کد خبر : 27812

فال حافظ | فال حافظ ۳ آذر

فال حافظ ۳ آذر را در ورانداز مطالعه میکنید.

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ ۳ آذر را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 350 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بارها با خود تصمیم گرفته ای که دست از کارهای بیهوده بکشی و برای آینده خود فکری بکنی، ولی هر بار عهد خود را شکسته ای و فکر می کنی توان ترک عادت زشت گذشته را نداری. حس اعتماد به نفس خود را تقویت کن و از خدا یاری بخواه تا قبل از آنکه خیلی دیر شود تصمیم خود را عملی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، ششم و نهم می فرماید:

* با قصد توبه هنگام سحر تصمیم گرفتم که استخاره کنم. چون بهار توبه شکن فرا میرسد و هیچ چاره ای جز این کار ندارم.

* من گدای میخانه ام اما هنگام مستی ام ببین که ناز بر فلک و حکم بر ستاره می کنم.

* حافظ از پنهانی می خوردن غمگین است. با آواز ساز و نی رازش را آشکارا می کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از این که همیشه سعی دارید دامن خود را به گناه آلوده نسازید و مال حرام در زندگیت راه پیدا نکند، آفرین بر شما. همیشه سعی کنید از جاده مستقیم خارج نشوید اگر چه عده ای شما را از این کار باز می دارند و می گویند چرا اینقدر به مردم کمک می کنید. شما با توکل بر خدا و برای رضای خداوند به این کار نیک ادامه دهید.

۳- به زودی مژده ای در یافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی شما روی خواهد داد بطوری که همه را شیفته و شیدای خود خواهید ساخت.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. گمشده خبرش خواهد آمد. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد.

۵- لجبازی و وسواس را کنار بگذارید و با اخلاق خوب، زندگی را به جلو ببرید که موفقیت همگام شما می باشد.

۶- در ۱۰ روز آینده خوابی خواهید دید که با مادر و بچه ها در باغ بزرگی هستید. تعبیرش جمع خانوادگی شما تحولی جدید می یابد بطوری که همه از آن تحول و دگرگونی خرسند هستند و زندگیتان بمراتب بهتر می شود.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 345 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چندی است در اثر بخل بدخواهان و کینه دشمنان دچار مشکلاتی شده ای و حال و حوصله هیچ کس و هیچ چیز را نداری. دچار سردرگمی هستی و چاره کار خود را نمی دانی. سرزنشهای دیگران نیز شدیدا تو را دلتنگ کرده است. به خدا توکل کن و بدان دنیا فانی است. از مشکلات به راحتی بگذر و خودت را بیش از این عذاب نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بی وجود او، گل و گلشن، گل و گلزار، زلف و سنبل، عارض سوسن به چه درد می خورد؟ اول باید اطمینان قلب و امید زندگی و موفقیت به وجود آید وگرنه زندگی حبابی برایتان بیش نخواهد بود.

۲- در حضور دشمنان و حسودان درباره این کار و نیت سماجت نشان ندهید که شما را سرزنش خواهند کرد.

۳- از ایراد دیگران ناراحت شدید زیرا وقتی برق غیرت چنین از کمین گاه خارج می شود، حسادت می آورد. یکی در کمین است که شما را در انجام این نیت منصرف سازد در نتیجه، شروع به آزار کرده است. بهتر آن که با یکی از علما در میان بگذارید که راه علاج را نشان دهد.

۴- پولی به شما می رسد اما سعی کنید آن را نگه داری کنید. سودی سرشار دریافت می کنید به شرط آن که مغرور نشوید. برای گشایش این نیت سوره مبارکه محمد (ص) را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۵- در مورد مسایل شخصی منظم تر باشید. پیشنهادی به شما می شود که هدف قابل توجهی در آن نهفته است. یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداعی خواهد شد که خوشحالتان میکند. گاهی یک دنده و لجباز می شوید که این کار به نفع شما نمی باشد و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما می کاهد.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بدون معطلی و تردید اقدام کن که نیتی جالب و مفید است و به سخن بد اندیشان توجه نکن. بلکه اراده، دقت نظر، وقت شناسی، سرعت عمل و توکل بر خدا را وجه همت خود قرار بده. حتماً موفق هستی. به قول چخوف: "ارزش انسان به تفکر و باورهای اوست."

۲- چند روزی است که در ناراحتی خاصی به سر می بری و متظر آن می باشی تا راز دل را برای کسی فاش کنی. پس بهتر است با پدر و مادر یا دایی و عمه که عاشقانه شما را دوست دارند، در میان بگذاری که بسیار مفید است.

۳- از چیزی رنجیده خاطر شده ای. ناراحت نباش. او بیش از آنکه تصور می کنی، نادان می باشد. زیرا راز و رمز عشق و صحبت را نمی داند. پس شما با درایت و کیاست، او را متوجه زندگی حقیقی کن زیرا او اطلاع از مسائل خارج ندارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زیرک و ناقلا، جسور، خوشگل پسند، مرموز، افسونگر، هوشیار، استثنایی، قدرت مآب، اهل زندگی، اهل معاشرت، مردد، وسواسی و به موقع بخشنده.

۵- از زندگی خوبی برخوردار هستی اما آنچنان راضی نیستی. چون می گویی با موقعیت خود و خانواده ات از لیاقت بیشتری می بایست برخوردار می بودی. به زودی یکی از بستگان به مقام مهمی دست می یابد. با شخصی دانا برخورد خواهی کرد. پس هم صحبتی او را غنیمت بدان که مفید است.

۶- از وسوسه نفس پرهیز کنید و دست در گردن پیروزی و موفقیت انداخته، با اراده ای قوی اقدام کنید. زیرا چشمان همه منتظر اقدامات موثر شما در راه سازندگی زندگی بهتر هستند.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 167 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

ستاره بخت و اقبال شما چون ماه منور و بلندمرتبه خواهد شد. موقعیت والای اجتماعی نصیب شما خواهد شد، اما به خاطر داشته باش که در انتخاب مسیر خود دچار اشتباه نشوی و با عقل و درایت خود و همفکری و مشورت معتمدان، راه صحیح را انتخاب کنی تا دچار پشیمانی نشوی. اکنون که خدا یاریت می کند از این فرصت استفاده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و نهم می فرماید:

* تراوش باده را از لب برای رضای خدا پاک کن که دل من هزاران اندیشه بد میکند که مبادا با بیگانه باده نوشیده باشی.

* ناز و غمزه چشم خمار تو، می به عاشقان نوشاند که مست شدند در نتیجه در آن حال علم نکته دان ناآگاه شد و به عقل از دریافت و درک باز ماند.

* شعر من مانند طلا، گرانبها و کمیاب می باشد. آری پذیرش نیک بختان اکسیر مس سخن من شد و آن را طلا کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار عالی است و بر شما مبارک باد. به زودی به مقصود خود می رسید. همین هفته یکصد صلوات نذر کنید و انجام دهید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اقبال شما به اوج خود می رسد و موفقیت های گوناگونی نصیب شما می گردد. ولتر می گوید: "عشق کرباسی است که طبیعت آن را نقاشی و تصور گلدوزی اش می کند و عاشق آن را می پوشاند."

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، خیرخواه، حساس، مظلوم، فرشته خو، مودب، صلح جو، ساده، اصیل، کمک رسان، محتاط، خوش تیپ، خوش لباس و اهل تفریح.

۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. ارزش آن را بدانید و با همسرتان مهربان باشید. خیال نکنید دیگران از او بهترند بلکه شما در حد خود زندگی مناسبی دارید. به زودی ملاقات مهمی و مقام و پولی در انتظار خانواده شماست. یکی از نزدیکان خواب خوبی دیده. تعبیر او موفقیت خانواده شماست. بر همگی مبارک باد.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 261 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.

۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.

۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.

۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.

۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.

۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.

۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.

۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.

۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:

* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.

* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.

 

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 150 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

هر کاری را در وقت و زمان مناسب خود انجام بده و از کسب علم و هنر غافل مشو که بهترین راه رسیدن به مقصود است. نیتی در سر داری که اگر آن را به انجام برسانی، به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید اما در انتخاب همراهان خود دقت کن که بعضی از آنان نمک تو را خواهند خورد و نمکدان را خواهند شکست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر از این کار صرفنظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است. پس دو راه در پیش دارید:

الف: انصراف

ب: با عقل، درایت، تلاش و دقت مقدمات آنرا فراهم کنید.

از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

۲- شما اگر پشتکار و جدیت داشته باشید، در آینده فردی موفق می شوید. بطوری که عده زیادی از کار شما سود خواهند برد اما باید همیشه و در همه حال، مواظب بد اندیشان و حسودان باشید که آنان برای ضربه زدن به خانواده شما، منتظر فرصت هستند. از افراد سیگاری و معتاد جداً پرهیز کنید که قصد خیانت دارند. با افراد ناباب نشست و برخاست نکنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، پرحرف، اهل سوال، خودسر، راستگو، عاشق نصیحت، اهل میهمانی، خیرخواه، صبور و آرام، قانع، با شخصیت، محبوب القلوب، با سلیقه، قدر شناس، صدیق، با حس و مالکیت قوی.

۴- همسرتان شما را بسیار دوست دارد ولی جدیداً از شما دلخور شده است. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری نابغه و موفق تر می شود. در امور زناشویی موفق خواهید بود. از وضع زندگی خوبی برخوردار می شوید. بیمار شما در چند روز آینده بهبود می یابد. مسافر حالش خوبست اما کارش گیر دارد که باید دعا کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل و مکان نیز امکان پذیر است. یک ضرب المثل دانمارکی می گوید: "بهتر است دو بار بپرسید تا اینکه یکبار راهتان را گم کنید."

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 301 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

سفری در پیش داری و نگران وفاداری یار خود هستید. با خیال آسوده سفر کن که بعد از آن یار به وعده ای که مدتهاست به تو داده عمل خواهد کرد. با همت و جراتی که تو داری روزگار بر وفق مرادت خواهد شد. تو که به خود اطمینان داری استوار باش و از امتحان مهراس که از هر امتحانی با سربلندی خارج خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم و ششم می فرماید:

* اگر در اخلاص من تردید داری، مرا امتحان بکن زیرا هیچ کس عیار طلای پاک را مانند سنگ محک نمی داند.

* دهان خود را که مانند پسته خندان می باشد، باز کن و سخنانی چون شکر و قند بیرون بریز وگرنه مردم از تنگی دهانت به شک می افتند.

* اگر روزگار بر خلاف اراده من به حرکت ادامه دهد، چرخ را خراب می کنم زیرا من آن نیستم که از چرخ آسمان ناتوان و عاجز و درمانده او باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-بسیار آدم خوش قلب و مهربانی می باشید. در جایی با محبت و در جای دیگر چون کوه مقاوم و استوار. آفرین بر شما مبارک باد.

۳- سابقه آشنایی و دوستی شما موجب این پیوند گردیده و از اینکه از او اطلاعی ندارید، ناراحت می باشید. این نیت تا مدت کمی سرو سامان یابد و اجرای آن حتمی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد، چون ستاره شما در برج ثور (اردیبهشت) است.

۴- عواملی موجب ناراحتی خانوادگی شما گردیده. علتش بی احتیاطی می باشد. به همسر یا پدرتان بگویید چرا صدقه نمی دهد؟ پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا گره از کار شما باز شود. در خانواده شما موفقیت بزرگی حاصل می شود و بیمارتان شفا می یابد و مسافرتان موفق می شود.

۵- اگر می خواهی زندانی شما آزاد شود و فوری به خانه باز آید، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر، آیه ۵ تا ۱۱ را بخوانید.

۶- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای او هدیه ای بفرستید. برای موفقیت نیاز به تلاش بیشتر می باشد.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 471 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر کوچکترین نشانه و یا عکس العملی از او هستی. این نشانه را خواهی یافت اما زمان می برد. تو که از زندگی خسته و از اطرافیانت دلگیری چرا وقت را غنیمت نمی شماری و خود پا پیش نمی گذاری؟ بیش از این تأمل جایز نیست. با توکل و توسل به خدا پا پیش بگذار تا به آنچه لیاقتش را داری برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:

* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.

* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.

* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.

۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.

۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 476 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

راز دل خود را چنان با او در میان بگذار که به گوش نامحرمان و بیگانگان نرسد و به خاطر داشته باش ناامیدی جرم بزرگی است. همیشه امیدی برای ادامه دادن هست، از آن غافل مشو و با او همزبان و همدل باش تا به مقصود خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* در مساله عشق، زبان ترکی و عربی یکسان است. تو هم سخن عشق را به هر زبان که نکو می دانی، بازگو کن.

پس دوست عزیز شما باید او را با هر زبانی که می توانی متوجه نیت خود سازید، زیرا او خیلی از مسائل را نمی داند و اگر مرتکب عملی بر خلاف میل شما می شود، بطور ناخواسته و غیر عمد می باشد. چون از چون و چرای عشق آگاهی کامل ندارد. اگر چه ظاهراً ادعای فراوان دارد.

۲- گره این مشکل با زور و مادیات قابل حل نیست. بلکه با خوش رویی و مهر و محبت، به سادگی انجام می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. ناراحتی شما برخواسته از وسواس و تردیدتان می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار حاصل می شود.

۳- مسافرتان حالش خوبست ولی کار او تا چند ماه دیگر به طول می انجامد. در کار و نیتی که غرق شده اید، باید سرعت عمل، دقت و شکیبایی را از دست ندهید. از گفتن راز زندگی خود برای دیگران جدا بپرهیزید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، مقبول عام، دلربا، متین، فرمانده و بزرگوار.

۵- رنگ زمینه صورتی، سفید و لیمویی بر جذابیت شما بسیار خواهد افزود.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 352 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که در انتظار فرصتی مناسب زمینه چینی می کنی، اما بدان که هنوز وقت مناسب برای انجام این نیت فرا نرسیده است. تو همچنان باید تلاش کنی و از دوستان واقعی خود در انجام این نیت کمک بگیری. از نصیحت ها و تجربیات افراد دانا و با تجربه استفاده کن که تو را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدتها در اندیشه و فکر کاری هستید که از آن رضایت کامل ندارید و نمی خواهید به او نیز بگویید. بلکه در تردید کامل به سر می برید و از اینکه با دوستان نیز در میان بگذارید، ناراحت هستید. زیرا هر کس را شایسته مشورت نمی دانید. به شما می گویم این نیت فعلاً مقدماتش فراهم نشده و اجرای آن بسیار زود می باشد.

۲- از تصمیمی که دارید شما را بر حذر می دارم. زیرا راهی طولانی در پیش خواهید داشت. در حالی که اگر آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید، اوضاع شما به مراتب بهتر و عالی تر خواهد شد. به هر صورت این تصمیم در این موقعیت صلاح نمی باشد.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. برایش دعا نمایید که انشاءالله گشایش حاصل شود.

۴- بیمار روز به روز بدتر می شود، لازم است از او مراقبت کنید چون روحیه خود را باخته است. مسافر شما برای انجام کارهایش به زمان بیشتری نیاز دارد. قرض فعلاً ادا نمی شود زیرا امکان آن نمی باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو فرقی ندارد.

۵- در آینده ای نزدیک خوابی خواهید دید که برف بازی می کنید و در برف هستید. نشانه آنست که پاکی بی آلایشی در وجود شما موج می زند و اضطراب و پریشانی به زودی بر طرف می شود.

۶- درآینده موقعیت بهتری خواهید داشت بنابراین بیش از حد ولخرجی نکنید و تا می توانید پس انداز کنید.

فال حافظ ۳ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 230 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر به شما می فرماید:

* من که از محبوب بوسه خواستم با خنده گفت: ای حافظ برای خاطر خدا روا مدار که بوسه تو روی ماه را آلوده کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- آینده شما چنان درخشان و شادی آفرین است که همه را مات و مبهوت خواهد کرد. شما به مقصود خود خواهی رسید. تفال شما بسیار خوب است. زمانی که به هدف خود رسیدی، خدا را شکر کن و دست از غرور بردار. خود را آماده مبارزه و اقدامت مهم تری بکن زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد. موفقیت همگام شماست به شرط آنکه بر خدا توکل کنی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که گشایش حاصل می شود.

۳- جایی برای نگرانی وجود ندارد. شاهد موفقیت در چند قدمی شماست. با قدری تلاش، وقت شناسی و دقت به آن دست می یابی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، دانا، ناقلا، انتقام جو، شیرین بیان، خودخواه، سیاستمدار، مودب، پشتکاردار، مدیر، دقیق، ثروتمند، با سلیقه، مقبول، عاشق مالکیت، منطقی، رفیق دوست، زود رنج، دست شما نمک ندارد و ارزش واقعی شما را نمی شناسند.

۵- مسافرت را توصیه میکنم. ازدواج عملی می شود ولی طلاق صورت نمی گیرد. خرید و فروش هر دو سودآور است. تغییر شغل عملی می گردد. موفقیتی کامل نصیب خانواده شما می شود.

۶- اگر در این معامله شما یا همسر یا پدرتان سود نبرده. نگران نباشید. به زودی منافع زیادی نصیب شما می شود و سفر زیارتی و سیاحتی در پیش است.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی