کد خبر : 27764

آلزایمر | جلوگیری از آلزایمر

هیچ درمانی برای آلزایمر وجود ندارد، اما درمان های موجود می تواند به کند کردن پیشرفت بیماری و بهبود کیفیت زندگی فرد مبتلا کمک کند.

به گزارش ورنداز :

جلوگیری از آلزایمر 

هیچ درمانی برای آلزایمر وجود ندارد، اما درمان های موجود می تواند به کند کردن پیشرفت بیماری و بهبود کیفیت زندگی فرد مبتلا کمک کند.

دمنوش جلوگیری از آلزایمر 

گلپر یک گیاه دارویی است که دارای خواص ضد التهابی، ضد نفخ و ضد عفونی کننده است. این گیاه همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که می تواند به محافظت از سلول های مغز در برابر آسیب کمک کند.

مطالعات نشان داده اند که گلپر ممکن است دارای خواص محافظتی در برابر آلزایمر باشد. این مطالعات نشان داده اند که گلپر می تواند به کاهش التهاب در مغز، بهبود عملکرد شناختی و کاهش خطر ابتلا به آلزایمر کمک کند.

در یک مطالعه، محققان دریافتند که عصاره گلپر می تواند به کاهش التهاب در مغز موش های مبتلا به آلزایمر کمک کند. این مطالعه نشان داد که عصاره گلپر می تواند به محافظت از سلول های مغز در برابر آسیب ناشی از آلزایمر کمک کند.

در مطالعه دیگری، محققان دریافتند که گلپر می تواند به بهبود عملکرد شناختی در افراد مبتلا به آلزایمر کمک کند. این مطالعه نشان داد که مصرف گلپر می تواند به بهبود حافظه، توجه و توانایی تفکر در افراد مبتلا به آلزایمر کمک کند.

در یک مطالعه حیوانی، محققان دریافتند که گلپر می تواند به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر کمک کند. این مطالعه نشان داد که مصرف گلپر می تواند به کاهش تجمع پلاک های آمیلوئید در مغز، یکی از ویژگی های اصلی بیماری آلزایمر، کمک کند.

البته، تحقیقات بیشتری در مورد اثرات گلپر بر آلزایمر در انسان مورد نیاز است. با این حال، این مطالعات نشان می دهد که گلپر ممکن است یک درمان امیدوارکننده برای آلزایمر باشد.در اینجا چند روش برای مصرف گلپر برای آلزایمر آورده شده است:

  • می توانید گلپر را به صورت چای مصرف کنید. برای تهیه چای گلپر، یک قاشق چایخوری گلپر خشک شده را در یک فنجان آب جوش بریزید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد.
  • می توانید گلپر را به صورت مکمل مصرف کنید. مکمل های گلپر را می توانید از داروخانه ها یا فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی تهیه کنید.
  • می توانید گلپر را به صورت پودر مصرف کنید. پودر گلپر را می توانید به غذاهای خود اضافه کنید.

قبل از مصرف گلپر برای آلزایمر، با پزشک خود مشورت کنید.

حجم ویدیو: 7.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی