کد خبر : 26920

عروسی | عروسی مرگبار

جزییات عروسی مرگبار در عراق با بیش از ۱۰۰ کشته را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

عروسی مرگبار در عراق 

جزئیات تراژی عروسی در شمال عراق که باعث کشته شدن حداقل ۱۱۴ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر شد، گزارش می‌شود.

عروسی مرگبار 

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، در تاریخ ۲۶ سپتامبر به علت یک آتش‌سوزی وحشتناک در یک تالار عروسی، حداقل ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی شدند. استاندار نینوی، نجم الجبوری، در گفت‌وگو با شبکه الجزیره شمار کشته‌شدگان را ۱۱۴ نفر اعلام کرد و حدود ۲۰۰ نفر دیگر را زخمی گزارش داد.

به لحظاتی پس از انتشار این خبر، منابع آگاه از افزایش تعداد قربانیان این حادثه آتش‌سوزی خبر دادند.

همچنین، نخست وزیر عراق در همان زمان با وقوع این آتش‌سوزی بزرگ، دستور داد تا وزرای کشور و بهداشت تمام تلاش‌های خود را برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه به کار گیرند و با اعزام تیم‌های پزشکی به درمان آسیب‌دیدگان و بازماندگان کمک کنند. مرکز اطلاع‌رسانی نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: "تالار عروسی دارای پنل‌های قابل اشتعال بود و این اتفاق به دلیل عدم رعایت الزامات ایمنی در سیستم‌های هشدار و اطفای حریق اتفاق افتاد و منجر به تلفات بالایی شد."

تصاویر منتشر شده از محل حادثه، آتش‌نشانان عراقی را نشان می‌دهند که در حال نجات افراد در داخل ساختمان محل وقوع آتش‌سوزی هستند. همچنین، یک منبع آگاه امنیتی عراق اعلام کرد که یک پل هوایی برای امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه راه‌اندازی شده و آن‌ها را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

حجم ویدیو: 3.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46
ارسال نظر

تبلیغات متنی