کد خبر : 26451

فال حافظ | فال حافظ ۱۴ شهریور

فال حافظ سه شنبه ۱۴ شهریور را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۴ شهریور

فال حافظ سه شنبه ۱۴ شهریور را در ورانداز مطالعه میکنید

 فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 218 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد کرده ای کار و راه فعلی خود را تغییر دهی، اما توصیه می شود از این کار صرفنظر کنی که جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. سعی و تلاش خود را چند برابر کن و کار خود را بی ارزش مپندار و در انتخاب همکاران دقت بسیار کن و از خودپسندی بپرهیز تا به موفقیت برسی.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 391 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمری را به کسب مال و ثروت صرف کرده ای بی آنکه هیچ بهره ای از روزهای خوش زندگی بگیری ولی بدان که زندگی برای آنکه از اندوخته هایت لذت ببری به تو فرصتی نخواهد داد. پیش از آنکه دیر شود از آنچه با رنج و زحمت بدست آورده ای کام دل بگیر که هیچ چیز ابدی و ماندنی نخواهد بود

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 30 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را در دامی اسیر ساخته ای که همه راهها به سویت سد شده و هیچ کمکی از هیچ کس بر نمی آید. تمام این مشکلات از آن جهت برایت پیش آمده که تو فریب ظواهر و نقش و نگارها را خوردی و به دنبال آرزوهای محال رفتی. برای انجام هر کار بزرگی ابتدا مهیا نمودن مقدمات کار مهم است. اکنون چاره ای نداری جز آنکه صبر پیشه کنی و به خدا توسل کنی تا از این گرفتاری نجات یابی.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 197 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در مقابل دلبریهای او تاب تحمل نخواهی داشت و تسلیم خواهی شد، اما در این کار شتاب مکن و اول آمادگی این کار را در خود ایجاد کن. فردایی روشن در پیش روی داری. از فرصتهایی که به تو روی می آورد و از جوانی خود قبل از آنکه از دست برود نهایت استفاده را ببر و برای آینده خود توشه ای فراهم ساز

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 381 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ظاهری سادی و بی آلایش داری گرچه از توانایی مالی بالایی برخوردار نیستی اما گنجهای دیگری در وجود تو نهفته است که بر هزاران هزار گنج مادی برتری دارد. برای دستیابی به این گنجها بایستی در درون خود کاوشی عمیق نمایی و از توانایی های خود بهترین استفاده ها را بنمایی تا به مرحله ای برسی که دشمنانت مغلوب، دوستانت شاد و خودت صاحب مقام و منزلت شوی.

دیوان حافظ

فال حافظ

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 484 ازتعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا در نزد مردم مقام و موقعیتی مناسب یافته ای. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد بر حذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 311 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عشق ورزی و محبت به دیگران هنری ارزنده است که تو از آن برخورداری. دست خالی و ضعف مالی برای انسانی چون تو عیب محسوب نخواهد شد و تو نباید از این بابت ناراحت و شرمنده باشی. آنچه شما لازم داری کمی تعقل و شکیبایی است. نظام امور را به دست بگیر و با تسلط به موقعیت خود گام به گام پیش برو که کامیابی با توست.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 298 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال سعادت و خوشبختی می گردی، در حالیکه نمی دانی خوشبختی حقیقی همان چیزی است که در اختیار تو قرار دارد و تو روش استفاده از آن را نمی دانی. فرصت ها را غنیمت شمار، چرا که دقایق رفته را بازگشتی نیست. به خود بیا و تصمیمات خود را عاقلانه اتخاذ کن و به آینده ای روشن امیدوار باش.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 333 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در این شهر و دیار و در میان مردمان احساس شدید غربت و دلتنگی داری و بی تاب و بی قراری و برای رسیدن به همدمی که حرف دل شما را بفهمد لحظه شماری می کنی. اکنون که قصد بازگشت گرفته ای از خدا بخواه تا با مدد او وسایل بازگشت فراهم شده و تو به آرزوی خود دست یابی.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 373 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برخیز و اراده کن که وقت عمل است. تردیدها را از خود دور کن و به عهدهایی که بسته ای وفا کن چرا که اگر دیر بجنبی و به موقع کاری انجام ندهی پشیمانی به بار خواهد آورد. در مشکلات این راه به خدا پناه ببر و چون محتاج یاری شدی به جای آنکه آبروی خود را نزد هر انسان بی مقداری بریزی از خدای حاجت دهنده یاری بگیر.

فال حافظ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 343 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام سالهای زندگی خود به دنبال کار و فعالیت بوده ای و تاکنون از مال دنیا تقریبا بی نیاز شده ای، اما اکنون احساس تنهایی و خستگی می کنی. به دنبال همزبان و مونسی هستی که تو را درک کند. در این کار مصرانه اقدام کن و فرصت را از دست نده که صلاح تو در این است.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی