کد خبر : 27741

فال حافظ | فال حافظ ۲۸ آبان

فال حافظ فردا ۲۸ آبان ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ فردا ۲۸ آبان ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 420 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است از رفتار او گیج و سرگردان شده ای و معنی حرکات و کارهایش را نمی فهمی، گویا انقلابی در وجود او به وقوع پیوسته است که تو از آن غافل بوده ای. سعی کن او را بهتر درک کنی و عواطف و احساساتش را بفهمی. تنها از این راه است که بیش از دیگران به او نزدیک خواهی شد. به خاطر داشته باش که او به زودی وارد زندگی تو خواهد شد، بنابراین خود را مهیای پذیرایی از او کن.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ اکنون که یار در دل غمگین تو جای گرفته است، چرا خانه دل را از هر اندیشه ای جز اندیشه یار تهی نکردی؟ ندانم چه قصدی داری!
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- چرا اطرافیان را آزار می دهید؟ قصد نیت شما از این کارها چیست؟ آخر تقصیر با خود شماست. چرا شهامت ندارید و نمی گویید مقصرم. مگر اراده ندارید؟ پس کوتاه بیایید و سعی کنید از این پس با استادان دانا و عزیزان نزدیک خود مشورت کنید. آنگاه اقدام نمایید و بی جهت خود و دیگران را به زحمت نیندازید.
۳- از غرور کاری ساخته نیست بلکه توازع، فروتنی و مهربانی مشکل شما را حل می کند. اگر می خواهید این نیت برآورده شود، از دیگران دلجویی و عذرخواهی کن تا خداوند به شما کمک کند. مطمئن باشید که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت و موفق می شوید.
۴- اگر از کار نیک خود خوشحال و از کار بد خود دلگیر می شوی، نشانه ایمان شماست زیرا همه کارها وابسته به نیت است. مسافرت را توصیه می کنم. به زودی خبرها و مژده های خوشی دریافت می کنید و به موفقیت های بسیاری می رسید. از همنشینی با افراد معتاد و حسود پرهیز کنید.
۵- رنگ زرد یا سفید استخوانی را برایتان پیشنهاد می کنم که موجب شادی، خویشتن داری، عزت نفس و حسن انتخاب می گردد. احساس یاس را بر طرف می کند. از اختلاف جدی روحی جلوگیری می کند و حس احترام را به وجود می آورد.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 232 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

با امید فرج و گشایش قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار برای تو نفع بسیاری به دنبال خواهد داشت. به شرط آن که در این راه به جای یاری گرفتن از انسانها و امید بستن به آنها به خدا امیدوار باشی، هوا و هوسها را از خلوت دل بیرون بریزی و دلت را لایق انوار الهی گردانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مقداری از غرور و جاه طلبی خود بکاهید و به واقعیت های زندگی توجه بیشتری داشته باشید تا سختی ها از شما دور شوند. زیرا با این نبرد درونی که با خود آغاز کرده ای، چیزی غیر از افسردگی به دست نمی آورید.
۲- مشکلات شما با کمی دقت، وقت شناسی و تلاش قابل حل می باشد. بجای اینکه با افراد بیگانه مشورت کنی، بهترین مشاور شما خانواده است. همین امروز جلسه ای تشکیل بده و با آنان دراینباره مشورت کن.
۳- از کوشش دست برندار زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد و بسیار درخشنده و نورانی است. به زودی شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت. پس زمانی که موفق شدی، ضمن سپاسگزاری، نذر خود را ادا کن و متعهد باش که درکارها فقط بر خداوند توکل داشته باشی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق دوست، عاشق همسر، درویش مسلک، بدون خطر، حساس و رویایی، با سلیقه، محتاط، پرکار، اصیل، با اخلاق، متغییر، با قیافه، متغیر، عاشق مالکیت، اهل اعتدال، سخاوتمند، گاهی لجوج، گاهی بی تفاوت، بیش از اندازه مهربان و احساسی.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نیست. تغییر مکان و شغل حتمی است. ازدواج بالاخره عملی می گردد و طلاق راهی طولانی دارد. در امور تحصیلی و علمی موفق می شوید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 402 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است خود را به خاطر نیت و آرزویی که در سر داری سرزنش و ملامت می کنی، اما هرچه تلاش می کنی این نیت از سرت بیرون نمی رود. باید بدانی چون تو در این راه بسیارند و تنها تو نیستی که جاذبه های این فکر به زنجیرت کشیده، بلکه این راه رهروان بسیاری دارد. تردید را از دل خود بیرون کن و اکنون که بی اراده گام اول را برداشته ای، تا پایان راه ثابت قدم و استوار بمان که پیروزی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* کسی نظیر آن جانانی که من در جستجویش از خود گذشتم ندیده است.
* اگر حافظ در گوشه محراب عشق، ناله سر می دهد، شایسته این را است. ای سرزنش کننده، تو را به خدا آن محراب ابروی یار را نگاه کن تا بدانی چرا حافظ ناله می کند.
* ای روزگار از مراد شاه منصور سرکشی نکن، بلکه بر وفق مرادش باش و از تیزی شمشیر و قوت بازویش بترس و آنرا ببین.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال مقصود و هدفی می باشید و در این راه، سعی و تلاش فراوان دارید ولی دیگران نیز مانند شما در حال فعالیت و در رقابت هستند و برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنند. پس شما با قدرت و بهره گیری از تجربه دیگران، فعالیت خود را بیشتر کنید.
۳- اگر چه این نیت بسیار عالی است اما مقدمات آن را باید فراهم کنید. لازمه این راه تلاش است. تنها به سخن گفتن کاری عملی نمی شود. پس از همین امروز با اراده ای استوار و توکل بر خدا و پشتکار و بهره گیری از استادان با تجربه، تلاش کنید تا موفق شوید.
۴- مسافر شما درگیر مسائل و مشکلات خاصی است ولی تا دو ماه دیگر کارش درست می شود.
۵- مسافرت در پیش دارید و خرید خوبی خواهید داشت. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد، چون تحولات کلی بوجود می آید.
۶- موج ها، قایق مرغان توفان هستند و حادثه ها، مرکب انسان های بزرگ. هیچ کس در ساحل شناگر نمی شود.
۷- پدر یا همسر شما دچار ناراحتی است و سخت نیازمند مهر و همکای می باشد. مدتی با او باشید و به او مهربانی کنید که ثمره این شکیبایی و مهرورزی، بسیار عالی خواهد بود. موفق باشید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 408 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیت مطلوبی که در سر داری برای انجام، نیازمند زمینه ای مساعد است که فراهم آوردن این زمینه وظیفه توست و آن هم میسر نمی شود مگر با سعی و تلاش بسیار. تو باید زندگی شایسته و درخور شأن او آماده کنی اما بدان اکنون دیگر فرصت زیادی برای تو باقی نمانده، پس بهتر است به شدت مراقب باشی که خطا نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱-به فردی، جایی یا کاری دلبسته ای که آن را از هر چیز مهمتر می دانید و تمام فکر و اندیشه شما را در خواب و بیداری به خود مشغول ساخته است. متاسفانه قدرت مقابله و رویارویی با آن را ندارید و اجرای آن کار را در حد توان خود نمی بینید. آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید و با توکل بر خدا، از هیچ چیز واهمه نداشته باشید. مسیر درست را انتخاب کنید و اقدام نمایید.
۲-شما متاسفانه رازدار نمی باشید و اهل مشورت هم نیستید. در حالیکه باید با افراد با تجربه و صمیمی درباره اجرای این نیت مشورت کنید. دست از لجبازی و یکدنگی بردارید. با هم خوب باشید تا کارتان به خوبی انجام گیرد. زیرا خانوادیتان از یکدندگی شما ناراحت هستند و از صمیم قلب حاضر به مساعدت نیستند.
۳- اگر بیش از این درباره این نیت نگران باشید، باید به عقل شما شک کرد زیرا این نگرانی نتیجه تردید، بیماری وسواس و استرس شماست که باید به پزشک مراجعه کنید پس مقدمات این نیت را فراهم کنید. خداوند کمک می کند.
۴- هر وقت دلتان تنگ شد، قدم زدن در فضای بازو بی مرز نماز را در یابید و یا به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۵-به زودی در خواب خواهید دید که در هواپیما نشسته اید و به مسافرت می روید. تعبیرش اینکه موفقیت و کامیابی نصیب شما می شود و بر او تسلط کامل می یابید ولی متاسفانه شما در این مورد کم می آورید که باید اتکای به نفس و توکل بر خدا داشته باشید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 275 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:
* ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.
پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.
* ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم.
و در بیت آخر می فرماید:
ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- زمان برای اجرای این نیت زود می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.
۳- چون به مردم کمک می کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی باشد.
۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می کنید بد عمل می کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می باشید. اگر گمشده ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 303 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بوی دوستی را استشمام نمودی و برق وصال را تماشا کردی، پس صبر و شکیبایی را نیز امتحان کن.
۲- با خود می گویی ای ساربان که شتران جانان را با ترنم میرانی، توقف کن که اشتیاق جمال یار صبر را از من گرفته است و طاقت راه رفتن ندارم. بدان که یار و اقبال به تو روی آورده است. پس بی تابی و عدم حوصله بی مورد می باشد.
۳- می دانم پرده و کارخانه چشم را پرده گل ریز هفت لای خیال آراسته و مزین کرده است. اگر می خواهی به مقصود زودتر برسی، چنان وانمود کن که نمی خواهی این کار و نیت را دیگر انجام دهی و صرف نظر کرده ای یا اینکه سعی کن بفهمانی قدری دلخور و ملول گشته ای. اما این گفتار را آن طور نگویی که او باور کند، بلکه با عقل و سیاست بگو. آنوقت او فوری به جانب تو خواهد آمد و نیت بر آورده می شود.
۴- توکل بر خدا کن و همین پنجشنبه یه یکی از مشاهد متبرکه برو. دو رکعت نماز شکر بجای آور. دعا کن که اولیا و اوصیای خدا گره گشا هستند.

 

۵- کسی که دیر غضب باشد، کثیر الفهم است ولی کج خلق حماقت را نصیب می برد، همان طوریکه آرامش حیات بدن است اما حسد پوسیدگی استخوان هاست. چون جواب نرم، خشم را می گرداند اما سخن تلخ عصبانیت را به هیجان می آورد.
۶- مال و ثروت کم به سبب ترس از خدا بهتر است از گنج عظیم با اضطراب. زیرا دل شادمان چهره را زینت می دهد.
۷- او شما را دوست دارد اما قدرت ابرازش کم می باشد. باید او را بیشتر امتحان کنید چون او بسیار سیاستمدار است و دست خود را رو نمی کند. معامله را توصیه می کنم. ازدواج زود است. ترقی و پیشرفت در تحصیل راه و آسایش ایجاد خواهد شد.
۸- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو شود، با حضور قلب و معنی در ۵ شب متوالی، سوره مبارکه کهف آیه ۴۶ تا ۵۲ و سوره مریم آیه ۷۶ تا ۸۲ را بخوانید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 407 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی و جهان نشانه کوچکی از عظمت الهی است و عمر فرصتی است کوتاه که خدا در اختیار انسان ها قرار داده است. به فکر عاقبت خود نیز باش و توشه ای برای زمان محاسبه فراهم بیاور. گرچه کمی دیر شده ولی از رحمت و عفو الهی نومید مشو و به جهان و زر و زیور فانی آن تکیه مکن تا خداوند یاری ات فرماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و ششم می فرماید:
* بر ستاره اقبال که شب هنگام دزدی می کند، اعتماد نداشته باش که این درد، زیر دست، ماهر تاج کاووس و کمربند شاهی کیخسرو را ربوده است و زندگی آنها را در هم پیچید.
* چشم بد از خال سیاه و زیبای تو دور باشد که در میدان شطرنج، زیبا با پیاده بازی کردی و بر ماه و خورشید که شهسواران آسمان می باشند، پیشی گرفتی و مسابقه را بردی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- باید این حقیقت را بپذیرد که از ناامیدی و نق زدن کاری ساخته نیست. خداوند چنان شما را خلق کرده که هر عضو شما، میلون ها ارزش دارد، پس آنها بیهوده نیستند و شما از جهت وجودی، ثروت بزرگی دارید. تنها اراده و تلاش می خواهد تا از مواهب خداوند بهره بگیرید. پس بر خداوند بزرگ توکل کنید.
۳- شما گوهری ناشناخته هستید که بسیار ارزشمند است. پس خود را چون روباه شل ندانید. تمام چشم ها منتظر اقدامات مهم شماست.
۴- این نیت با کوشش، علاقه و اراده انجام می گیرد. مقدمات کار را فراهم سازید و از امکانات استفاده کنید تا موفق شوید.
۵- بر سه فرد رحم کنید: عزیزی که خوار شده، ثروتمندی که فقیر گشته و دانشمندی که میان جاهلان گمنام مانده است.
۶- از نق زدن های او ناراحت نشوید زیرا این در سرشت اوست. ضمناً خلق و خوی بچگانه دارد. شما باید وی را تحمل کنید. چاره ای نیست. به قول معروف از ماست که بر ماست.
۷- به موبایل، اینترنت و گردش علاقه دارید. به زودی پیک خوش خبری مژده ای از طریق اینترنت خواهد داد.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 121 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی آرام و همسر و همدمی بسیار نیکو نصیب شما می شود (شده است) قدر زندگی زیبای خود را بدان و در روزگار آسایش و توانایی دست ناتوانان را بگیر که زندگی فراز و نشیب بسیار دارد و هر کس دعای خیر مستمندان و نیازمندان را با خود داشته باشد هرگز به مصیبت و گرفتاری دچار نخواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، صمیمی، پرحرف، مادی گرا، ثروت جمع کن، عاشق مسافرت و میهمانی، پر تحرک، اهل معامله، با فکر، با سعادت، با استعداد، خلاق، اهل معامله، کمک رسان و رفیق دوست.
۲- همسری دارید یا خواهید داشت که بی نظیر است لذا ارزش او را بدانید و با او مهربان باشید و خواسته هایش را بر آورده سازید، چون آتشین مزاج است.
۳- از اینکه از زندگی راضی هستید، خوشحالم ولی بعضی اوقات کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی، کاری را خراب می کنید. پس مواظب باشید.
۴- از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید و در ساختن زندگی آباد و شادی بخش تلاش کنید.
۵- این نیت حتماً اجرا می شود ولی مقدمات کامل آن فراهم نشده است. پس باید دقت، همراه با سرعت و فعالیت را از یاد نبرید.
۶- به پدر و مادر محبت کنید. ۴ فرزند در طالع دارید. به زودی به موفقیت بزرگی دست می یابید و ملاقات مهمی در پیش دارید. شخصی بلند قد و باریک اندام قصد فریب همسر شما را دارد. بگویید از او بر حذر باشد تا ضرر نکند. در معامله ای سودی نصیب خانواده شما خواهد شد و موفقیت بزرگی در انتظار خانواده شما می باشد، بطوری که حسودان را مات و مبهوت خواهید کرد.
۷- به زودی خوابی خواهید دید که در بین باد شدید قرار دارید. تعبیر آن: "برای کاری شما انتخاب شده اید و خواب شما حکایت از یک دوران سخت و پر تلاش دارد ولی بالاخره زندگی با احساس و با محبت را انتخاب می کنید و راه عشق و عرفان را پیش می گیرید."
۸- می گویند زندگی نامه شقایق چیست؟ رایت خون به دوش وقت سحر نغمه ای عاشقانه بر لب باد زندگی را سپرده در ره عشق به کف باد و هر چه بادا باد !

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 314 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست درد عشقی در سینه داری و در تمام این مدت هرگز از طلب آن دست برنداشته ای، حتی با سرزنش دیگران و طعنه های حسودان. تو انسان واقعا وفاداری هستی، پس وصال به او و رسیدن به مقصود، پاداشی است برای وفاداری، فداکاری و تلاشهای مستمر تو که به امید خدا به زودی به آن دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و نهم می فرماید:
* پس از مرگ که فنای ظاهری است، دوباره روح راه عشق را می جوید و خطرها و دشواری ها همچون گذشته در کمین خواهد بود. دریغا مگو که چون زندگانی من در این جهان پایان یافت، رستگار شده ام.
* پس از این از تیر بی نشانه حسودان مرا اندیشه ای نخواهد بود زیرا به وصال یار کمان ابروی خود رسیده ام.
* هر چند مقام علمی حافظ به آسمان رسیده است اما عشق تو قامت بلند و او خوار و ذلیل و خمیده کرده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- چرا در آن کار سرگردان و حیران می باشید و بر آنچه پیش نیامده، غصه می خورید؟ به شما مژده می دهم که ابداً جای نگرانی وجود ندارد و این نیت در حال اجراست. ولی شما وسواس دارید و اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی، تردید و دودلی می باشد در حالی که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
۳- مسافر شما حالش خوبست. به زودی هدیه ای می فرستد. ملاقات مهمی در پیش دارید. مسافرتی خوش خواهید داشت.
۴- در ده شب آینده خوابی خواهید دید که در بانکی بوده و مشغول حساب رسی هستید. نشانه آنست که دارای قوایی کاملاً فعال خواهید شد و با کمک کسی که شما را دوست دارد، به ثروت و مقامی دست می یابید. بر شما مبارک باد.
۵- از طریق موبایل و اینترنت مکاتبات و تبادل نظرهایی انجام خواهد گرفت. اگر چه مفید بوده و اشکالی ندارد ولی خالی از خلل نیز نمی باشد. مواظب باشید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 258 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به یاری خدا و لطف او به مراد دل خود رسیده ای به سرزنشها و طعنه های دیگران اعتنا مکن و از مشکلات راه مهراس. حرف دل خود را نزد هر کسی به زبان نیاور که آنها محرم راز تو نیستند. به شکرانه آنچه به دست آورده ای سعی و تلاش خود را چند برابر کن تا زندگیت هر روز زیباتر شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به جرات و جسارت شما آفرین می گویم زیرا اطمینان به شما زیاد است. سعی کنید اسرار درون خود را با کسی در میان نگذارید و از این که به دیگران فایده می رسانید، خداوند نیز به شما کمک می کند.
۲- به شما مژده می دهم که کبوتر اقبال بر بام خانه شما مشغول آشیانه است. سعی کنید با اندیشه، دقت و سرعت عمل اقدام کنید تا آن را پرواز ندهید. انجام این نیت بدون نگرانی و تردید حتمی می باشد. عمل اصلی پریشانی شما وسواس می باشد. پس از دل دور سازید.
۳- از درشتی با اطرافیان و لجبازی دست بردارید و مانند شمع باشید که محفل و مجلس دیگران را روشن می کند. کینه دیگران را به دل نگیر بلکه آنها را به خداوند بسپارید.
۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* پنهان ماندن غم دوست، بهتر از اطلاع دشمن است زیرا سینه اشخاص کینه ور، محرم راز نمی باشد.
* بشکرانه این که مجلس با وجود دوست روشن و منور گشته است، اگر به تو ستمی هم برسد، چون شمع شکایت نکن.
* با نیم بوسه از اهل دلی، دعایی بخر یعنی حال عاشق صادق را رعایت کن. در عوض یک دعای خیر به دست بیار تا مرادت را بگیری.
۵- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. به زودی نامه و پولی یا مقامی به دست می آورید. ازدواج عملی است. مسافر شما موفق شده است. به زودی در مجلسی حتی از طریق موبایل اطلاعات ذی قیمت و سود فراوانی دریافت خواهید داشت.
۶- اگر می خواهید در دل کسی راه پیدا کنید، در ۱۰ شب متوالی، سوره مبارکه بقره را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 250 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به دست آوردن این نیت نیاز به زحمت و رنج دارد و تقدیر برایت چنین خواسته است و چاره ای هم نمی باشد. پس نگران نباشید. اگر چه آرزوهای دور و درازی دارید، باید تلاش همراه با دقت و سرعت عمل داشته باشید تا بر رقیبان پیروز شوید.
۲- چرا هر کاری را به امروز و فردا موکول می کنید؟ در حالی که زمان برای اجرای این نیت حرف اول را می زند. به دیگران کمک کن و از افراد سیگاری، معتاد و بی بند و بار دوری کنید زیرا خداوند بارها و بارها به شما کمک کرده است. توفیق الهی یار شما بوده و در حیطه ابتلا و آزمایش الهی قرار گرفتید. پس اگر می خواهید به مرادتان برسید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:
* به سینه بگو که با آه سوزنده خود، زبانه آتشکده فارس را خاموش کند و به چشم بگو که آنقدر گریه کند تا سیل اشکش، آبروی در و خانه دجله بغداد را بریزد.
* بخت و اقبال پیر میکده معرفت پاینده باد که نبودن دیگر چیزها دشوار نمی باشد. بگذار دیگران بروند و نام مرا فراموش کنند.
* روز مردنم یک لحظه نوید و مژده ملاقات بده و آنگاه من با وعده وصال تو، هول و ترس مرگ را فراموش می کنم. پس آنگاه آسوده دل به قبرم داخل کن و ببر.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- به زودی خبر یا هدیه یا ملاقات بسیار مهم و سودمندی در پیش است و به زندگی شما رونق می بخشد. مبارک است.
۵- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو باشد، سوره آل عمران از آیه ۱۲ تا ۲۲ را در ده شب مرتبا با حضور قلب و معنی بخوانید. نگران مسافر نباشید. اوضاعش سامان یافته است. گمشده می آید. در معامله سود فراوانی خواهد بود، به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و نصایح یکی از بزرگان فواید بسیار خواهید برد.

فال حافظ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 452 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن که از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:
* انسان و فرشته تابع وجود عشق هستند و اینها برای محبت لاله خلق شده اند. پس حال که اینگونه است، از خود اخلاصی نشان بده تا نیک بخت شوی.
* چونکه تو صاحب نظر نمی باشی، پس خواستار وصال جانان مباش زیرا جام جم برای کور سودی ندارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای شما سعادت آفرین باشد به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و زیرکی را از دست ندهید. آنگاه از انجام آن نگران نباشید زیرا مقدمات لازم فراهم می باشد. تنها به اراده و پشتکار شما نیاز است.
۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشید اما به تازگی حسودان قصد تخیب این بنای زیبا را دارند. چون از علاقه و حسن نیت خانواده شما سوء استفاده می کنند. بر شما لازم است که اجازه سوء بهره برداری به آنها ندهید.
۴- سوء ظن شما بی مورد است زیرا او جرات این کار را ندارد ولی حسودان قصد خراب کردن ساختمان با محبت شما را دارند. پس هوشیارانه عمل کنید چون او خیلی شما را دوست دارد ولی راه و رسم ابرازش را به جهت لجبازی نمی داند.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با نظم و انضباطی، دوستار موسیقی، وفادار، صمیمی، فهمیده، با گذشت، مهربان و با گذشت.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی