کد خبر : 27214

داریوش مهرجویی | همسر داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

جزییاتی جدید از قتل داریوش مهرجویی در این متن میخوانید

به گزارش ورنداز :

جزییات جدید قتل داریوش مهرجویی 

قتل داریوش مهرجویی 

جزییاتی جدید از قتل داریوش مهرجویی در این متن میخوانید 

تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی ادامه دارد که به نظر می رسد عاملان جنایت ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را کشته‌اند.

گزارش میدانی شاهد حلاج، خبرنگار سایت جنایی از محل حادثه نشان می دهد که ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند. جزئیات به دست آمده نشان می دهد که دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سرکلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت 8 و نیم شب به صورت پیامکی با پدرش در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت 10 شب ادامه داشتند. این دختر نوجوان به بازپرس گفته من از پدرم پرسیدم شام چی داریم که پدر گفت: آش دوغ داریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجوییبه مقابل خانه رسید، متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از اقوامش در مهرشهر کرج تماس گرفته و به او گفته می ترسد به تنهایی وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفته که کسی پاسخگوی تلفن نبوده است. در نهایت دختر نوجوان به پیشنهاد فامیلی که با او تماس گرفته صبر می کند تا فامیلش برسد و سپس با هم وارد خانه می شوند. وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه می شوند، جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا می کنند و با پلیس تماس می گیرند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می دهد که آنها احتمالاً ابتدا غافلگیر شده اند

وضعیت جسدها و رویدادهای قتل به شرح زیر است: ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است و عاملان قتل از چوبی که به نظر می رسد از درخت آلبالو باشد، به سر او حمله کرده و لکه های خون روی این چوب دیده شده است. سپس جسد او را مقابل آشپزخانه رها کرده اند.

در مورد همسرش، وحیده محمدی فر، جسد او در یکی از اتاق‌های خواب پیدا شده و گلوی او نیز بریده است. نشانه‌های روی بدن او نشان می دهد که او با عاملان قتل درگیر شده و آسیب‌هایی روی دست و پای او وجود دارد، احتمالاً به دلیل تدافع از حمله.

همچنین، وضعیت خانه نیز نشان می دهد که قتل‌ها احتمالاً در زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیدهباشد، اتفاق افتاده است. زیرا دختر تا ساعت 10 شب با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل‌ها بعد از این ساعت رخ داده و وضعیت جسدها و خانه نشان می دهد که قتل‌ها بسیار تازه اتفاق افتاده‌اند.

 

گفته می شود دختر نوجوان به شدت شوکه شده و فعلا نزد یکی از اقوام خود است.

وضعیت جغرافیایی خانه داریوش مهرجویی

از اطلاعات ارائه شده به نظر می رسد که خانه داریوش مهرجویی در یک شهرک بزرگ با باغ ویلاها و امنیت بالا واقع شده است. با توجه به امکانات امنیتی شهرک، اهالی اغلب در ورودی باغ‌ها قفل بر نمی‌گذارند. با این حال، از توضیحات شما به نظر می‌رسد که عاملان قتل از زمین بایر پشت خانه وارد شده و دو دوربین مداربسته در باغ مجاور وجود دارد که پلیس آنها را ضبط کرده است.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه شهرک ویلایی است و بعد از آن دیگر خانه‌ای وجود ندارد. این ممکن است به معنای آن باشد که خانه او بیشتر از دیگر خانه‌ها به نوعی انفرادی و جداگانه واقع شده و از دیگر خانه‌ها مستقل است. این موقعیت ممکن است در تحقیقات پلیس برای حل این پرونده مهم باشد

خانواده داریوش مهرجویی چطور از قتل او با خبر شدند

خواهر داریوش مهرجویی که زنی حدود 90 ساله است  صبح بسیار زود در محل حادثه حاضر شد. او گفته از طریق پیام های تسلیت که برایش فرستاده اند در جریان قتل برادر و همسر برادرش قرار گرفته است. پسر بزرگ داریوش مهرجویی نیز صبح امروز به اتفاق ماموران آگاهی در محل حاضر شد و با آنها گفت و گو کرد.

در ادامه ویدیویی از داریوش مهرجویی را میبینید که باغ آن مقتول که محل این جنایت بزرگ بوده است در آن است 

حجم ویدیو: 20.68M | مدت زمان ویدیو: 00:04:27
منبع جنایی ،تابناک
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • دا دا

    قاتل صد در صد مسلمان بوده شک نکن...البته مومن نبوده

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی