کد خبر : 27463

توپ طلای مسی | واکنش رونالدو به توپ طلای مسی

واکنش رونالدو به توپ طلای مسی را در این مطلب میخوانید .

به گزارش ورنداز :

توپ طلای مسی 

واکنش رونالدو به توپ طلای مسی 

واکنش رونالدو به توپ طلای مسی را در این مطلب میخوانید .

شب گذشته در مراسم توپ طلای سال 2023، لیونل مسی موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن سال شد و به طور هشتمین بار این جایزه را به خانه برد. این پیروزی او را به 8 توپ طلای جهانی ارتقا داد و او در صدر لیست بازیکنان برتر تاریخ قرار گرفت. در حالی که کریستیانو رونالدو با 5 توپ طلا در جایگاه دوم قرار دارد.

لیونل مسی در حال حاضر به عنوان یک بازیکن تیم اینترمیامی آمریکا فعالیت می‌کند و این جایزه را به عنوان معتبرترین بازیکن جهان به دست آورد. او این انجاز را به عنوان قهرمان جام جهانی دستیابی به جایزه توپ طلای سال از آن خود کرد، در همین حین ارلینگ هالند با کسب 3 گل تاریخی در فوتبال اروپا و کسب کفش طلای آن به عنوان یکی از بازیکنان ورزش فوتبال جشنواره‌ساز از موفقیت‌های قابل توجه خود بهره بردند


 برنده برنده لیونل مسی انتقادات زیادی را به همراه داشت که به نظر می‌رسد رونالدو، حریف همیشگی مسی نیز از این موضوع بسیار عصبانی است.توماس رونسرو سردبیر آ.اس اسپانیا متنی علیه مسی نوشت که با واکنش رونالدو همراه شد.

سردبیر رسانه اسپانیایی نوشت: سلام دوستانم. همه ما می‌دانستیم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. آنها قرار بود یک توپ طلای دیگر به مسی بدهند. او به اینترمیامی رفت تا بازنشسته شود در حالی که در پاریس نیز بازنشسته شده بود و خودش را برای جام جهانی آماده می‌کرد. او قهرمان جام جهانی شد، بله، آفرین ولی با 6 پنالتی!

وی ادامه داد: جام جهانی 10 ماه پیش برگزار شد. برای ماه نوامبر بود. مسی حالا 8 توپ طلا دارد در حالی که باید 5 توپ طلا می داشت. او توپ طلاهای ژاوی یا اینیستا، لواندوفسکی و هالند را بدست آوردمتن رونسرو  با لایک رونالدو در اینستاگرام همراه شد. کریستیانو حتی با شکلک‌های خنده، کامنتی جنجالی زیر این متن گذاشت تا ناراحتی و عصبانی خود را به این شکل نشان بدهد.

منبع فارس
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمد معصومی

    خدا پرستی انساندوستی
    انساندوستی خدا پرستی
    دانایی و معرفت

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی