کد خبر : 27596

فال روزانه | فال روزانه ۱۸ آبان

فال روزانه امروز ۱۸ آبان را میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه امروز ۱۸ آبان را میخوانید .

فال روزانه متولدین فروردین

شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که ترجیح می دهند در آرامش خودشان و در فضای امنی که برای خود ساخته اند بی آن که در مرکز توجه قرار بگیرند کارها و مسئولیت هایشان را به انجام برسانند. شما خودتان را بین همه گم می کنید تا توجهی به خود جلب نکنید، اما امروز قضیه فرق کرده است و دلتان می خواهد دیده شوید و هیچ چیزی به جز این شما را راضی نخواهد کرد. خوشبختانه شما توانایی و استعداد لازم برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید را دارید و فقط باید راه مورد علاقه تان برای خیره کردن دیگران به خود را انتخاب کنید. دوست وفاداری دارید که باید قدر او را بدانید. قول و قراری با کسی خواهید گذاشت که پشیمانتان نمی‌کند. برای رسیدن به اهداف تحصیلی تلاش دیگری لازم است. برای رسیدن به خواسته‌تان از همین امروز مصمم‌تر به فکر راه‌های تازه باشید. رسیدن یک نامه خوشحالتان می‌کند

فال روزانه متولدین خرداد

در سکوت ظاهری بین شما و یکی از اطرافیانتان تنش خاموشی در حال بالا گرفتن است. هر چند به ظاهر همه چیز آرام و روبه راه به نظر می رسد، اما وضعیت بین شما دارد به نقطه ای بحرانی می رسد و باید پیش از آنکه اوضاع از این که هست بدتر شود به آن رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در نقطه عطف بسیار مهمی از زندگی خود قرار گرفته اید و می توانید موفقیت های زیادی را کسب کنید، فقط باید بتوانید به ترس از شکست غلبه کنید و راه ماجراجویی را در پیش بگیرید. این روزها حواستان باشد ناخواسته حرفی نزنید و برای دیگران تعیین تکلیف نکنید، به دیگران حق انتخاب بدهید وگرنه این شمایید که ضرر می کنید. برای حضور در جمعی بی گدار به آب نزنید، آماده باشید. در مورد هر کاری نظر ندهید، یک مسابقه نیست.

فال روزانه متولدین تیر

اجازه ندهید دعواها و بحث های دیگران شما را از مسیر واقعیتان دور کنند. به خودتان و اهدافتان شک نکنید و دست از نگرانی بردارید. اگر می بینید با اطرافیانتان و آنچه دور و باران در جریان است هماهنگ نیستید فکر نکنید که یک جای کارتان ایراد دارد. راهی را در پیش بگیرید که خودتان دوست دارید و خیالتان از این بابت راحت باشد که شما قدرت کافی برای پیش بردن کارها در جهتی که خودتان می خواهید را دارید. شخصی به انجام کاری تشویقتان می‌کند، خوب فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. یکی از نزدیکانتان به سفری دور می رود. یک تغییر یا جابجایی کوچک تمام زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار می دهد. شما انسانی ساده دل و مهربان هستید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید.

 فال روزانه متولدین مرداد

شما برای ایجاد تعادل در خواسته های امروزتان مجبور خواهید بود به سختی تلاش کنید. شما بین میل شدیدی که به ماجراجویی احساس می کنید و علاقه ای که به دیدار و صحبت با دوستان و عزیزانتان دارید بر سر یک دو راهی مانده اید. در هر دو صورت شما این فرصت را خواهید داشت که حرف هایی را که دوست دارید بزنید و کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. اکنون از آن زمان هایی است که باید تمام سعیتان را بکنید که در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید؛ به ویژه وقتی پای مسائلی همچون دین و معنویات در میان است نباید به سادگی از میدان خارج شوید. فردی که برایش بسیار مهم هستید برای گفتن حرفی مهم به شما دودل است و نمی تواند تصمیم بگیرید، به او اطمینان و فرصت صحبت کردن بدهید. فردی موفق و نصیحت پذیر و جدی هستید، تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در چگونگی اجرای آن تردید دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز شور و هیجان بسیار شدیدی برای انجام کاری در وجود خود حس می کنید، اما با اطلاعات بیشتری که به دستتان می رسند خواهید دید مسیری که پیش رویتان قرار دارد خیلی هم هموار و بدون مانع نیست. با حرف زدن در مورد نقشه هایتان و به دنبال آن بازخوردی که از اطرافیانتان دریافت می کنید خواهید دید که تصویر نهایی به آن زیبایی که شما فکر می کنید هم نخواهد بود. پیش از گرفتن تصمیم نهایی کمی صبوری به خرج دهید تا درک بهتری از شرایط پیدا کنید. اگر عجله یا لجبازی کنید احتمال این که پشیمان شوید خیلی زیاد خواهد بود. افکارتان این روزها پریشان است، بهتر است اول از همه به خودتان آرامش بدهید تا بهتر بتوانید بر زندگی تان تسلط پیدا کنید. برای رسیدن به نیتتان باید این روزها بیشتر احتیاط کنید. روز شلوغ و پر از حوادثی پیش رو دارید. مراقب اموال و دارایی‌هایتان باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است برای گرفتن یک تصمیم مهم و یا برداشتن قدمی تأثیر گذار تحت فشار قرار داشته باشید و یا حداقل خودتان این طور فکر کنید که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را در این رابطه بگیرید. از طرفی هم انگار گزینه هایی که پیش رو دارید هر لحظه دارند بیشتر و بیشتر می شوند. سعی کنید اگر اصرار دارید حتما همین امروز تصمیم خود را بگیرید حداقل برای عملی کردن آن کمی دست نگه دارید. به شخصی که نمی شناسید کمک بزرگی می کنید. یک تجربه مشترک به شما در راهنمایی به شخصی که برایتان مهم است کمک می‌کند. دیگران را با معیارهای خودتان قضاوت نکنید، آدم‌ها در موقعیت های مشابه عکس‌العمل های یکسانی از خودشان نشان نمی‌دهند، عجله نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دوستان و اطرافیانتان ممکن است در برداشت هایی که از کارها و رفتارهای شما دارند دچار سوء تفاهم بشوند و با واکنش هایشان حتی خودان را نسبت به موضعی که دارید دچار تردید کنند. مشکل کار اینجاست که آنقدر که حفظ حمایت و همراهی اطرافیانتان برای شما اهمیت دارد، اجرای نقشه ها و برنامه هایی که در سر دارید برایتان مهم نیست. دیدن فاصله ی رو به رشدی که بین شما و دیگران وجود دارد می تواند اعتماد به نفستان را به میزان چشمگیری تحت تأثیر قرار دهد. انجام یک معامله علی‌رغم میلتان به تعویق خواهد افتاد. شخصی با حرفهایش عصبانی تان می کند، به خودتان مسلط باشید و او را به حال خودش رها کنید، شما این روزها کارهای مهم تری دارید. حواستان باشد به همه کس دست دوستی ندهید و اعتماد نکنید

فال روزانه متولدین آذر

ارتباط برقرار کردن با افرادی ک افکار و عقاید شبیه به شما دارند و علایق مشترکی با آنها دارید امروز برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با این حال، شما آنقدر در مصرانه سعی در اثبات خودتان و حرف هایتان دارید که ممکن است باعث شوید دیگران از بودن در کنارتان لذت نبرند. شاید شما و آنها اهداف مشترکی داشته باشید، اما شما چنان میلی به جلو زدن از بقیه دارید که تلاش هایتان برای مخفی کردن این موضوع هم بی فایده خواهند بود. در حالی که از موقعیت نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند شکایت و گله نکنید، این ناراحتی ها زودگذر هستند. به زودی زندگی تان دچار تحول می شود، از زمانی که دارید استفاده کنید. حواستان به افراد خانواده و دوستانتان باشد.

فال روزانه متولدین دی

امروز خود شما تغییری خاصی در رفتار و کارهایتان نمی بینید، اما از نظر دیگران به یکباره همچون مدیر و رهبری توانا شده اید. وقتی همه در تردید و دو دلی به سر می برند و یا تصمیم های اشتباه می گیرند شما می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و حتی دیگران را هم از اشتباه هایشان نجات دهید. مخصوصا وقتی بدانید که فقط پای خودتان در میان نیست و نسبت به بقیه و منافعشان هم مسئول هستید قدرتی که در وجود خود حس می کنید حتی بیشتر هم می شود. پایتان به یک جای قانونی باز می شود، نترسید و با شجاعت حقیقت را بگویید، از درد و غم خودتان هم کاسته می شود. شخص تازه ای به خانواده تان اضافه می شود. دست‌دست و معطل نکنید تا فرصت انجام کاری یا عملی کردن نقشه ای از دستتان نرود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما مانند یک سیاستمدار کار کشته رفتار می کنید و می توانید در برابر هر کسی که قرار بگیرید با تصمیمات استراتژیکی و واکنش های حساب شده ی خود او را به راحتی شکست دهید. خوشبختانه حس ششمتان نیز به یاری ما امده و بهترین راه ها را پیش رویتان قرار می دهد. با این حال باید مواظب باشید دچار خودبینی نشوید و فکر نکنید که شکست ناپذیر هستید چنین تصوری اولین قدم به سوی سقوط و شکست خواهد بود. برای حفظ موفقیت خود باید ترکیب سالمی از تواضع و اعتماد به نفس را به کار بگیرید. وقتتان را صرف شنیدن حرف‌های آدمی که جز مایوس کردنتان کاری ندارد نکنید. مبلغی از جایی به دستتان می رسد که توقع ندارید. از دل نگرانی های این روزهایتان کم می شود. سرعت اتفاقات این روزه در اطرافتان بسیار بالاست حواستان باشد از این قطار جا نمانید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کوچک ترین مانعی که بر سر راهتان قرار بگیرد کافی است تا تجربه های تلخ گذشته و شکست هایتان را به یادتان آورده و شما را در بحران اعتماد به نفس قرار دهد. البته که نگاه به گذشته و درس گرفتن از اشتباهاتتان می تواند به پیشرفت شما کمک کند، اما اگر نسبت به خطاهای خود دچار وسواس شده و دائم آنها را زیر ذره بین بگیرید تنها نقش بازدارنده خواهند داشت. انتخاب با خودتان است، یا در خاطرات عذاب آور گذشته خودتان را گم کنید، یا به آینده ای روشن چشم بدوزید و از هیجان آن لذت ببرید. شخصی با حرکتی شجاعانه نیروی تازه ای به شما می دهد. برای آرامش اعصابتان هرروز ولو شده برای چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید. رفتن به یک سفر به تعویق می افتد. احساساتتان را جدی بگیرید . یادتان باشد هر کسی به اندازه خودش مسائل و مشکلاتی دارد.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما برای امروزتان نقشه هایی دارید که خودتان فکر می کنید مو لای درزشان نمی رود، اما در واقع چندان هم از این که چطور باید آنها را عملی کنید مطمئن نیستید. سعی نکنید همه ی مشکلات را به تنهایی حل کنید و از افرادی که به شما نزدیک هستند و مورد اعتمادتان نیز قرار دارند کمک بخواهید. آنها به شما کمک خواهند کرد که با توجه به شرایط موجود تمام فاکتورهای مختلف را در نظر گرفته و بهترین راه را در پیش بگیرید. مدیتیشن را شروع کنید و اگر می توانید سعی کنید روزانه چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید، اجازه بدهید انرژی لازم را از جهان و طبیعت دریافت کنید. حرف زدن و در آغوش گرفتن شخصی که برایتان عزیز است حالتان را بهتر می کند، به دیدارش بروید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

تبلیغات متنی