کد خبر : 27229

فال حافظ | فال حافظ ۲۵ مهر

فال حافظ ۲۵ مهر را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ ۲۵ مهر را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 429

تعبیر فال حافظ شما: شما انسان ساده و کمی خرافاتی هستید. گاهی بی خیالی می کنی و زمانی تنبلی، کار امروز را به فردا میفکنی در حالی که حتی خود نیز مطمئن نیستی که فردایی در کار باشد. وقت آن رسیده که این عادات ناپسند را ترک کنی و قبل از آنکه برای همیشه فرصت را از دست بدهی به خود بیایی و توشه ای فراهم کنی.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 236

تعبیر فال حافظ شما: مدتهاست از کسی که دوستش داری جدا شده ای و برای بازگرداندن او حاضری جان خود را هم فدا کنی. آرزومند بازگشت او هستی چون می دانی که با او به اوج سعادت می رسی. ولی بدان که او از حال تو غافل است و اگر علاقه تو را نسبت به خود بداند، به سویت باز می گردد. پس به خود جرات بده و با او صحبت کن که کارها درست می شود.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 266

تعبیر فال حافظ شما: سری سودایی و دلی بیقرار و ناآرام داری. خیال عشقی را در سر می پرورانی که امید وصال از آن نداری. خود را به دست تقدیر بسپار که انسان را توان گریز از سرنوشت نیست. به آنچه خداوند برای تو حکم فرموده راضی باش که صلاح تو مسلما در آن است.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 340

تعبیر فال حافظ شما: انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس با خبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 73

تعبیر فال حافظ شما: دل بستن به دنیا هیچ گاه عاقبت خوشی ندارد. اکنون به جای آن که شرمسار اعمال گذشته خود باشی به فکر آینده باش. از بخت و طالع خود شکوه نکن و بدان که دنیا به هیچ کس وفا نمی کند. حافظ اسرار خود باش و به فکر بهره های معنوی از زندگی. و بدان که برای از نو شروع کردن هیچ گاه دیر نیست. از همین امروز تصمیم بگیر.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 119

تعبیر فال حافظ شما: ارزش دل تو بیش از این است که آن را به دست کسی بسپاری که تنها صورت نیکو دارد. به کسی دل بسپار که ارزش آن را بداند و در راه عشق تو حافظ به فداکاری و گذشت باشد و همانگونه که تو تا پای جان به او وفاداری او نیز به تو وفادار باشد. هر کسی را محرم اسرار دل خود مدان که هر کسی لیاقت ورود به حریم دل تو را ندارد.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 247

تعبیر فال حافظ شما: اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 197

تعبیر فال حافظ شما: در مقابل دلبریهای او تاب تحمل نخواهی داشت و تسلیم خواهی شد، اما در این کار شتاب مکن و اول آمادگی این کار را در خود ایجاد کن. فردایی روشن در پیش روی داری. از فرصتهایی که به تو روی می آورد و از جوانی خود قبل از آنکه از دست برود نهایت استفاده را ببر و برای آینده خود توشه ای فراهم ساز.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 337

تعبیر فال حافظ شما: مدتهاست ایجاد یک تغییر و تحول اساسی و سفر فکرت را به خود مشغول ساخته است. احساس می کنی با محیط و موقعیت فعلی خود نمی توانی سازگار باشی، اما بدان که صلاح تو در این است که به کار فعلی خود ادامه بدهی، ولی سعی و تلاشت را بیشتر کنی. گله از بخت مکن و توکل به خدا کن تا لطف او شامل حالت شود.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 485

تعبیر فال حافظ شما: به تازگی خطری جدی از سرت گذشته است. شاکر خدا باش که باز هم می توانی زندگی کنی و از زیباییهای زندگی لذت ببری. سعی کن شاد زندگی کنی و راه خطا نپیمایی. زمان رسیدن به آرزوهاست، کوتاهی نکن که وقت از دست می رود.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 461

تعبیر فال حافظ شما: در انجام نیتی که در سر داری مهمترین شرط سخت کوشی و چالاکی است. اگر واقعا قصد انجام این خواسته را داری باید سستی و تنبلی را کنار بگذاری و تلاش خود را بیشتر کنی. هدف بزرگ سعی بیشتر و همت والاتری را می طلبد. پس از همین ابتدا راه خود را مشخص کن و وارد عمل شو.

فال حافظ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 481

تعبیر فال حافظ شما: نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی