فورد هنوز زن و شوهر بودند، خواستار دریافت بخشی از درآمدهای فورد از فیلم هایش شده بود.

جف بزوس950795948

جف بزوس، بنیانگذار و مدیر عامل سابق شرکت آمازون، در سال ۲۰۱۹ از همسرش، مکنزی اسکات، جدا شد. گفته شد که ۴ درصد از سهام شرکت آمازون به ارزش ۳۸ میلیارد دلار به اسکات تعلق گرفته است، امری که آن را به بزرگ وجه المصالحه ی زمان خود بدل ساخت.

بیل گیتس104924148-GettyImages-671289918-bill-melinda-gates

بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، در سال ۲۰۲۱ از همسرش، ملیندا فرنچ گیتس، جدا شد. گفته می شود بیل ۶/۳ میلیارد دلار را در قالب سهام به نام ملیندا کرد.

نتیجه:

طلاق، تجربه ای دشوار و پرهزینه است. اما اگر سلبریتی باشید، این هزینه می تواند به رقم های نجومی برسد

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع برترین ها
ارسال نظر

تبلیغات متنی