کد خبر : 27914

فال روزانه | فال روزانه ۱۱ آذر

فال روزانه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز آسمان زندگیتان آبی و آقتابی شده است و می توانید افق های جدیدی را پیش روی خود ببینید. شما امروز فرصت هایی را در برابر خود می بینید که تا دیروز حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. با این حال فراوانی گزینه هایی که در برابر خود می بینید باعث شده است که تصمیم گیری برایتان دشوار شده و نتوانید به راحتی بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. متأسفانه امکان این که بخواهید تصمیم گیری را به تأخیر بیندازید وجود ندارد، پس اگر نیاز به کمک دارید سعی کنید از شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت بگیرید، اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید. نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید، جای که لازم است پشت سر دوست و یا همکارتان بایستید و از او دفاع کنید. وقت آن رسیده که کمی در رفتار خود تغییر ایجاد کنید اگر متناسب به شرایط که در آن قرار خواهی گرفت عکس العمل نشان دهید جواب بهتری خواهی گرفت تا این که یک رفتار را تکرار کنید.

با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. روحیه خود را از دست ندهید و این مشکل را پشت سر بگذارید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید.  سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما امروز فکر می کنید که اگر بر اساس برنامه هایتان عمل کنید همه چیز حتی از آنچه خودتان فکر می کرده اید هم بهتر پیش خواهد رفت، اما بهتر است زیاد به این فکرهایتان اعتماد نکنید. با وجود این که تفکر مثبت شما کمک خواهد کرد تا آینده ی روشن تری داشته باشید، اما در عین حال ممکن است باعث شود دچار خوش خیالی شده و دست به ریسک های حساب نشده ای بزنید که می توانند حتی پیشرفت های اخیرتان را به خطر بیندازند. به توصیه های نه چندان عاقلانه ی دیگران زیاد اعتماد نکنید. مدتى است موضوعى ذهن شمارا درگیر کرده ، زمان آن رسیده که فکرهاى خودتان را متمرکز کنید و یک تصمیم قطعى براى همیشه بگیرید و به آن جامع عمل بپوشانید ، به خودتان مطمئن باشید تمام پاسخ ها را میدانید اگر از دیگران کمک و مشورت میگیرید مطمئن باشید شما واخلاقیاتتان را از نزدیک بشناسند ، حداقل مقدور در روابط عاطفیتان کنترل بیشترى بر روى رفتارتان داشته باشید.

 به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید. انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما مصمم تر از هر زمان دیگری هستید و فکر می کنید هیچ چیزی نمی تواند جلوی راه شما قرار گرفته و مانع رسیدن به اهدافتان شود. متأسفانه این احتمال وجود دارد که شرایط به طور کاملا غیر منتظره تغییر کنند و ناگهان شما به این نتیجه برسید که هنوز برای برداشت محصول دانه هایی که پیش از این کاشته بودید آمادگی لازم را ندارید. اگر بخواهید واکنش ها حساب نشده ای از خودتان نشان بدهید و شرایط جدید را در نظر نگیرید بدون شک زمینه را تنها برای شکست خود فراهم خواهید کرد. قبل از برداشتن گوشی تلفنتان خوب فکر کنید واز خودتان بپرسید دقیقا میخواهید از این تماس چه نتیجه ای بگیرید عمل بدون فکر میتواند برایتان مشکل ساز شود این روزها زمان خوبی برای استراحت نیست تمام تمرکزتان را بروی کارهای مهمی که میخواهید انجام دهید بگذارید به نشانه های اطرافتان دقت کنید حاوی پیامهایی هستند که میتوانند به شما در طی مسیر کمک کنند.

 گرفتاری‌های خود را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.   اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. شرایطی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. اختلاف ‌نظرهای زیادی با یکی از آشنایان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی شما را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود.  برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، جلوی اتلاف ‌وقت را بگیرید. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید.

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است که یک نفر موقعیت هیجان انگیزی را برای شما به وجود بیاورداما بهتر است که خیلی هم عجولانه سعی در استفاده از این فرصت نداشته باشید. پیش از پذیرفتن آنچه به شما پیشنهاد شده است باید در نظر بگیرید که این کار چه هزینه هایی برای شما خواهد داشت و آیا اصلا توانایی پرداخت چنین هزینه ای را دارید؟ پس از آن هم به بی ثباتی ها و مشکلات احتمالی این کار خوب فکر کنید. یادتان باشد که هر چند گاهی لازم است برای رسیدن به چیزهای خوب دست به ریسک بزنیم، اما باید ببینیم که در مقابل از دست دادن چه چیزی داریم چه چیزی را به دست می آوریم. این روزها بسیار بلند پروازید و در دنیای تصورات خود سیر میکنید، تمام مرزها را می شکنید و به سمت آنچه می خواهید قدم بر می دارید. اگر می خواهید شخصی را در یک ملاقات کاری تحت تاثیر قرار دهید با کمی تعقیق به علایق اش پی برده و او را شگفت زده کنید، کسی در اطراف شما است که خیر شما را نمی خواهد و بد خواهی اش را نشان نمی دهد تا وقتی اشتباه کنید.

 مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار گرفتاری‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید.  مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را سپری کنید. روحیه زحمت‌کشی دارید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانیتان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما در هفته ی گذشته اتفاقات غیر منتظره ای را در محل کارتان تجربه کرده اید که باعث شده اند به این نتیجه برسید که نمی توانید به راحتی خودتان را با تغییرات تطبیق دهید و این موضوع باعث شده است که نگران آینده ی خود باشید و به این فکر بیفتید که اقداماتی در جهت رشد و پیشرفت خود انجام دهید. حالا که دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید بد نیست به فکر ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا تحصیلی هم باشید. با کمی فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده حالتان خیلی بهتر خواهد شد و فردا با انرژی بیشتری سر کارتان باز خواهید گشت. این روزها شما در حال حرکت به جلو و پیشرفت هستید اما یک یا دو اظهار نظر دیگران شما را به شک انداخته و به ارامی از حرکت باز می دارد به نفع شماست که این گوش را در وان گوش را دروازه کنید وگرنه دودش فقط به چشم خودتان میرود نه حسودان اطرافتان به سفر بروید و کمی استراحت کنید منتظر شنیدن زنگ تلفن برای شنیدن خبری بسیار خوش باشید.

 

 احتمال زیادی وجود دارد که به دندان‌درد یا مشکل گوارشی مبتلا شوید. بیماری وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آنها را می‌دانید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آنها انجام خواهید داد. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. امروز متوجه می‌شوید که یکی از آشنایان دروغ  بزرگی به شما گفته ‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و این فرد نباشد.

فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما به طور ذاتی در هر گروهی که قرار بگیرید مقام رهبری و مدیریت را به خود جذب می کنید و از این توانایی خود هم خیلی لذت می برید، اما امروز دیدن وابستگی بیش از اندازه ی یک نفر به شما و نداشتن استقلال کافی او باعث ناراحتیتان می شود. دیدن این که یک نفر دارد بیش از حد به شما می چسبد و مانع حرکت سریع شما و رسیدن به اهدافتان می شود اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود. بهتر است به جای این که واکنش های تندی نسبت به این شخص نشان داده و او را از خود آزرده کنید، کمک کنید تا راهش را به تنهایی پیدا کرده و دست از سر شما بردارد. نزاع کوچکی میان شما و یکی از دوستان یا همکارانتان بوجود می آید که ممکن است شما را افسرده و ناامید کند.نگذارید این موضوع انرژی شما را بگیرد.آنچه این روزها باید روی آن تمرکز کنید روابط عاطفیتان است. کلامی که به زبان می آورید بر دل کسی که دوستش دارید خواهد نشست.بیان صادقانه آنچه در ذهن ویا در دست دارید دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید.  از جادوی محبت غافل نشوید و به خاطر داشته باشید که از محبت خارها گل می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.

فال روزانه مهر

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما امروز این توانایی را داردی که تمام فرصت ها و موقعیت های مختلف را بدون از دست دادن تمرکزتان بررسی کرده و بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. در حالی که اطرافیانتان نگران آینده شان هستند شما دارید به قدم بزرگ بعدی که می خواهید بردارید و آثاری که روی زندگیتان خواهد داشت فکر می کنید و از تصویری که از آن در ذهنتان ایجاد شده است لذت می برید و به آینده امیدوار هستید. امروز شما قدرت تشخیص اطلاعات به درد بخور از شایعات بی اساس را دارید و می توانید اطلاعاتی که به دنبالش بوده اید را به راحتی جمع آوری کنید. اگر قدم اول را اشتباه برداشته اید نگرانی را به آن اضافه نکنید هنوز راه زیادی در پیش هست و شما میتوانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید، به جای احساس پشیمانی سعی کنید به خودتان مسلط باشید ، از حرف تلخ کسی که در زمان عصبانیت به شما گفته شده بیش از حد ناراحت شده اید از فرصتی که پیش خواهد آمد استفاده و دلخوریتان را بیان کنید تا از این همه خودخوری خلاص شوید.

 

 شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید.  کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید. فرصتی برای عاشقی مهیا می‌شود. روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگی‌تان سپری کنید.

فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز انگار چیزی دارد در وجود شما جوانه می زند. فشار سنگینی که در چند روز گذشته مجبور به تحمل آن بوده اید بالاخره از روی شانه هایتان برداشته شده است و شما می توانید امروزتان را با خیالی راحت و قلبی شاد بگذرانید. به شما توصیه می کنیم که امروز چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی تا می توانید به خودتان رسیدگی کنید. استراحت کافی داشته باشید، غذاهای سالم و مقوی بخورید و هر کاری که می توانید باعث آرامشتان خواهد شد را در برنامه ی امروزتان قرار دهید. شما انقدر قدرت دارید ک می توانید هر ان چه بخواهید بدست اورید نگذارید ترسهای کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرفتتان شود راهی ک در مقابلتان قرار گرفته بر خلاف ان چه از بیرون ب چشم می اید روشن و واضح است اگر بر هدفتان اصرار ورزید و اهداف کم اهمیتی ک در حال حاضر ذهنتان را درگیر کرده دور بریزید صاحب بهشتی خواهید شد ک تنها در رویاهایتان می دیدید.

 انرژی و نشاط خود را از دست‌ داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده ‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داش

فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ )

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

مروز شما ترجیح می دهید برنامه هایتان را از بقیه مخفی نگه دارید و تا جای ممکن هم از آنها فاصله بگیرید. نه این که بخواهید کار بد یا خلافی انجام دهید و یا فکر کنید آنچه دارید انجام می دهید اشتباه است؛ شما فقط می خواهید با مخفی نگه داشتن کارها و برنامه هایتان اجازه ی دخالت در آنها را از دیگران بگیرید. این که بتوانید بدون هیچ مزاحمی همه ی هوش و حواستان را روی آنچه خودتان دلتان می خواهد انجام دهید متمرکز کنید برای شما از هر کار دیگری لذت بخش تر خواهد بود. ارتباطات راز موفقیت شما در چنین روزهاییست، با اینکه جواب سوالی که از شما میشود را می دانید از پاسخ دادن امتناع میکنید. شما دوست ندارید حقایق را به همین زودی آشکار کنید، کمی صبر لازم است تا به شرایط دلخواهتان برسید. ایده های کوچکی به ذهنتان خطور میکند آنها را نادیده نگیرید و با تنبلی و پشت گوش انداختن خودتان را از رسیدن به موفقیت محروم نکنید.

 اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواستی دارد که از انجام آن ناتوان هستید. به این فرد قول پوشالی ندهید و از ایشان درخواست کنید توقع کمتری از شما داشته باشد. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

منبع رصد روزانه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی