کد خبر : 26941

فال روزانه | فال روزانه ۸ مهر

فال روزانه شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه 

فال روزانه شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

شاید محدودیت هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. از کاری که می کنید لذت ببرید و دائم از سختی هایش گله نکنید. قدر تن سالمتان را بدانید، ورزش کنید و مراقب خورد و خوراکتان باشید. تصمیمی گرفته اید که در حال حاضر برایتان دردناک است اما چند ماه دیگر از خودتان راضی خواهید بود. این روزها تا می توانید سرتان را گرم کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد. به زودی سفری در راه دارید که زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار می دهد. در رابطه عاطفی تان تغییری محسوس و شیرین خواهید داشت. حواستان باشد در مکالماتتان با یک دوست کمتر غر بزنید و کمتر ایراد بگیرید. سرعت زندگی تان بالاست و کم کم همه چیز از کنترلتان خارج می شود مگر اینکه همین حالا به خودتان بیایید و با هر پیشنهادی موافقت نکنید.

فال امروز متولدین خرداد

احساس می کنید در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است. خودتان را به دردسر نیندازید خستگی مفرط این روزها به شدت اذیتتان می کند. با خودتان خلوت کنید و کارهایتان را بررسی کنید، هیچ چیز ارزش از بین رفتن آرامش و سلامتتان را ندارد، هرچه زودتر کارهایتان را بر اساس اهمیتشان اولویت بندی کنید تا انرژی تان بیهوده به هدر نرود.

فال روزانه متولدین تیر

اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آنها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آنها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اما یادتان باشد، شما نمی توانید نظر و اعتقادات دیگران را عوض کنید. تنها می توانید پیشنهادهایتان را به گوش شان برسانید. دوراهی های زیادی در زندگی تان وجود دارد که امروز برای یکی از مهمترین های آنها راه حلی پیدا خواهید کرد. زمانی که طوفان ها شما را از پیش روی به سوی موفقیت باز می دارند هم به تلاش خود ادامه دهید و نا امید نشوید. اتفاقاتی که این روزها برایتان پیش می آید شما را با تجربه تر می کند. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده، به این صدا ها گوش نکنید و اهمیت ندهید.

فال فردا متولدین مرداد

سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید. در رابطه عاطفی تان دقیقا همان اتفاقی خواهد افتاد که دلتان می خواهد. شخصی را برای انجام کاری انتخاب کرده اید به او اطمینان کنید و اجازه بدهید تا کارش را انجام دهد. برای دلخوشی های کوچکتان ارزش بیشتری قائل شوید تا از آن ها لذتی وصف نشدی ببرید. دوستی به دیدارتان می آید.

 فال امروز متولدین شهریور

دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است. به سلامت روحی و جسمی خود بیشتر اهمیت بدهید. سعی کنید برای هر مسئله ای که پیش می آید، بیش از اندازه عصبی نشوید. خوابی که دیده اید تعبیرش خیر است، پریشان نشوید. به انتخاب تان شک نکنید و به راه تان ادامه بدهید. وسیله ای که مدتی است دنبالش هستید، تهیه خواهید کرد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر بیش از منطق بر احساسات تان تکیه کنید، ممکن است برایتان دردسرساز شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که زودتر از خانه بیرون بروید زیرا اگر دیر برسید، تاثیر منفی ای را در همان دیدار اول بر او خواهید گذاشت. حرفی به شما زده می شود که بهتر است نسبت به آن جبهه نگیرید، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید. آخرین چیزی که این روزها به آن نیاز دارید، درگیری و جر و بحث با دیگران است. زندگی رمز و رازی پیچیده نیست، کافی است هدفی برای خود برگزینید و خود را وقف آن کنید تا لحظات زندگی تان هدفمند شوند.

فال روزانه متولدین آبان

گوشه گیری بس است. امروز زمان آن است تا خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. با مسئولیتی دشوار مواجه شده اید که از موفقیت در آن اطمینان ندارید. از تقسیم امور و درخواست کمک هراس به دل راه ندهید. قدر نعمت هایی که دارید، بدانید. افزون خواهی و زیاده طلبی این روزها می تواند خیلی راحت شما را به بیراهه ببرد. حواستان به دخل و خرجتان باشد. دهن بین نباشید.

فال روزانه متولدین آذر

احساس می کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند یک عروسک خیمه شب بازی از این سمت به آن سمت در حر کت اید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، بهتر است خودتان را در اولویت قرار دهید و دائم نگران اینکه مردم چه خواهند گفت نباشید. مردم به هر حال حرف می زنند و شما را قضاوت می کنند. همان کاری را بکنید که شما را خوشحال و راضی می کنید و حواستان باشد که آن را به نحو احسن انجام دهید.

فال روز متولدین دی

با این که همیشه سرتان شلوغ است اما روزهای پیش رو شلوغی شما دو برابر می شود که باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید. به جایی دعوت می شوید که برای تان تازه است. بروید و حواستان باشد تا تجربه جدید کسب کنید. در مورد یک مسئله مالی مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آنها به نفع شماست. بهتر است در سرمایه گذاری های بزرگ، آخر و عاقبت کار را نیز بسنجید. به سلامتتان بیشتر اهمیت بدهید.

فال متولدین بهمن

ممکن است احساسات، گول تان بزنند و شما را به راهی غلط هدایت کنند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. در مورد یک مسئله خانوادگی اگر کوتاه بیایید به نفع شماست. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد، این روزها قبل از اینکه کاری را به پایان برسانید، سراغ کار دیگری نروید، وگرنه خسارت جبران ناپذیری به بار می آورید که به شدت پشیمان تان می کند. حواستان به قولی که داده اید باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

تصور می کنید که راهتان را گم کرده اید و به آرزوهایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آنها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد. با شنیدن یک موسیقی موجی از خاطرات گذشته به مغزتان هجوم می آورد. از مرورشان لذت ببرید، اما در آن غرق نشوید و تصمیم اشتباهی نگیرید. از شخصی راه دور خبری می رسد که خوشحال تان می کند. برنامه ریزی هایتان برای کاری درست و منظم پیش می رود.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی