کد خبر : 27417

فال روزانه | فال روزانه ۷ آبان

فال روزانه ۷ آبان ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه ۷ آبان ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال روزانه متولدین فروردین

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما خیلی اجتماعی هستید و دوست دارید در مهمانی ها و مراسم های مختلف شرکت کرده و یا در جمع های دوستانه حضور پیدا کنید یا در هر فعالیت گروهی دیگری که برایتان امکان پذیر باشد شرکت کنید. تمام روابط مختلفی که دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همه چیز برایتان رضایت بخش خواهد بود. همچنین این احتمال برایتان وجود دارد که با افراد جدیدی آشنا شوید که نقاط مشترک زیادی با شما دارند و می توانند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشند. برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر وقت بگذارید و تلاش کنید. برای رفتن به جایی و انجام کاری مهم تدارک خواهید دید. میخواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوماً نباید گران باشد تا به چشم بیایید، کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند از دلتان بپرسید.امروز هر چند جسمتان به کارهای عادی و روزمره ادامه می دهد، ذهنتان در خانه مانده و دلتان می خواهد می توانستید امروز را در خانه بمانید و وقتتان را با خیال راحت و آرامش صرف کارهایی کنید که خودتان دوست دارید. شاید هم مسائل خانوادگی ذهنتان را به خود درگیر کرده باشند و دلتان پیش عزیزی مانده باشد که در زندگی اش با مشکل مواجه شده است. به هر حال با این ذهن آشفته نمی توانید روی کارهای روزانه تان تمرکز کرده و چندان موفق باشید. سعی کنید تمام فکر و ذهنتان را صرف انجام وظایف و مسئولیت هایتان کنید. یک خواسته قلبی دارید که برای رسیدن به آن وقتش رسیده که اآن را به زبان بیاورید. رفتار شخصی شما را ناراحت کرده، الان وقت برخورد نیست با بی‌تفاوتی از کنار او بگذرید. از هر کاهی کوهی نسازید، برای مسائل به اندازه اهمیت‌شان ارزش قائل شوید این روزها شما مسائل مهم تری دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یکی از اهداف مهمتان بالاخره به مرحله ای خواهد رسید که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید. این موقعیت باعث خواهد شد که تمام اطرافیانتان احترام بیشتری برای شما قائل شوند. تمام روابط شما، از روابط کاری و دوستانه گرفته تا روابط خانوادگی و عاطفی، به خوبی پیش خواهند رفت و با صمیمیت، صداقت و گرمایی بیش از همیشه همراه خواهند بود و از بودن در کنار دیگران لذت خواهید برد. هوشیار باشید اتفاقات بزرگی در اطرافتان در حال وقوع است. خبری خوب برای دیگران خواهید داشت. در مورد کارهایتان سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید تا از قافله عقب نمانید. اخبار را از منبع موثق پیگیری کنید. در رابطه احساسی تان همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر پیش از این در زمینه اقتصادی سرمایه گذاری هایی انجام داده بودید، امروز می توانید منتظر گرفتن نتیجه مورد نظر خود از این سرمایه گذاری باشید. شاید هم قرار داد جدیدی ببندید که منافع مادی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و یا حتی ممکن است در یک قرعه کشی یا مسابقه برنده شوید. در هر صورت در زمینه مسائل مادی منتظر اتفاق افتادن غیر ممکن ها باشید. در چند هفته گذشته شما انرژی منفی زیادی را تخلیه کرده و راه را برای خوش اقبالی امروز خود هموار کرده اید.  برای انجام یک معامله مجبور می شوید کمی دست نگه دارید. آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید یادتان باشد شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را. برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی‌تان ارزش بیشتری قائل شوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ذهن شما روی یادگیری متمرکز شده است؛ چیزی که برای مدت ها دوست داشته اید یاد بگیرید بالاخره در دسترس شما قرار گرفته است. شاید امکانات مادی لازم برای این کار برایتان فراهم شده باشند و یا وقتتان برای انجام این کار آزاد شده باشد، در هر صورت از این فرصت استفاده کنید، همین امروز دست به کار شوید و نگذارید به راحتی از دستتان برود. اگر همین امروز در این جهت اقدام کنید خواهید توانست آنچه می خواهید را به دست بیاورید. اگر می خواهید زندگی آرام تری داشته باشید کمی به دیگران آسانتر بگیرید و توقعتان را کم کنید. اگر از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید به فکر دیگران باشید، عکس العمل کار نیک‌تان به شما بر می گردد. کاری را که می کنید با عشق انجام بدهید و پیشرفت‌تان را در ذهنتان هر روز بزرگتر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

برنامه هایی که برای یک مهمانی در منزل خود داشته اید به احتمال زیاد در آخرین لحظه تغییر خواهند یافت، اما این بدین معنی نیست که قرار است همه چیز بهم بخورد و به احتمال خیلی زیاد این تغییرات می توانند به بهتر شدن همه چیز کمک کنند. شما در حال حاضر علاوه بر تمایل زیادی که به برقراری روابط اجتماعی دارید، خیلی احساساتی و رمانتیک هم شده اید و اگر در حال حاضر در یک رابطه عاطفی نیستید احتمال این که بیش از یک فرصت خوب برایتان به وجود بیاید بسیار زیاد است. اگر هم نیمه گمشده خود را پیش از این پیدا کرده اید، احساس نزدیکی بین شما چند برابر خواهد شد. شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد، قدر خود را بدانید. برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه‌ریزی‌تان را تغییر بدهید. به خواب و استراحتتان بیشتر اهمیت بدهید. با شخصی که با شما هم عقیده نیست بیهوده نجنگید، از او بگذرید و کار خودتان را بکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز یک نامه و یا تماس تلفنی می تواند وضعیت کاری شما را به طور کامل تغییر داده و زندگی حرفه ای شما را وارد جهت تازه ای کند. شاید در ابتدا این مسئله باعث نگرانی شما شده و تمرکزتان را بهم بزند، اما این وضعیت قطعا پیشرفتی مثبت و همراه با خوش شانسی برای شما خواهد بود. شما به دنبال اثبات توانایی های خود به همکاران و مدیرانتان هستید و در نتیجه اتفاقاتی که امروز خواهند افتاد، روابطتان با همکارانتان نیز بسیار بهتر خواهد شد و احترام و تحسین آنها را به دست خواهید آورد. کارهایی را که در طول هفته باید انجام بدهید بنویسید و کمی در مورد آنها فکر کنید و انگیزه‌تان را از انجام این کارها مشخص کنید، ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته ها و آرزوهایتان حرکت می کنید. اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید بهتر است به فکر یک تغییر باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روابط شما با اطرافیانتان آنقدر خوب دارند پیش می روند که احساس می کنید آنها بیش از هر وقت دیگری دوستتان دارند. یک دوست جدید و یا شاید یکی از دوستان قدیمیتان که برای مدتی طولانی از آن بی خبر بوده اید امروز نقش مهمی در زندگی شما ایفا خواهد کرد. امروز ذهن شما سرشار از ایده های خلاقانه است و احتمال موفقیت شما در عملی کردن ایده هایی که در سر دارید بسیار زیاد است. خودتان را برای یک روز شلوغ و رضایت بخش آماده کنید. از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. هر دعوایی می تواند یک روزی به آشتی بیانجامد کینه و انتقام را فراموش کنید راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیتتان یادتان باشد هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

فال روزانه متولدین آذر

یک موقعیت غیر منتظره امروز برایتان پیش خواهد آمد که می تواند به طور موقتی در روند عادی کارهایتان بی نظمی هایی ایجاد کند، اما این موقعیت قطعا می تواند فرصتی فوق العاده برای شما باشد و نباید اجازه بدهید که به سادگی از دستتان برود. این فرصت ممکن است در رابطه با مسائل مادی، نقل مکان به خانه رویاهایتان و یا رابطه عاطفی ایده آلتان باشد؛ در هر صورت این خوش شانسی شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته باید مواظب باشید در عالم رویا فرو نروید و با خیال پردازی در مورد آینده این خوش اقبالی از کارها و وظایف روزمره خود غافل نشوید. انجام کاری که از آن سررشته ای ندارید به دیگران بسپارید تا به مشکلاتتان اضافه نکنید. برای شنیدن یک خبر و یا گرفتن نتایج امتحانی بسیار بی تاب هستید و کلافه، بین کسی که به شما وفادار است و شخصی که به شما خیانت می کند فرق بگذارید هر کسی لایق نام رفاقت نیست.

فال روزانه متولدین دی

امروز به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت و حتی اگر خودتان کاری برای انجام دادن نداشته باشید دیگران شما را وارد ماجراهای خودشان خواهند کرد. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برای شما بسیار لذت بخش خواهند بود، اما اگر زیاد درگیر حرف زدن با دیگران بشوید وقتتان را بیهوده ار دست خواهید داد و از کارهای اصلی خود عقب می افتید. بهتر است اگر دیدید طرف مقابلتان متوجه این نیست که دارد مزاحم کارتان می شود خودتان این موضوع را به او گوشزد کنید. اگر شخصی برایتان مهم است علاقه تان را در عمل نشان دهید، همه بلدند حرف بزنند. پروژه های نیم تمام‌تان را اول تمام کنید و بعد به دنبال کار تازه باشید بی نظمی به ضررتان تمام می شود. در مورد رابطه عاطفی‌تان یادتان باشد که عشق نیاز به مراقبت و توجه دارد.

فال روزانه متولدین بهمن

خوش شانسی شما همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که بالاخره زندگیتان دارد در همان جهتی که همیشه می خواسته اید پیش می رود. با این حال امروز با مشکلات جزئی بسیاری، از گم کردن چیزهایتان گرفته تا شکاندن ظرف ها و یا فراموش کردن اسم ها و آدرس ها، مواجه خواهید شد. به جای این که عصبانی شوید، خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید به جنبه خنده دار این اتفاق ها نگاه کرده و از ته دل به آنها بخندید. غیر از این اگر رفتار کنید طرف مقابلتان روز به روز دلسردتر می شود. در محیط کار شخصی با چرب زبانی می خواهد برای انجام کاری از شما سوءاستفاده کند حواستان را جمع کنید. در یک مسئله کاری یا خانوادگی شنیدن جوابی که انتظارش را ندارید سخت غافلگیرتان می کند.

فال روزانه متولدین اسفند

شرایط کیهانی دارد به نفع شما تغییر می کند و هفته های آینده برای شما بسیار خوب خواهند بود. با این حال امروز اتفاقات کوچک در کارها و برنامه هایتان اختلال ایجاد خواهند کرد و شما را به فکر فرو می برند. اصلا نگران این نباشید که شاید این اتفاقات برایتان بدشانسی بیاورند و برنامه های اصلیتان را بهم بزنند، شما برای شش ماه آینده بسیار خوش شانس خواهید بود و اوضاع به کامتان خواهد بود، البته به این شرط که تلاش کافی داشته باشید و روی هدف هایتان تمرکز کنید و برای خواسته هایتان وقت صرف کنید. دوستان خوب و با محبتی اطرافتان هستند که هنگام نیاز روی حمایت شما حساب می کنند. اگر به تازگی ازدواج کرده اید یک اتفاق مبارک در آینده ای نزدیک شما را خوشحال خواهد کرد. حرف از جابجایی مکان پیش آمده و شما باید تصمیم آخر را بگیرید. به دنبال موقعیت بهتری هستید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی