کد خبر : 28114

فال روزانه | فال روزانه ۲۶ آذر

فال روزانه ۲۶ آذر در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه ۲۶ آذر در ورانداز میخوانید .

فال روزانه متولدین فروردین

شما احساس می کنید که انگار در یک باتلاق گیر کرده اید و هر چقدر بیشتر تقلا می کنید بیشتر در گل فرو می روید. حتی اگر پیشرفتی هم داشته باشید از نظرتان این پیشرفت بیش از اندازه کند و بی اهمیت است. اینقدر خودتان را با این افکار بیهوده درگیر نکنید. وزن سنگینی از روی شانه های شما برداشته شده است و به زودی برای اوج گرفتن آماده خواهید بود و از لحاظ روحی هم به وضع عادی بازخواهید گشت. رفتن به تفریح همراه با دوستانتان و حتی در خانه ماندن و لذت بردن از تنهاییتان در خانه باعث خواهد شد فردا را با حال خیلی بهتری شروع کنید. زندگی تلخی و شیرینی را باهم دارد شما باید در هر دو مرحله منطقی باشید یعنی نه عنان از کف بدهید نه سرمست و از خود بیخود شوید، رفتن به یک سفر حال شما را بهتر میکند، برای خانواده تان بیشتر وقت بگذارید و توجه و محبتتان را از آنها دریغ نکنید، در مسائل مالی دقت بیشتری داشته باشید و به فکر روز مبادا هم باشید، کینه ها را کنار بگذارید با دلخوری زندگی را بر خودتان دشوارتر نکنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز هیچ چیز را زیاد جدی نگیرید. شاید اطرافیانتان در انتخاب کلمات زیاد احتیاط نداشته باشند و با گفته هایشان به احساسات شما آسیب زده و حتی قلبتان را بشکنند، اما به نفعتان است که خیلی در حرف هایشان به دنبال معن و منظور خاصی نگردید. تجزیه و تحلیل بیش از اندازه ی این وضعیت می تواند شما را دچار شک و تردید هایی کند که هیچ پایه و اساس واقعی ندارند. شما امروز برای رسیدن به هدف خود چنان شور و هیجانی دارید که به شما اجازه نمی دهد رفتاری منطقی داشته باشید و همین باعث دور افتادن شما از هدفتان خواهد شد. سعی کنید احساسات خود مسلط باشید! مطالعه و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. اگر آینده نگر باشید زندگیتان نظم و ترتیب بهتری را بخود میگیرد. ولخرجی را کنار بگذارید و به پس اندازتان اهمیت بدهید از شکست دیگران عبرت بگیرید و جزء کسانی نباشید که حتما باید سرشان به سنگ بخورد تا دریابند کاری به نفعشان نیست همه را محرم راز خود ندانید صبر و حوصله به خرج دهید تا گره ها یکی یکی باز شود در کار خیر پیش قدم شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در انتظار چیزی بوده اید ولی زمان بندی شما مشکل داشته و درست نبوده است، اما حالا دیگر نوبت شما فرا رسیده است. شاید یک مانع ذهنی یا فیزیکی سر راه شما وجود داشته است. دیگر جای صبر کردن نیست، تا فرصتتان را از دست نداده اید دست به کار شوید و به جای بهانه تراشیدن و کنار ایستادن برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید. هر چقدر که بیشتر زحمت بکشید پاداش بزرگتری به دست خواهید آورد. دهن بینی را کنار بگذارید، زود عصبانی شدن و رک گویی دردی از شما دوا نمیکند بلکه شخصی را از شما میرنجاند، آدم کینه ای نیستید فقط همه چیز بر سر زبانتان هست این روز ها بهتر است کنترل زبانتان را در دست بگیرید، از تند روی های خود پشیمان میشوید و درصدد جبران آن برمیایید که البته بی فایده هست، دلتان میخواهد از جایی که هستید جلوتر بروید، تغییرات شغل در حال حاضر میتواند به نفعتان باشد

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما خیلی پر حرف شده اید، اما این اصلا غیر طبیعی نیست. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید، پس چراباید سکوت کنید؟ درست است که شما معمولا آدم کم حرفی هستید، اما وقتی هر از گاهی پرحرفیتان گل می کند لزومی ندارد که جلوی خودتان را بگیرید، فقط باید مواظب باشید چه حرفی را در برابر چه کسی به زبان می آورید. شما می خواهید دیگران برای شما و خواسته هایتان ارزش قائل شوند و به دست آوردن این ارزش و اعتبار اصلا کار سختی نیست، فقط باید یاد بگیرید پیش از هر کس دیگری خودتان برای خود ارزش و احترام قائل شوید. مشکلات را باید یکی پس از دیگری حل کنید و از سختی راه گله نکنید دستی که برای کمک به طرفتان دراز می شود کنار نزنید از بی مهری شخصی رنجیده اید او به زودی متوجه اشتباه خودش می شود و به سویتان بر می گردد تواضع و مردم داری شما دلیل محبوبیتان هست و این کم سرمایه ای نیست این روزها در خرج کردن پول جانب اعتدال را رعایت کنید اگر اهل حساب و کتاب نباشید ضرر می کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خودتان را بیش از حد درگیر جزئیات نکنید. اگر بیش از اندازه درگیر خرده کاری ها شوید، اصل مطلب را فراموش کرده و نخواهید توانست آنطوری که باید و شاید کارهایتان را به انجام برسانید. البته که توجه به جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار است، اما به شرطی که مزاحم به انجام رسانیدن اصل کار نشود. به جای این که نگران چیزهای پیش پا افتاده و بی اهمیت شوید سرعت عمل خودتان را کمی بالا ببرید. پیشاپیش و بدون سند و دلیل قضاوت کردن به نفع شما نیست. کم کم همه چیز روشن خواهد شد. به حرف حسودان اعتنایی نکنید و برای تک تک موفقیتهایتان ارزش قائل شوید. اگر به عاقبت کاری مطمئن نیستید به طرف آن نروید و انجامش ندهید. به زودی یکی از دوستان قدیم را ملاقات میکنید. حواستان باشد به اندازه وسع و تواناییتان گام بردارید و دیگران را نیز بیهوده متوقع نکنید

فال روزانه متولدین شهریور

امروز چسبیدن به کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید و به انجام رساندن آنها ممکن است برای شما کمی سخت تر از همیشه باشد. شاید دلیل پیش آمدن این وضعیت از بین رفتن دقت تمرکز شما باشد. اگر مشکلتان این است زیاد نگران نباشید. گاهی هیچ اشکالی ندارد اگر تمرکز چندانی نداشته باشید! به خودتان سخت نگیرید و از روزتان لذت ببرید، کمی به خودتان استراحت بدهید تا ذهنتان آرام شود و ثبات مجدد پیدا کند. به خانواده تان بیشتر احترام بگذارید و از حل کردن مشکلاتشان شانه خالی نکنید.هر دستی که برای دوستی به سویتان دراز میشود نفشارید.در جمع خوش اخلاق باشید و خود را جدا از دیگران ندانید. در امور مالی دقیق باشید تا ضرر نکنید .قولی به کسی دادید به آن عمل کنید .امروز بر سر مطلبی ساده زود عصبی میشوید و در لحظه تصمیم میگیرید که به نفعتان نیست.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حتی اگر هیچ کاری برای انجام دادن ندارید در خانه نمانید. بروید بیرون و از این روز زیبا لذت ببرید. اگر می توانید از کار کردن فرار کنید و به خودتان استراحت بدهید. امروز روز خیلی خوبی برای خوش گذرانی است، به یک جای جدید بروید و یا با دوستانتان به یک پیاده روی طولانی بروید. شما انرژی خیلی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید و از دیدن انتقال این انرژی به دیگران انرژی بگیرید. هر از گاهی بد نیست از کارهای تکراری روزمره فاصله گرفته و کمی ماجراحویی کنیم. همه چیز را در حد ایده آل خواستن شما را افسرده می کند با آنچه دارید شاد باشید و برای رسیدن به چیزهای دیگر به شرطی که رنگ و بوی حرص و طمع به خود نگیرد تلاش کنید گذشت شما را کوچک نمی کند بنابراین از خطاهای کوچک شخصی در اطرافتان بگذرید و اشباهاتش را مدام به رویش نیاورید دست و دلبازی شما زبانزد خاص و عام است اما بهتر است برای روز مبادا هم پس اندازی داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز افکارتان را به روز کاغذ بیاورید. در دفتر خاطراتتان در مورد احساسات خود بنویسید و یا یک ایمیل طولانی برای یکی از دوستانی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید بنویسید. خیلی در مورد سبک نوشتاریتان وسواس به خرج ندهید و بیشتر سعی کنید چیزهایی که در ذهنتان سنگینی می کنند را از این طریق تخلیه کنید. شاید خودتان در ابتدا متوجه نیاز شدیدی که به این کار دارید نباشید، اما همین که کار نوشتن را تمام کنید خواهید دید که بسیار سبک شده اید. زمان برای نقل مکان مناسب نیست، از عشق ها و دوستی های یکطرفه بپرهیزید، برای اینکه در دل دیگران جا پیدا کنید نیازی به تایید همه حرفای دیگران نیست به این ترتیب استقلال خود را زیر سوال میبرید، آدم ها را خاکستری ببینید و بدانید همانطور که شما کامل نیستید آنها هم نیستند، درمورد نیت مهمی که در سر دارید حتما مشورت کنید، از اینکه علم و دانش خود را با سوال کردن کامل کنید خجالت نکشید.

فال روزانه متولدین آذر

شما در بسیاری از زمینه های مختلف تحصص و تجربه ای فوق العاده دارید، پس این دانش و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. خوشبختانه امروز دیگرن به حرف های شما دقت و توجه بیشتری دارند و می توانند از گفته هایتان بهره ی زیادی ببرند. شاید ندانید که دقیقا به چه شکلی باید صحبت کنید و از این شاخه به آن شاخه بپرید، اما هیچ اشکالی ندارند. این کار تجربه های جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت و خودتان هم از انجام آن لذت خواهید برد. از اینکه زیر بار مسئولیت بروید میترسید، این شیوه کم کم شما را به آدمی گوشه گیر و تنها تبدیل خواهد کرد، قدر دوست با وفای خود را بدانید و زیاده خواه نباشید، به حرف دیگران توجه نکنید و بدبینی را از خود دور کنید،گاهی اگر نه بگویید هیچ اتفاقی نمی افتد، اینکه بخواهید همه را از خود راضی نگه دارید محال است، ذهنتان را درگیر چیزهای جزیی نکنید تا بتوانید به آرامش برسید!

فال روزانه متولدین دی

امروز سعی کنید کمتر نگران دیگران و کارهایشان باشید. چه لزومی دارد که حتما تمام وقت و انرژی اضافه ی خود را صرف دیگران کنید؟! شما هم مثل هرکس دیگری باید زمانی را به خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص بدهید و امروز که برنامه ی کاریتان زیاد سنگین نیست فرصت فوق العاده ای برای انجام این این کار می توانید باشد. امروز داشتن کمی تنوع برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، پس سعی کنید کاری را انجام دهید که برایتان جذاب است، اما تا به حال جسارت امتحان کردن آن را نداشته اید. خود محور بودن باعث میشود شخصی از شما برنجد، خواستن توانستن هست پس اراده کنید و توقع نداشته باشید یک شبه به مقصود برسید، در اختلافات خانوادگی وارد نشوید و در کاری که به شما ارتباطی ندارد دخالت نکنید چون به دردسر میفتید، دهن بین نباشید و به حرف سخن چینان اعتنایی نکنید، کاری را شروع کرده اید آن را به اتمام برسانید، به اندازه پولی که دارید هزینه کنید، ولخرجی نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز افکار و احساسات خود را به درستی بیان نکنید اطرافیانتان ممکن است این طور برداشت کنند که مشکلی در کار است. شخصی که دارد با شما حرف می زند با دیدن بی حوصلگی و حواس پرتی شما فکر خواهد کرد که حرف هایش برای شما کسل کننده هستند، در حالی که آنچه باعث این حال و روز شما شده است چیز دیگری است. سعی کنید در مکالماتی که با دیگران دارید طوری رفتار نکنید که طرف مقابلتان فکر کند که انگار دارد با دیوار حرف می زند. حتی اگر با نظرهای او موافق نیستید هم به خودتان این حق را بدهید که نظرات خود را بیان کنید و اصلا نگران قضاوت های مخاطبتان نباشید. زود به زود نظر خود را تغییر ندهید، اگر میخواهید کاری را شروع کنید، اول پیرامون آن تحقیق و با دیگران مشورت کنید تا ناچار به تغییر نظرتان نشوید، ساده دلی با ساده لوحی فرق دارد، شما گاهی به مرز دومی نزدیک میشوید باید برای آن فکری بکنید. تحمل و صبر تا اندازه ای که به حیثیت و شخصیت شما لطمه ای نزند خوب است وگرنه افراد فرصت طلب از آن سوءاستفاده میکنند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز یک روز فوق العاده برای خرید کردن خواهد بود، پس با دوست هایتان قرار گذاشته و به بازار بروید و حتی اگر پول زیادی برای خرید کردن ندارید از دیدن اشیای زیبایی که پشت ویترین مغازه ها هستند لذت ببرید. اگر قصد خرید دارید از خریدن اجناس بی کیفیت و بیش از حد ارزان خودداری کنید. شما لیاقت این را دارید که از اجناس باکیفیت استفاده کنید، هرچند این کار کمی به جیبتان فشار بیاورد. در هر صورت حتی اگر هیچ چیزی نخرید هم از این بازارگردی و وقت گذراندن با دوستانتان لذت خواهید برد. نسبت به خطرات هوشیار و گوش بزنگ باشید، گاهی خیلی زود به دیگران اعتماد وبه آنها میدان میدهید به عبارت دیگر دوست را از دشمن تشخیص نمیدهید و مار در آستین میپرورانید. درتصمیم هایتان راسختر و محکمتر باشید، از طعنه و توطئه حسودان و رقیبان باکی نداشته باشید، به دوستان دورو تکیه کردن شما را از موفقیتهای بزرگ بازمیدارد. با کسی رودربایستی نداشته باشید و حرف حق را شجاعانه بر زبان بیاورید.
منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی