کد خبر : 26394

فال | فال ابجد

برای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

فال ابجد

برای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فروردین

آ آ آ

به زودی گره ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری میرسی ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید . اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدیها پرهیز کن . آنچه را که انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

اردیبهشت 

ج ب آ

طالعت نیکوست با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نکن . چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده ی روشنی داری ،برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

خرداد

د ج د

طالعت روشن است . موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده . مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد . در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش . تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید . کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشاءالله.

تیر 

ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

مرداد 

آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمکی به تو خواهدرسید و گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از آسیب بدخواهان دور میمانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری ، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری ، انجام بده . بخت با شما یار است . فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن . مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی .

شهریور 

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا میگیرد.

مهر 

 د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود وبه سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود به دیگران اعتماد کنی اما رازت را به هر کس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

آبان 

 ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشایشی در کارت دیده می‌شود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

آذر 

 د ب آ

طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

دی 

 د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی . فکرش را از سرت بیرون کن . در روزی به رویت گشوده است به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار . در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد . اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود . به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

بهمن 

 آ د د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

اسفند 

 د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری ، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی