کد خبر : 27163

فال حافظ | فال حافظ امروز ۲۱ مهر

فال حافظ امروز ۲۱ مهر را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

برای اطلاع از فال حافظ امروز با ما همراه باشید.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 243

تعبیر فال حافظ شما: از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 364

تعبیر فال حافظ شما: انسانی ساده دل، با محبت و دوستی یکرنگی. با تلاش و کوشش بسیار جای خود را در میان مردم باز کرده ای. تحمل سختی ها و مبارزه با مشکلات نشانه لیاقت توست. مطمئن باش با همه سادگی با توجه به این تواناییها به موفقیت های بزرگ خواهی رسید، پس در مقابل غم و غصه پایداری کن.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 323

تعبیر فال حافظ شما: انسانی صادق و بی آزار هستی. هیچ کس از تو آزاری ندیده و در حق شناسی شهره ای. تنها مشکل تو ضعف مالی است که گاهی تو را دچار خجلت و شرمساری می کند. به لطف و کرم خدا امیدوار باش که بزودی در کارت گشایش خواهد شد که حتی خود نیز در شگفت خواهی ماند.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 275

تعبیر فال حافظ شما: شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 108

تعبیر فال حافظ شما: اکنون موقعیتی به تو رو کرده که به قول معروف می توانی خودی نشان دهی. اگر از این فرصت استفاده مطلوب کنی مقام و منزلتی والا خواهی یافت. بین تو و پیروزی فاصله بسیار کوتاهی است که این فاصله با سعی و تلاش پر خواهد شد. پس قبل از اینکه موقعیت از دست برود با نهایت تلاش وارد میدان شو که پیروزیت حتمی است.

 

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 304

تعبیر فال حافظ شما: مورد ظلم و بی عدالتی واقع شده ای، اما نگران نباش. عدل خداوند ستمکاران را به سزای اعمالشان خواهد رساند و آنکه تو را از مقصود بازداشت هرگز به مقاصد پلید خود نخواهد رسید. تو به آنچه نیت پاکت فرمان می دهد، عمل کن و از اندیشه های باطل دوری کن که خداوند روزی تو را می دهد و مشکلاتت را حل خواهد کرد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 410

تعبیر فال حافظ شما: نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 312

تعبیر فال حافظ شما: بشارت باد بر شما اخبار خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید. او که مدتها منتظرش بودید باز خواهد گشت و به یمن بازگشت او کارهایتان سامان می یابد. آنان که پیمان های خود را با شما شکستند، به جزای اعمال خود خواهند رسید و زندگی همراه با آرامش و شادی نصیب شما خواهد شد.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 487

تعبیر فال حافظ شما: نردبان ترقی پله پله است و تو باید این پله ها را یکی پس از دیگری طی کنی. تا رنج شاگردی نبری استاد نخواهی شد. اگر می خواهی به نیت خود برسی باید خود را به سلاح علم و هنر مجهز نمایی و به هنر تواضع مزین نمایی.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 402

تعبیر فال حافظ شما: مدتی است خود را به خاطر نیت و آرزویی که در سر داری سرزنش و ملامت می کنی، اما هرچه تلاش می کنی این نیت از سرت بیرون نمی رود. باید بدانی چون تو در این راه بسیارند و تنها تو نیستی که جاذبه های این فکر به زنجیرت کشیده، بلکه این راه رهروان بسیاری دارد. تردید را از دل خود بیرون کن و اکنون که بی اراده گام اول را برداشته ای، تا پایان راه ثابت قدم و استوار بمان که پیروزی با توست.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 478

تعبیر فال حافظ شما: دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

فال حافظ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 104

تعبیر فال حافظ شما: اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

منبع ۵۵ انلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی