کد خبر : 27097

حقوق کارمندان | افزایش حقوق کارمندان

جزییات واریز حقوف کارمندان را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

جزییات واریز حقوف کارمندان را در این مطلب میخوانید 

تاریخ  ۱۴۰۱.۸.۸ قانونی تصویب شد که معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز ترمیم حقوق را برای این گروه‌ها تعیین می‌کند. اما اجرای این قانون با تفسیرهای مختلف و ابهاماتی مواجه شده است. در پی نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و ابهامات برخی دستگاه‌های اجرایی درباره "ترمیم حقوق" کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، متن نامه رئیس سازمان اداری و استخدامی به عمومیت رسید. این نامه اعلام کرد که بر اساس تصویب هیئت وزیران و تغییرات در قانون بودجه سال ۱۴۰۱، معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز ترمیم حقوق به کارمندان و بازنشستگان مختلف درج می‌شود.

توجه به ابهامات ایجاد شده و اشتباهاتی که برخی دستگاه‌های اجرایی در تفسیر این مفاد داشته‌اند و با توجه به ابطال بخشی از دستورالعمل ابلاغی از سوی دیوان عدالت اداری، سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرده و اعلام کرده که افزایش معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز ترمیم حقوق تعهد مازاد بر اعتبارات مصوب و غیرقابل اجرا است.

در پایان، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که تصمیم شورای حقوق و دستمزد در تاریخ ۲۱/۶/۱۴۰۲ بر ثابت بودن معادل ریالی ۳۰۰۰ امتیاز ترمیم حقوق و اعمال آن در پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی استحقاقی را تایید می‌کند و تاکید بر اقدامات اجرایی برای این تصمیم را داشته است.

 
 
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی