کد خبر : 26735

فال تاروت | فال تاروت ۲۸ شهریور

فال تاروت کبیر سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت کبیر سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید 

 فال تاروت شهریور 1402 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پاپ بانو

فروردینی ماهی جان، آرام هستی و امروز بی سر و صدا کارهایت را انجام میدهی. صبر و ارتباط الهی شما بزرگترین قدرت شماست. با احساسات درونی و قدرت شهودی خود، موقعیت را ارزیابی می کنید، اما واکنشی نشان نمی دهید. برنامه ها و افکار شما محدود به شماست. شما دوست ندارید احساسات خود را با کسی در میان بگذارید. خوب!!!می دانید که کارها خوب پیش می رود و می توانید به زودی منتظر نتایج سازنده باشید

شهریور 1402 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جادوگر

 

اردیبهشت ماهی، شما امروز بسیار خوش صدا هستید و دیگران را با شوخ طبعی خود تحت تاثیر قرار می دهید. شما می توانید کار را با مکالمه هوشمند خود انجام دهید. این کارت شماره 1 با انرژی خورشید است. اعتماد به نفس شما بالا و چند مهارت است. کسانی که حرفه ای دارند که در آن نویسندگی و گفتار بسیار مهم است، مانند فروشنده، سخنران انگیزشی، مفسر یا سیاستمدار، می درخشند. شما کاریزماتیک، باهوش، شوخ طبع و مبتکر هستید.

شهریور 1402 برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

خرداد ماهی عزیز، این روز خوبی برای شماست؛ شما متفکر و مدبر هستید و می توانید مکان های جدید، فرصت های جدیدی را پیدا کنید که سودآور باشد. دانش آموزان نسبت به اهداف خود و کسانی که منتظر قرار گرفتن هستند احساس تمرکز می کنند. این زمانی است که یک تماس غیرمنتظره به در می زند. شما به طور طبیعی با خود و دیگران راحت هستید. کودکان ممکن است امروز باعث غرور شما شوند.

شهریور 1402 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

تیرماهی جان، اگر در کارهای خلاقانه قرار نگیرید، انرژی فراوان شما در مسائل جزئی تلف می شود. ممکن است با مخالفت و رنجش همکاران و دوستان یا افراد سازمانی که با آن کار می کنید مواجه شوید. انرژی نامنظم زیادی در سرتاسر مکان جاری است و شما را دعوت می کند تا با هدف به دست آوردن نظم، آن را در دست بگیرید. بهتر است نظرات خود را با دید باز به اشتراک بگذارید.

شهریور 1402 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

مرداد ماهی، شما جسور و مشتاق هستید. امروز روز خوبی برای مقابله با هر چالشی است که سر راه شما قرار می گیرد. سفر نیز نشان داده شده است. یا به دلیل کار یا فعالیت های ماجراجویانه مانند صخره نوردی، غواصی در آسمان یا اسب سواری، یا فقط با سرعت رانندگی می کنید. خوب، از اقدامات ایمنی استفاده کنید و سرعت خود را کاهش دهید. شما هم قلب بزرگی دارید و آماده اید به دیگرانی که عزم و اراده شما را ندارند کمک کنید

شهریور 1402 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

شهریور ماهی، ممکن است همه چیز آنطور که در رابطه عاشقانه انتظار داشتید پیش نرود. ممکن است در اتحاد زناشویی، درگیری بین صاحبخانه و مستاجر دروغ باشد. وعده دروغ، عدم تعهد و محدودیت های مالی از دیگر احتمالات است. امروز اجازه ندهید دیگران از برنامه های کاری شما مطلع شوند، آنها را بسیار شخصی نگه دارید. ممکن است بی‌انصافی در بازی وجود داشته باشد و مردم نخواهند که شما را ببینند.

شهریور 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت اعتدال

شهریور 1402 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک جام

مهرماهی عزیز، امروز به شما الهام می شود که یک پروژه خلاقانه جدید را شروع کنید، در یک کلاس هنری شرکت کنید یا مهارت های خود را تقویت کنید. شما با آنچه هستید و آنچه که احساس می کنید احساس راحتی می کنید و از بیان آن قسمت از خود برای دیگران نمی ترسید. پتانسیل جدیدی در اجازه دادن به فعالیت های خلاقانه خود می بینید. شما به روی احتمالات جدید باز هستید و تخیل خود را تحریک می کنید تا استعداد خود را آشکار کنید. شروع یک عشق جدید یا عاشقانه نیز در کارت است.

شهریور 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت اعتدالآبان ماهی ها، ممکن است مجبور شوید تغییراتی در سبک زندگی و برنامه کاری خود ایجاد کنید. اگر نمی توانید خواسته های وظایف شخصی و شغلی خود را برآورده کنید، به آن فکر کنید. یاد بگیرید که تعادل، صبر و اعتدال را در زندگی خود ایجاد کنید. شما توانسته اید راه میانه را انتخاب کنید، از افراط و تفریط دوری کنید و حس آرامش زیادی را در زندگی خود حفظ کنید. خلق و خوی شما باید متعادل باشد و مدیریت و تعادل خوبی را در نگاه خود به زندگی نشان دهید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه 28 شهریور 1402 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت خورشید

آذر ماهی جان، انرژی مثبت و درخشان شما را دنبال خواهد کرد و شادی و نشاط را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مردم از شما انگیزه می گیرند زیرا همیشه می توانید جنبه های مثبت آن را ببینید و چنین گرما را به زندگی دیگران وارد می کنید. گرما و محبتی که با عزیزانتان به اشتراک می گذارید بزرگترین قدرت شماست. ترفیع یا مسئولیت بسیار مهمی روی کارت است. شما امروز رهبر و مبتکر هستید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه 28 شهریور 1402 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت چهار سکه

دی ماهی عزیز، از ترس از دست دادن همه چیزهایی که تاکنون به دست آورده اید، ممکن است از ریسک کردن هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی بترسید. در نتیجه، ممکن است به طور مبهم ناراضی و ناراضی باشید. اگر بسیار مالک و حریص هستید و رویکرد محافظتی بیش از حد به زندگی دارید، ممکن است نزدیکان و نزدیکان خود را ناامید کنید و در مقابل با تلافی آنها مواجه شوید و خود را از دوستان یا خانواده منزوی کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه 28 شهریور 1402 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نه جام

بهمن ماهی عزیز، امروز روز رویاپردازی و لذت بردن از لذت های زندگی است. احتمالاً زمان بیشتری را برای خوشبختی خود اختصاص می دهید. شما می خواهید در تمام سطوح احساسی، فیزیکی و احساسی خوب و رضایت بخش به نظر برسید. شما در حال و هوای هیجان و هیجان با دوستان و عزیزان هستید که در تجملات زندگی پرهیز می کنند. لذت بردن از غذا و شراب خوب، خرید، قدردانی از هنر، عشق ورزیدن، استراحت در یک استراحتگاه زیبا، یا تجربه زیبایی در کارت است

فال تاروت پیشگویی آینده امروز سه شنبه 28 شهریور 1402 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شش سکه

اسفند ماهی ها، نسبت به دیگران احساس سخاوت و مهربانی می کنید و ممکن است تصمیم بگیرید از فراوانی در زندگی خود به نفع دیگران استفاده کنید. شما برای طرح های رفاهی کار می کنید یا فقط برای خوشبختی خود خدمات خود را برای تشکل های مذهبی ارائه می دهید. رضایت فوق العاده ای به شما می دهد. NGO و کار برای افراد فقیر و ناتوان در جامعه، خیریه، اهدا، عبادت، روزه یا رفتن به اماکن مذهبی روی کارت است. ممکن است به یک دوست نیازمند پول قرض دهید.
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • پری 💐

    خیلی عالی بود 👌🏽 فروردین

تبلیغات متنی